Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

marcomtb1972 schreef: ma 11 maart 2019, 12:05 Afgelopen jaar de Nordkette Single Trail in Innsbruck proberen te rijden.
Ik was volgens mij € 27.00 kwijt voor een parkeerplek en een gondel ticket, best prijzig om 1 trail te kunnen rijden dacht ik nog.
Maar man, dit waren de best bestede euro`s van de gehele bike trip, wat een toffe / loodzware trail was dat.
Zo gauw je onder de startboog door rijd is het steil / stenen / scherpe steile bochten / drops / etc / etc eigenlijk alles wat mtbèn mooi maakt.
Veel steile bochten / switchback`s vol met losse keien in het bovenste stuk, heb er een aantal lopend gedaan voordat ik genoeg vertrouwen opgebouwd had om ze rijdend te doen.
Door het rijden van dit soort tracks merk je dat er nog genoeg te verbeteren is aan bike skills en bike set up, geweldige ervaring.
Het was voor mij een bucket list trail.
Hieronder een impressie.

https://www.youtube.com/watch?v=_KpmdmhKhFI

Have fun.
Technisch met een hoofdletter T... en een hoop f*** :lol:
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

@roysmit idd, het voelde niet echt flowy toen ik aan de track begon, wat de baron ook zegt, de eerste paar honderd meters was toch wel ff met samengeknepen billen en een heleboel schuttingtaal ( :oops: ) haha.
Het ging later wat beter toen ik over de eerste schrik heen was hahaha, het was wel zo dat als ik met wat meer snelheid durfte te rijden ( van de remmen af blijven, dus ) dat je wat meer in een soort ritme / flow komt.
Ik was met me oude 27.5 spectral en voelde me voor het eerst in mijn mtb leven " underdressed " op een mtb trail.
Eigenlijk wou ik met me 27.5+ HT gaan maar die stond niet voor de grijp in de auto, de fully was wel lekker op deze track, had echt alle hulp nodig om rubber side down te houden zeg maar :lol:
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ziet er ook wel pittig uit hoor! :o
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Cube-Dennis
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: di 9 augustus 2016, 13:28
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2019

Respect dat je hier naar beneden gaat :-q
Ik was met iets eenvoudigers begonnen :wink:
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Zeker weten! :lol:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

marcomtb1972 schreef: ma 11 maart 2019, 18:19 @roysmit idd, het voelde niet echt flowy toen ik aan de track begon, wat de baron ook zegt, de eerste paar honderd meters was toch wel ff met samengeknepen billen en een heleboel schuttingtaal ( :oops: ) haha.
Het ging later wat beter toen ik over de eerste schrik heen was hahaha, het was wel zo dat als ik met wat meer snelheid durfte te rijden ( van de remmen af blijven, dus ) dat je wat meer in een soort ritme / flow komt.
Ik was met me oude 27.5 spectral en voelde me voor het eerst in mijn mtb leven " underdressed " op een mtb trail.
Eigenlijk wou ik met me 27.5+ HT gaan maar die stond niet voor de grijp in de auto, de fully was wel lekker op deze track, had echt alle hulp nodig om rubber side down te houden zeg maar :lol:
Ik geloof je gelijk! Ziet er heel vet uit maar ook zeker spannend moeilijk lastig technisch maar nogmaals vooral heel vet!!
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

Hoi!

Niet mijn actiefilmpje als in dat ik de rijder ben, maar wel door mij gemaakt: de videoreportage 'Made in NL', over de jonge, Nederlandse downhill mountainbiker Tristan Botteram.

https://www.youtube.com/watch?v=t6ERruI72u8&t=2s (Ook gepubliceerd op Pinkbike: https://www.pinkbike.com/u/FineLine-Med ... diums.html)

Ik werk al aan de volgende videoproductie, ditmaal met de Nederlandse freerider Vince Moonen.

Hoop dat jullie de video tof vinden. Je kan ons helpen om meer Nederlands talent op de kaart te zetten door te abonneren op ons Youtube-kanaal. Thanks!

Tobias
Fine Line Media
downhilldirtbike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 20:47
Mijn mountainbike: El Mariachi

Had hem al gezien.
Mijn complimenten voor het filmpje!
En voor het rijden van Tristan!
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

downhilldirtbike schreef: vr 22 maart 2019, 16:44 Had hem al gezien.
Mijn complimenten voor het filmpje!
En voor het rijden van Tristan!
Thanks!!
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

marcomtb1972 schreef: ma 11 maart 2019, 18:19 @roysmit idd, het voelde niet echt flowy toen ik aan de track begon, wat de baron ook zegt, de eerste paar honderd meters was toch wel ff met samengeknepen billen en een heleboel schuttingtaal ( :oops: ) haha.
Het ging later wat beter toen ik over de eerste schrik heen was hahaha, het was wel zo dat als ik met wat meer snelheid durfte te rijden ( van de remmen af blijven, dus ) dat je wat meer in een soort ritme / flow komt.
Ik was met me oude 27.5 spectral en voelde me voor het eerst in mijn mtb leven " underdressed " op een mtb trail.
Eigenlijk wou ik met me 27.5+ HT gaan maar die stond niet voor de grijp in de auto, de fully was wel lekker op deze track, had echt alle hulp nodig om rubber side down te houden zeg maar :lol:
Heel tof filmpje en mooie trail, zet 'm ook op mijn bucketlist :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Gisteren geen echt parcours gereden maar in de stad zitten knoeien en gedeeltelijk het parcours van Zoetermeer.

Flink gelachen en ook weer eens lekker onderuit gegaan. M'n linkerschouder kan ik amper bewegen :lol:


Afbeelding

https://youtu.be/Z0RQesDWNZk
Laatst gewijzigd door MVMVML op ma 15 april 2019, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

MVMVML schreef: ma 15 april 2019, 11:12 Gisteren geen echt parcours gereden maar in de stad zitten knoeien en gedeeltelijk het parcours van Zoetermeer.

Flink gelachen en ook weer eens lekker onderuit gegaan. M'n linkerschouwer kan ik amper bewegen :lol:


Afbeelding

https://youtu.be/Z0RQesDWNZk
Merkwaardige val. Vervelend van je schouder. Beterschap.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Klitse schreef: ma 15 april 2019, 11:35
MVMVML schreef: ma 15 april 2019, 11:12 Gisteren geen echt parcours gereden maar in de stad zitten knoeien en gedeeltelijk het parcours van Zoetermeer.

Flink gelachen en ook weer eens lekker onderuit gegaan. M'n linkerschouwer kan ik amper bewegen :lol:


Afbeelding

https://youtu.be/Z0RQesDWNZk
Merkwaardige val. Vervelend van je schouder. Beterschap.
Ja het was een vreemde val op een recht stuk.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Zo raar is het niet hoor. Je rijdt in een geul en wil daar uit sturen. Daar is de geul alleen net te diep voor.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Ja misschien was dat het wel ja. De 2e keer rijd ik vrijwel hetzelfde want je moet daar dat bochtje maken voor die drop natuurlijk.


Gisteren leek het allemaal wel mee te vallen maar vandaag is m'n heup echt flink pijnlijk en m'n schouder komt niet hoger halverwege. Au. :-?
Plaats reactie