Verhuur kinder fatbike (eventueel mtb)

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8040
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Waar o waar huur ik nabij een NS station/ OV halte een fatbike voor onze dochter van 1,30 m?
We komen vanaf Utrecht dus uurtje reizen is voldoende, dan blijft het leuk zeg maar :-q
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2174
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Met 1uur en twintig minuten (misschien niet leuk meer) kan je volgens mij kinder fatbikes huren bij de bike adventure in Herpen. Het station is daat in 1938 gesloten, dus vanaf Oss de bus. Misschien moet je op de terugweg een bezoekje Den Bosch er aan vast knopen; want het is een heel stuk reizen. Het MTB rondje van Herpen is oke (ik heb het zondag gereden), maar LV is leuker. Maar er zijn in Herpen ook stukken mul zand en dan is de fatbike weer leuker.
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Jurriaan schreef: do 18 april 2019, 13:30 Waar o waar huur ik nabij een NS station/ OV halte een fatbike voor onze dochter van 1,30 m?
We komen vanaf Utrecht dus uurtje reizen is voldoende, dan blijft het leuk zeg maar :-q
Ik heb al meerdere Landalparken gezien waar ze die dingen verhuren. Er zal er vast ook wel eentje in de buurt zitten denk ik :)


Deze bijvoorbeeld:

https://www.landal.nl/parken/amerongse-berg
Openbaar vervoer
Het dichtstbijzijnde treinstation is in Veenendaal-West. Hier kunt u één halte mee met bus 505 richting Veenendaal. U stapt uit op de Haarweg in Overberg. Vanaf hier is het nog geen 5 minuten lopen naar het park. Wilt u liever direct vanuit het station te voet verder? Dan loopt u in circa
10 minuten naar het park
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

Het zal wat langer reizen zijn dan een uurtje maar bij Bike Emotions in Beek (GLD) hebben ze ook een verzameling Fatbikes staan voor de verhuur. Zit je meteen in een mooie omgeving.
Wat zal ik zeggen...…..
Plaats reactie