22-09-2019 Singletrack Bikeboutique Event 2019

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjoester
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 18 september 2016, 21:18

Dit jaar hopen wij een minder natte editie aan te bieden aan de deelnemers. LET OP!!! Dit jaar kent het evenement een NIEUWE opzet, kleiner, exclusiever, we bieden alleen nog de technische TRAILTOER aan en de KIDS-TOER, dus dit jaar geen 35-55 km XC-tochten meer.

Het aantal deelnemers op de TRAILTOER is gelimiteerd en bij het opstellen van dit bericht reeds voor 80% volgeboekt. Dit draadje op het forum wordt dus de plek om proberen aan kaarten te komen, wij zullen deelnemers die naar ons aangeven toch niet te kunnen deelnemen, naar dit Forum verwijzen om hier hun deelnamekaart ter overname aan te bieden.

De prijs van het evenement is ook hoger geworden, hiervoor krijg je dit jaar ook bij terugkomst tijdens de apress-bike party wat te eten en drinken aangeboden.
Gebruikersavatar
sjoester
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 18 september 2016, 21:18

Belangrijke aanvullende informatie: ER IS DIT JAAR GEEN DAGINSCHRIJVING!!! Dus alleen vooraf aangekochte deelnamebewijzen geven recht op deelname. Deelnemersaantal is gelimiteerd, dus VOL=VOL. Er bestaat de mogelijkheid een verkorte variant van de Trailtoer te rijden, deze keuze kun je onderweg maken, afhankelijk van jouw lichamelijke en geestelijke gesteldheid :-{
doezel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1594
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 15:59
Mijn mountainbike: Evil the Following & Zealous Division & ProPAIN Rage

Zin in!
Crusher Propain Rage
Don't Shoot Evil The Following
Antibike Zealous Division
PaganiProductions

Hopelijk komt de xc tour weer een keer terug.
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Ik heb me ook direct ingeschreven. 2 jaar geleden voor het eerst gedaan en me kostelijk vermaakt! Vorig jaar niet geweest ivm het weer.
Het is wel even een stukje rijden vanuit de kop van Noord-Holland, maar met droog weer zeker de moeite waard.
De kans is groot dat ik in mijn eentje die kant op ga en ook laat start vanwege de reistijd, dus als er mensen zijn die een laat startend groepje willen vormen dan sluit ik daar graag bij aan.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

@flow&co,
Hey man, gewoon een bike weekend van maken, kan je zondag na afloop ook genieten van je welverdiende beer / burger :-q camping's / huisjes zat daar in de buurt, vrijdag heen, maandag weer naar huis.
Heb in het verleden ook wel eens een op en neer trip gedaan vanuit Schagen, morgens 5.00 uur weg, 9.00 uur starten, 14.30 uur tocht volbracht, eten + douchen en terugreis, 18.30 weer thuis, was gesloopt.
Have fun.
Gebruikersavatar
petter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: vr 23 september 2011, 23:35
Mijn mountainbike: Trek Farley 5/Canyon Spectral CF7 ASX

Voorgaande jaren altijd de XC toer gereden, dus nu maar eens kijken hoe de trailtoer bevalt. Dan de fully weer maar een keer van stal halen😉, of zou het met de fatty ook te doen zijn😋
Change your skills, not the trails :-q / Grenspark Trail Builders
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Flow&Co schreef: wo 8 mei 2019, 11:24 De kans is groot dat ik in mijn eentje die kant op ga en ook laat start vanwege de reistijd, dus als er mensen zijn die een laat startend groepje willen vormen dan sluit ik daar graag bij aan.
Ik ga ook in mijn eentje, vanuit omgeving Beverwijk. Vorig jaar was ik van plan op één dag heen en weer te gaan maar toen heb ik op het laatste moment besloten een hotel in de buurt te doen en ben ik vroeg gestart. Dit jaar sta ik voor alles open, ik zie wel hoe het loopt maar vind het ook leuk om bij een groepje aan te haken.
Zumpelvelder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1927
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 22:58
Mijn mountainbike: Stumpjumper 29"
Contacteer:

Zojuist weer ingeschreven, benieuwd naar het vernieuwde concept :-q
Gebruikersavatar
sjoester
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 18 september 2016, 21:18

Zumpelvelder schreef: zo 12 mei 2019, 21:03 Zojuist weer ingeschreven, benieuwd naar het vernieuwde concept :-q
Als laatste... :-D ... we zijn nu UITVERKOCHT!
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

ik ben er ook (voor het eerst) bij dit jaar :)
Vooralsnog ga ik alleen vanuit Breda, ik wil op zich wel samen rijden (auto+route) maar ik blijf niet hangen, voor mij is het heen en weer..
Gebruikersavatar
sjoester
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 18 september 2016, 21:18

Prulleman schreef: di 14 mei 2019, 09:46 ik ben er ook (voor het eerst) bij dit jaar :)
Vooralsnog ga ik alleen vanuit Breda, ik wil op zich wel samen rijden (auto+route) maar ik blijf niet hangen, voor mij is het heen en weer..
Maar dit jaar staat er bij aankomst aan de finish nog wat te eten en drinken voor alle deelnemers klaar (zit in de ticketprijs inbegrepen) Je blijft toch wel ff wat eten voor dat je SNEL naar huis gaat?? :-D
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

sjoester schreef: wo 15 mei 2019, 11:24
Prulleman schreef: di 14 mei 2019, 09:46 ik ben er ook (voor het eerst) bij dit jaar :)
Vooralsnog ga ik alleen vanuit Breda, ik wil op zich wel samen rijden (auto+route) maar ik blijf niet hangen, voor mij is het heen en weer..
Maar dit jaar staat er bij aankomst aan de finish nog wat te eten en drinken voor alle deelnemers klaar (zit in de ticketprijs inbegrepen) Je blijft toch wel ff wat eten voor dat je SNEL naar huis gaat?? :-D
dat ligt een beetje aan de tijd.. probeer wel een beetje op tijd te starten, 9:00 of zo. Vlakke XC rondjes kan ik op aardig tempo rijden, klimmen heb ik ook niet zoveel moeite mee, maar dit is natuurlijk andere koek. ik heb ook geen idee hoelang ik hierover ga doen, maar ik schat in toch zeker een uur of 5, dan heb ik nog wel even om met een drankje bij te komen, maar als ik om 17:00 over de streep rol, dan ben ik toch wel snel weg ;)
Zumpelvelder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1927
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 22:58
Mijn mountainbike: Stumpjumper 29"
Contacteer:

sjoester schreef: zo 12 mei 2019, 21:21
Zumpelvelder schreef: zo 12 mei 2019, 21:03 Zojuist weer ingeschreven, benieuwd naar het vernieuwde concept :-q
Als laatste... :-D ... we zijn nu UITVERKOCHT!
Pview, heb ik geluk gehad... :winkie:
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

marcomtb1972 schreef: wo 8 mei 2019, 12:02 @flow&co,
Hey man, gewoon een bike weekend van maken, kan je zondag na afloop ook genieten van je welverdiende beer / burger :-q camping's / huisjes zat daar in de buurt, vrijdag heen, maandag weer naar huis.
Heb in het verleden ook wel eens een op en neer trip gedaan vanuit Schagen, morgens 5.00 uur weg, 9.00 uur starten, 14.30 uur tocht volbracht, eten + douchen en terugreis, 18.30 weer thuis, was gesloopt.
Have fun.
Zou leuk zijn om dit jaar weer eens samen te rijden!
Plaats reactie