Veel leuke reacties!
Mooi he.....zoveel verschillende mensen die weer evenzoveel verschillende dingen doen
Iemand vroeg hoe ik dat dan met de zender doe van de RC. Nou, best simpel. Er zit een cruise control op die er dus voor zorgt dat ie zelf op een vaste snelheid blijft rijden. Dan kun je dus, dmv een hulpstuk, met 1 hand sturen. Het is nog best een uitdaging om de RC de goede weg te laten rijden en zelf ook anticiperen op wortels, stenen, rotsblokken, kuilen, klimmen, dalen enz. terwijl je aan het hardlopen bent. Zeer goed voor de oog/hand coördinatie en reactievermogen. En het is heerlijk om zonder gêne als een achtjarig jochie achter je autootje aan te rennen.
Een aantal van jullie schreven dat ze ook in de winter door blijven mountainbiken en geen ‘seizoen’ kennen. Uiteraard is er wel degelijk een mtb seizoen. MOUNTAINbiken gaat nou eenmaal bijna niet in de winter ivm met sneeuw. Vandaar dat ik ook zei in de startpost dat boswielrennen, dat is namelijk wat we eigenlijk doen in ons landje zonder mountains, niet "telde" als antwoord omdat ik vele dezelfde reacties in het topic verwachtte. Dat wou ik eigenlijk gelijk een beetje vermijden. Vandaar.