Veldrijden op Televisie

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

SP binnen, 8 uit 8 .... en het hele seizoen nu 31 uit 33 :o ......zag er nog fris uit en had zo te horen serieus zin in het wegseizoen (te beginnen volgende week in Turkije) zeldzaam om zoveel ongedwongen plezier te zien op zo'n hoog niveau. Afgelopen week nog even wezen skiën tussendoor ook. Ik kom de zomer wel door met zijn weg en MTB wedstrijden, in ieder geval meer spanning dan in het Veld :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Vandaag in Hulst een minder verwacht podium. Van der Haar 2e en Pidcock 3e. Redelijk zeldzaam: geen enkele Zuiderbuur in de topdrie.
Prachtige entourage daar voor een cross.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Pidcock vertrok als een kogel , maar kon dit niet volhouden. Gun het van der Haar wel, heeft niet een al te best seizoen gehad. Was zo in het begin nog spannend, wel nobel van van der Poel dat hij Tom een tijdje op sleeptouw nam. Toon Aerts is aan rust toe, maakte veel foutjes en kwam er zo niet aan te pas. Laatste cross voor van der Poel dit seizoen, denk dat ik de weg wedstrijden die hij gaat doen ook maar eens ga volgen ben benieuwd.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Het slotweekeinde van het seizoen.
Vandaag de Soudalcross in Leuven , rechtstreeks vanaf 13.30 u Sporza op één.
Morgen de sluitingsprijs in Oostmalle. Niet rechtstreeks op Sporza wel later een samenvatting. Om rechtstreeks te kunnen kijken zijn we hier weer op een livestream aangewezen.
Waarschijnlijke leuke koers maar zonder de broers van der Poel. Jammer dat de kleinzoon van Raymond Poulidor die het meest op zijn legendarische opa lijkt noodgedwongen door een kniekwetsuur niet de laatste crossen en dus de extra inkomsten moet missen.
Mathieu gaan we niet missen. Als er toch een van de twee geblesseerd moet zijn dan was het beter andersom geweest. Mathieu heeft zijn buit al binnen en zit minder verlegen om de inkomsten van de laatste crossen van het seizoen.
Het worden ook nog de laatste optredens van de carrière van Kevin Pauwels .
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Waarom altijd maar weer de nadruk leggen op inkomsten? In de diverse toertocht topics valt me dat namelijk ook al op bij jou.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Sportief bezig zijn komt bij hem onderaan het lijstje. Geld staat bovenaan en daarna het zich afzetten tegen de rest en ergens heeeeel ver onderaan zit er misschien nog ergens iets van sportbeleving in...
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

De Soudal-cross in Leuven voor de profs was er qua amusementswaarde eentje om de vingers bij af te likken.
Hopelijk morgen in Oostmalle een soortgelijk scenario.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2232
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Tsjibiti schreef: za 23 februari 2019, 19:24 De Soudal-cross in Leuven voor de profs was er qua amusementswaarde eentje om de vingers bij af te likken.
Hopelijk morgen in Oostmalle een soortgelijk scenario.
Seizoen voor deze cultsport zit erop sinds Bogense. Dus als Arie den Blanken z'n vingers af zit te likken bij de rondjes om voetbalvelden in Steenokkerzeel en Tollembeek van de zoon van de neef en de nicht van Urbanus van Anus, kijkt de rest vd wereld reikhalzend uit naar de start van het mtb- en wegseizoen.

Fijne zomer Arie, slaap zacht.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Goed van Kevin Pauwels om een mooie zege de fiets aan de haak te hangen :-q
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Denise Betsema is op non actief gesteld door haar ploeg. Betsema testte positief na de wereldbekerwedstrijd van eind januari in Hoogerheide, meldde de internationale wielerunie UCI. In Hoogerheide testte zij positief op een Adverse Analytical Finding test, ook wel een analyse waaruit de aanwezigheid van verboden stoffen of middelen blijkt. Het aangetroffen middel komt van buiten het lichaam, meldt de UCI.
Erg triest als dit :-{
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Speedfreak98 schreef: vr 5 april 2019, 19:47 Denise Betsema is op non actief gesteld door haar ploeg. Betsema testte positief na de wereldbekerwedstrijd van eind januari in Hoogerheide, meldde de internationale wielerunie UCI. In Hoogerheide testte zij positief op een Adverse Analytical Finding test, ook wel een analyse waaruit de aanwezigheid van verboden stoffen of middelen blijkt. Het aangetroffen middel komt van buiten het lichaam, meldt de UCI.
Erg triest als dit :-{
Maakt me niet uit. Vooral vervelend voor wie uit chauvinistisch oogpunt de sport volgt.
Het is bovendien iemand van de voorprogramma wedstrijden.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Tsjibiti schreef: vr 5 april 2019, 20:14
Speedfreak98 schreef: vr 5 april 2019, 19:47 Denise Betsema is op non actief gesteld door haar ploeg. Betsema testte positief na de wereldbekerwedstrijd van eind januari in Hoogerheide, meldde de internationale wielerunie UCI. In Hoogerheide testte zij positief op een Adverse Analytical Finding test, ook wel een analyse waaruit de aanwezigheid van verboden stoffen of middelen blijkt. Het aangetroffen middel komt van buiten het lichaam, meldt de UCI.
Erg triest als dit :-{
Maakt me niet uit. Vooral vervelend voor wie uit chauvinistisch oogpunt de sport volgt.
Het is bovendien iemand van de voorprogramma wedstrijden.
Mijn god man. Wat moet jou wel niet overkomen zijn in je leven :-?
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Kort samengevat; Ik denk dat hij met geld uit zijn moeder is gelokt en daarom er zo op gefocust is en verder weinig heeft meegekregen van inlevingsvermogen, respect e.d.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

:lol: :-q
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Laten we het er voorlopig even op houden dat het nog niet bewezen is en dat ze tot die tijd onschuldig is!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie