Zoektocht naar een gave LTHT!

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2016
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Niet teveel twijfelen anders is ie zo weg :D
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

ThijsvdWoude schreef: vr 26 april 2019, 17:53
vibemaker schreef: vr 26 april 2019, 16:26 Nou ben ik van plan om binnen afzienbare tijd aan een nieuwe build te beginnen. :bier:

Mocht ik jou eventueel blij kunnen maken met m'n huidige custom build Nukeproof Scout 290 XL dan ben ik van harte bereid om dit proces aanzienlijk te versnellen :-q

Voor speclist zie m'n sys: viewtopic.php?f=14&t=125157

Voor een bescheiden € 600,- is hij van jou, smeer ik alles nog ff voor je door, een paar reserve spulletjes erbij zoals derailleur-pad, etc.

Oh, ik ben 1.90 btw, en als je erg hecht aan zelf bouwen wil ik 'm ook wel uit elkaar schroeven voor je :winkie:

Stuur maar een pb als je interesse hebt.
Dat ziet er wel erg aantrekkelijk uit! Moet dan wel nog meer poetsen dan nu met al dat wit... :tong
Heb je wat foto's van z'n huidige staat?
Ja, zal ik ff maken, Heb 'm vandaag op Holten en Hellendoorn vies gemaakt, dus dat is hij nu ook nog :winkie:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Hup :bier:

De fiets is gebruikt waarvoor hij bedoeld is, 'maar niet misbruikt', zoals ze zeggen. Wat je op de foto's ziet is modder etc. Uiteraard zitten er hier en daar wat plekjes (zoals op de chainstay), maar ik heb nog een klein potje verf in framekleur van Nukeproof er bij gekregen, mocht je dat willen bijtippen.

Btw; een fiets moet je rijden, niet poetsen... :kiss: :tong

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

En waarom precies neem je afscheid van zo'n mooie bike? Dat is zeker nog een geheim :lol:
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Makkelijk schreef: vr 26 april 2019, 19:15 En waarom precies neem je afscheid van zo'n mooie bike? Dat is zeker nog een geheim :lol:
Ik ben verliefd geworden op een ander... :oops:
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Lijkt me een no-brainer dit..
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Helaas...
Na enig overleg thuis, ben ik tot de conclusie gekomen dat door de huidige situatie in het thuisfront de nieuwe bike nog even op zich moet laten wachten...
Alsnog dank voor al jullie reacties, aanraders en aanbiedingen! Ik focus mijn interesse nog wel altijd op de Nukeproof van vibemaker :)
Er mag dan nog wel geen nieuwe bike komen op dit moment, maar het was zeker een goeie oriëntatie voor wanneer de fiets er wel gaat komen (als het goed is rondom de zomervakantie)

Nogmaals dank voor jullie reacties!
En ohja, tips e.d. zijn nog altijd welkom!
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1722
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

ThijsvdWoude schreef: di 30 april 2019, 21:35 Na enig overleg thuis, ben ik tot de conclusie gekomen dat door de huidige situatie in het thuisfront de nieuwe bike nog even op zich moet laten wachten...
dus je gaat voor de nukeproof?

Maar waarom toch ineens niet? Die fiets voor die prijs...idd no brainer, zelfs als je niet op zoek bent naar een fiets :bier:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

ThijsvdWoude schreef: di 30 april 2019, 21:35
Na enig overleg thuis, ben ik tot de conclusie gekomen dat door de huidige situatie in het thuisfront de nieuwe bike nog even op zich moet laten wachten...
Je hebt het thuis niet kunnen verkopen, begrijp ik :wink: ? Jammer man. Maar een volgende keer beter!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Bram87 schreef: wo 1 mei 2019, 15:26
ThijsvdWoude schreef: di 30 april 2019, 21:35 Na enig overleg thuis, ben ik tot de conclusie gekomen dat door de huidige situatie in het thuisfront de nieuwe bike nog even op zich moet laten wachten...
dus je gaat voor de nukeproof?

