Neuron, Spectral, Fuel EX, Occam, Habit of Stumpjumper?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
Mrr
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 15 maart 2019, 19:36

Lars TB schreef: di 2 april 2019, 20:15 Je maakt het jezelf vooral heel moeilijk. Zo fout kun je niet gaan. Dus of koop gewoon iets of ga heel veel proefrijden en stop met piekeren!
Ik doe heel erg lang met m'n fietsen, haat achteraf iets beters vinden dan wat ik heb EN geniet énorm van deze jacht :-D

Mijn top 3 lijstje is al even onveranderd, ik moet gewoon even doorsparen denkik..

1) Orbea OIZ TR M10
2) Orbea OIZ TR M10
3) Orbea OIZ TR M10

:D nee de Neuron, Spark en Fuel EX lijken mij ook prima fietsen. Ik ben me hier gaandeweg mede dankzij al de goei opinies en raad gaan beseffen dat ik ook moet kijken naar wie m'n bikemaatjes zijn, en dat zijn cross-country gasten. Das ook echt een factor die me van "Trail/XC-Toer" iets meer richting XC doet gaan..
Rob91 schreef: wo 3 april 2019, 11:42
Mrr schreef: di 2 april 2019, 15:05 :oops: ik geraak er maar echt niet wijs uit :D

Thx Rob!
Ik ga naar de testdag van Bike-Freak Magazine, daar komen iig al Canyon en Merida.
Misschien ook iets voor jou?
Het is hier in Noord Brabant in Dorst dus misschien nog wel te doen?
https://bikefreak-magazine.eu/mtb-e-mtb ... -mei-2019/
coool, dat zet ik op m'n agenda!! thx!!
Gebruikersavatar
Rob91
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: do 5 april 2018, 13:22
Mijn mountainbike: (MTB)Trek Fuel EX 8 (GRAVEL) Cannondale Topstone 0 (ROAD) Cube Agree C:62

Mrr schreef: wo 3 april 2019, 17:45
Lars TB schreef: di 2 april 2019, 20:15 Je maakt het jezelf vooral heel moeilijk. Zo fout kun je niet gaan. Dus of koop gewoon iets of ga heel veel proefrijden en stop met piekeren!
Ik doe heel erg lang met m'n fietsen, haat achteraf iets beters vinden dan wat ik heb EN geniet énorm van deze jacht :-D

Mijn top 3 lijstje is al even onveranderd, ik moet gewoon even doorsparen denkik..

1) Orbea OIZ TR M10
2) Orbea OIZ TR M10
3) Orbea OIZ TR M10

:D nee de Neuron, Spark en Fuel EX lijken mij ook prima fietsen. Ik ben me hier gaandeweg mede dankzij al de goei opinies en raad gaan beseffen dat ik ook moet kijken naar wie m'n bikemaatjes zijn, en dat zijn cross-country gasten. Das ook echt een factor die me van "Trail/XC-Toer" iets meer richting XC doet gaan..
Rob91 schreef: wo 3 april 2019, 11:42

Ik ga naar de testdag van Bike-Freak Magazine, daar komen iig al Canyon en Merida.
Misschien ook iets voor jou?
Het is hier in Noord Brabant in Dorst dus misschien nog wel te doen?
https://bikefreak-magazine.eu/mtb-e-mtb ... -mei-2019/
coool, dat zet ik op m'n agenda!! thx!!
Ik zit vooral op:
Occam tr die van 3k
Occam am die van 3k
Spectral
Neuron
One Twenty
One Forty
Heeeeel miss Habit.

Haha

Ja ik heb eig tot nu toe meestal met mijn vader gefietst, ik moet denk ik ook dadelijk wat maatjes zoeken die geen “racers” zijn maar avonturiers.

Ik weet even niet hoe oud je bent en was even vergeten over je Hernia’s (ik ken het van mijn moeder), je zou ook kunnen kijken naar een E mtb maar dat is nog wel veel duurder.

Voor die test dag moet je je wel inschrijven en betalen he!
Laatst gewijzigd door Rob91 op wo 3 april 2019, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rob91
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: do 5 april 2018, 13:22
Mijn mountainbike: (MTB)Trek Fuel EX 8 (GRAVEL) Cannondale Topstone 0 (ROAD) Cube Agree C:62

Rob91 schreef: wo 3 april 2019, 17:54
Mrr schreef: wo 3 april 2019, 17:45

Ik doe heel erg lang met m'n fietsen, haat achteraf iets beters vinden dan wat ik heb EN geniet énorm van deze jacht :-D

Mijn top 3 lijstje is al even onveranderd, ik moet gewoon even doorsparen denkik..

1) Orbea OIZ TR M10
2) Orbea OIZ TR M10
3) Orbea OIZ TR M10

:D nee de Neuron, Spark en Fuel EX lijken mij ook prima fietsen. Ik ben me hier gaandeweg mede dankzij al de goei opinies en raad gaan beseffen dat ik ook moet kijken naar wie m'n bikemaatjes zijn, en dat zijn cross-country gasten. Das ook echt een factor die me van "Trail/XC-Toer" iets meer richting XC doet gaan..



coool, dat zet ik op m'n agenda!! thx!!
Ik zit vooral op:
Occam tr die van 3k
Occam am die van 3k
Spectral
Neuron
One Twenty
One Forty
Heeeeel miss Habit.

Haha

Ja ik heb eig tot nu toe meestal met mijn vader gefietst, ik moet denk ik ook dadelijk wat maatjes zoeken die geen “racers” zijn maar avonturiers.

Ik weet even niet hoe oud je bent en was even vergeten over je Hernia’s (ik ken het van mijn moeder), je zou ook kunnen kijken naar een E mtb maand dat is nog wel veel duurder.

Voor die test dag moet je je wel inschrijven en betalen he!
Btw ik wil idd ook een tijd doen met een dure fiets en niet achter komen dat ik beter die anderen had kunnen pakken... Mja als het lekker fietst, is ‘t wel goed denk ik.
Je zocht 2,5k tot 3k toch? Die hebben ze in Oiz of wil je een duurdere omdat dit het instap model is met mindere specs?
Gebruikersavatar
Mrr
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 15 maart 2019, 19:36

In Oiz TR heb je enkel duur (4,5 k) en heeul duur (4,7k) "gewone" Oizen zijn me te XC (denkik dan maar weer)

Btw, ik ben 34 en heb minder last van m'n hernias dan van m'n middelmatige conditie ze ;-)

btw2, ik had em wel maar 10 euro voor met fietsen te rijden waar we hier anders enkel over lullen is wel een koopje! :-q
Plaats reactie