"De Vijf van LV." (forummeeting) Zat 20-4-2019

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ik heb ook geen FB maar toch 3 foto's gedownload. En uiteraard een bijdrage gestort voor dat enorm goede doel. Hup Fred! :-q
PaganiProductions

Ad58 schreef: za 20 april 2019, 21:29 Gedver, waarom al die foto's op FB? Ik heb geen FB-account en wil er geen ook!
Ik heb alleen facebook voor foto's media en youtube voor video's
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

@Ad58 en misschien anderen: Je hoeft geen FB account te hebben, ze staan open voor de hele wereld.
Waarom FB? Is een makkelijk medium om plaatjes te delen, kost niets en bereik je een hoop mensen mee muv wie allergie heeft voor FB.

Overigens een upload van ongeveer 900 Mb (elke foto is 20 megapixel) uitgevoerd en kan iedereen ze ook daar downloaden: https://fredvanzetten.stackstorage.com/ ... rP40EXD9AT
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Iedereen bedankt voor deze topdag! En Giant-E zei het vanmiddag al; hij is voorbij gevlogen.
Zeker voor herhaling vatbaar! :bier:
'BUILT not Bought '
downhilldirtbike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 20:47
Mijn mountainbike: El Mariachi

Wat een dag!
Zeer goed georganiseerd.
Super weer.
Erg hoge opkomst, met alleen maar gezellige mensen.
Mooie route en omgeving.

Kon allemaal niet beter!


kan niet meer schreef: za 20 april 2019, 19:42 En we hebben een ronde of 3 met downhilldirtbike opgereden met zijn starre singlespeed. Kijk daar nu toch met andere ogen naar. :-q
Ah je gaat je fiets ombouwen begrijp ik? :-D
Was mooi rijden met zijn drieën. :-q
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Topdag :-q ...!! lekker relaxed kunnen inrijden en meer dan dat kwam er ook niet van :lol: :lol: Echt iedereen bedankt voor deze super gezellige dag :-q Al wel, rijdt het super vreemd met een paar biertjes op :D je moet er zo van boeren tijdens het biken vind ik :lol: dus die laat ik volgende keer achterwege :wink: en verders ben ik van mijn schouders tot m'n tenen helemaal gesloopt de tenen zijn niet van het biken, maar omdat mijn meisje de steengrill niet goed had opgeborgen en recht op mijn rechten tenen is gevallen :oops: Hopelijk ben ik de volgende forum meting ook aanwezig :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Fred (mtb-sport) schreef: za 20 april 2019, 21:55 @Ad58 en misschien anderen: Je hoeft geen FB account te hebben, ze staan open voor de hele wereld.
Waarom FB? Is een makkelijk medium om plaatjes te delen, kost niets en bereik je een hoop mensen mee muv wie allergie heeft voor FB.

Overigens een upload van ongeveer 900 Mb (elke foto is 20 megapixel) uitgevoerd en kan iedereen ze ook daar downloaden: https://fredvanzetten.stackstorage.com/ ... rP40EXD9AT
:-q
PaganiProductions

ik denk vandaag een dagje rust doen lekker niks.
Gister bijna 3 uur op de fiets gezeten totaal.
Redelijk wat bier en ik slaap slechter.
PaganiProductions

Ik zat gister overal buiten de ideale lijn
https://www.strava.com/activities/2304581285
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

We vonden het leuk dat je al die moeite hebt gedaan om erbij te zijn, Wouter.

Ook dankzij Mario070 en mister & miss TB. :-q
PaganiProductions

Giant-E schreef: zo 21 april 2019, 08:32 We vonden het leuk dat je al die moeite hebt gedaan om erbij te zijn, Wouter.

Ook dankzij Mario070 en mister & miss TB. :-q
Ja hoor geen probleem vind het leuk.
Gebruikersavatar
robko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 29 juli 2010, 18:38

zo uitgeslapen, paas ontbijtje en nu ff de reacties bekijken hier!

Foto's gedownload en donatie gedaan.

Top daggie gehad. 5 x rond geweest en daarna lekker keuvelen en ouwehoeren. Broodje was een zeer aangename verassing, super!


Iedereen bedankt voor de gezelligheid. :-q
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Erg genoten van gisteren, helaas moest ik wat eerder weg.

Broodjes knakworst gemist... maar ach voldoende reserves.

@ Baron, ik ga volgens mij volgende keer ook in het zwart.... wat zie jij er retegoed uit in het zwart zeg.
@ Lars, Lekker biertje man
@ robko, roy, HDB, Lars en.... shit :roll: Lekkere pace gehouden
@ de rest, allemaal topgasten
@ 2 slow, goede brandewijn :-q
@ Giant, top dat je het georganiseerd hebt, mooi ook met de stuurbordjes :D

Enne in het bijzonder PP en fred, bedankt voor de foto's. Donatie onderweg.
Just do Ti, or did i die?
Mtb1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 16 april 2018, 22:10
Mijn mountainbike: Assen
Contacteer:

Fred (mtb-sport) schreef: za 20 april 2019, 20:56 Zoals beloofd een aantal foto's van de meeting. Helaas qua kwaliteit net niet waarop ik zelf had gehoopt. Dat licht/donker tussen de bomen niet echt gunstig, had misschien beter ander punt uit moeten zoeken. Maar dat ging niet vanwege het pootje.
Hoop dat iedereen er toch een beetje op staat, is dat niet het geval; Sorry.

Zoals aangegeven ook een beetje voor mijn actie "foto's voor Kika". (samen met Groesbeek)
Een bijdrage (al is het 1 euro) is welkom en verzamel ik dat om een rijdster bij Giro di Kika te sponsoren.
Bijdrage t.n.v. F. van Zetten NL17 INGB 0000 6510 69, vermeld KiKa in omschrijving en eind april hoop ik het eindresultaat met jullie te delen.
Enne, er blijft niets achter !!!

Het linkje https://t.co/tgvVQlH4JO
Nu al een paar uurtjes lekker wakker en vebrand en al... foto's gedownload, bijdrage richting Fred voor het goede doel!
Fred, bedankt dat je ondanks je drukke dag tijd had om foto's te komen maken!

Zometeen nog een rustig rondje om de kerk, nog genieten van het weer. Niet al te serieus want gister is het toch aardig hard gegaan ;)
Laatst gewijzigd door Mtb1988 op zo 21 april 2019, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
https://kvscycling.com/ - mijn fiets blog!
https://www.instagram.com/kvs.cycling/ - Instagram van KVS Cycling
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Ja was een leuk dagje, leuke fietsen en personen weer en eens in het echt gezien!
Singelspeed, gravel, +bikes, fullys, staal, alu en carbon alles was aanwezig en leuk om te zien hoe iedereen gewoon zijn eigen dingetje doet.
Dan nog iemand met 3 bikes en een kofferbakje waar ik nog eens aan mn hoofd zou krabben of er überhaupt wel 1 in paste😅
ik en mn maat hebben lagevuursche mee gereden met de rest waarna we meteen hoge vuursche even hebben meegepakt omdat we die nog nooit gebiked hadden.. beide toffe routes en zeker een paar leuke stukjes erin!
Ik was na 34km wel weer even klaar en toch een beetje lichte nekpijn van de zware rugzak op mm rug en de massage van de fysio een dag eerder.
Mannen bedankt voor de foto's en het hele regelgebeuren!
Ook even een bedragje naar kika overgemaakt en op naar de volgende!
Plaats reactie