Maar waarom toch ineens niet? Die fiets voor die prijs...idd no brainer, zelfs als je niet op zoek bent naar een fiets :bier:
Ik heb voor nu met Thijs afgesproken dat ik, omdat ik op zich nog geen enorme haast heb om de fiets te verkopen (de nieuwe moet nog komen/gebouwd worden), het hem laat weten als er uit andere hoek serieuze interesse komt of voordat ik de fiets actief in de verkoop zet.
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Ah gelukkig (voor Thijs). Zo'n 2ehands fiets voor zo'n prijs(je) en ook nog eens in een juiste maat voor zo'n lengte.. Denk niet dat die vaak langs komen waaien! Hopelijk later nog een happy ending dan :lol:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mag Thijs z'n spaargeld niet uitgeven aan een LTHT?
Of is het papa die z'n portemonnee moet trekken, en daar (om begrijpelijke redenen) geen zin in heeft?

Een bladzijde geleden schreef ik dit:
ThaSingleTrackMastah schreef: do 25 april 2019, 16:24 Ik ben bang dat dit nog 20 paginas door gaat en eindigt met de aanschaf van een Cube...
Ik zat er flink naast, en toch ook weer niet...

Tig jaar geleden ging ik mn eerste auto kopen en het liefst had ik meteen een Ferrari GTO gekocht. Maar mn vader wilde niet over de brug komen.
Toen van mn spaarcenten een Alfs Sud Sprint Veloce gekocht. Ook rood.
En ik heb flink mn best moeten doen voordat ik mn spaargeld mocht uitgeven aan een "roestbak".

Man, wat heb ik een lol gehad met die auto!
En uiteindelijk liep de motor vast voordat ik door de bodem zakte.

Moraal vh verhaal, zorg dat je onafhankelijk bent/wordt.
Vecht voor dingen waar je recht op hebt, en accepteer het als het niet zo is.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

ThaSingleTrackMastah schreef: wo 1 mei 2019, 18:18 Moraal vh verhaal, zorg dat je onafhankelijk bent/wordt.
Vecht voor dingen waar je recht op hebt, en accepteer het als het niet zo is.
Je onderschrift is trouwens een prima aanvulling :)
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Bram87 schreef: wo 1 mei 2019, 15:26
ThijsvdWoude schreef: di 30 april 2019, 21:35 Na enig overleg thuis, ben ik tot de conclusie gekomen dat door de huidige situatie in het thuisfront de nieuwe bike nog even op zich moet laten wachten...
dus je gaat voor de nukeproof?

Maar waarom toch ineens niet? Die fiets voor die prijs...idd no brainer, zelfs als je niet op zoek bent naar een fiets :bier:
Dat zou idd een erg mooie fiets zijn ja. Maar zoals gezegd; door de huidige situatie bij mij thuis moet de Nukeproof nog ff op zich laten wachten... :(
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

ThaSingleTrackMastah schreef: wo 1 mei 2019, 18:18 Mag Thijs z'n spaargeld niet uitgeven aan een LTHT?
Of is het papa die z'n portemonnee moet trekken, en daar (om begrijpelijke redenen) geen zin in heeft?

Een bladzijde geleden schreef ik dit:
ThaSingleTrackMastah schreef: do 25 april 2019, 16:24 Ik ben bang dat dit nog 20 paginas door gaat en eindigt met de aanschaf van een Cube...
Ik zat er flink naast, en toch ook weer niet...

Tig jaar geleden ging ik mn eerste auto kopen en het liefst had ik meteen een Ferrari GTO gekocht. Maar mn vader wilde niet over de brug komen.
Toen van mn spaarcenten een Alfs Sud Sprint Veloce gekocht. Ook rood.
En ik heb flink mn best moeten doen voordat ik mn spaargeld mocht uitgeven aan een "roestbak".

Man, wat heb ik een lol gehad met die auto!
En uiteindelijk liep de motor vast voordat ik door de bodem zakte.

Moraal vh verhaal, zorg dat je onafhankelijk bent/wordt.
Vecht voor dingen waar je recht op hebt, en accepteer het als het niet zo is.
Tja... Wat moet ik van deze reactie nou vinden...
Heb idd een afspraak met m'n "papa's portemonnee" gemaakt ja, maar dit is slechts 10% van het totaal. Dus veel is het niet. Maar door omstandigheden waar geen enkel kind blij van wordt, moeten mijn "spaarcentjes" helaas (deels) over 2 nieuwe kamers verdeeld worden...
En nee, een Cube gaat er nooit komen: 1x op gestreden, gelijk kapot gereden...
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Plaats reactie