NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Dat geldt niet alleen voor jou Lars. Ik vrees dat, voor zover ik de meeste forumleden heb leren kennen hier, zelfs de meest felle trollen te traag zullen zijn... :lol:
Dat is eigenlijk ook het zwakke punt in dit plan....
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ad58 schreef: zo 31 maart 2019, 11:36 Dat is eigenlijk ook het zwakke punt in dit plan....
Hmm, ik vond er wel aantrekkelijke punten aan zitten.


Misschien toch eens een test doen?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Zou dit bier dan niet beter werken om trollen uit hun hol te halen...


HomeBrouwerijHistorieBierenProeflokaalVerkoopContact


LEPRECHAUN        8% Alc.        imperial stout

Zwart bier met volle granigheid, chocola, koffie, caramel, aangename zachte bitterheid van zwarte mouten en hop met in de verte lichte kers-, rozijnen en citrustonen gecombineerd met vlagen van een rokerig houtvuur.


LEPRECHAUN is als een plaaggeest die je steeds in vervoering brengt. Laat je niet in de luren leggen door zijn verschijning met rode baard en groene hoed met klaverblad, want voor je het weet zijn alle potten en pannen over de kook.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

RoySmit schreef: zo 31 maart 2019, 14:10 Zou dit bier dan niet beter werken om trollen uit hun hol te halen...


HomeBrouwerijHistorieBierenProeflokaalVerkoopContact


LEPRECHAUN        8% Alc.        imperial stout

Zwart bier met volle granigheid, chocola, koffie, caramel, aangename zachte bitterheid van zwarte mouten en hop met in de verte lichte kers-, rozijnen en citrustonen gecombineerd met vlagen van een rokerig houtvuur.


LEPRECHAUN is als een plaaggeest die je steeds in vervoering brengt. Laat je niet in de luren leggen door zijn verschijning met rode baard en groene hoed met klaverblad, want voor je het weet zijn alle potten en pannen over de kook.
Even testen bij de 5 van LV :-q

Kijken welke trollen daar op af komen...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Hier moet ik toch echt even ingrijpen! Een Leprechaun is een kabouter met een veelal groen jasje en rode baard. Hier wordt in de Ierse mythologie vaak naar verwezen. Zoals de meeste van ons wel zullen weten is de lievelingsdrank van Leprechauns melk.
De trollen weten dat natuurlijk en zullen dan ook denken dat er een flesje melk staat. En dat verafschuwen ze, zoals ze de meeste drankjes verafschuwen waar geen alcohol in zit (dit zien we ook terug op dit forum :bier:).
Ze zullen zich dan ook eerder dieper in hun holen verstoppen, wat juist niet de bedoeling is. Dus dit gaan we maar niet doen lijkt mij.
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Ad58 schreef: zo 31 maart 2019, 15:12 Hier moet ik toch echt even ingrijpen! Een Leprechaun is een kabouter met een veelal groen jasje en rode baard. Hier wordt in de Ierse mythologie vaak naar verwezen. Zoals de meeste van ons wel zullen weten is de lievelingsdrank van Leprechauns melk.
De trollen weten dat natuurlijk en zullen dan ook denken dat er een flesje melk staat. En dat verafschuwen ze, zoals ze de meeste drankjes verafschuwen waar geen alcohol in zit (dit zien we ook terug op dit forum :bier:).
Ze zullen zich dan ook eerder dieper in hun holen verstoppen, wat juist niet de bedoeling is. Dus dit gaan we maar niet doen lijkt mij.
Klopt ad. ik weet dat het een kabouter is maar ik heb het vermoeden dat kabouter bier het goed gaat doen bij trollen. maar wellicht zoals Lars aangeeft bij de 5 van LV maar eens proberen.. kijken wat het effect is
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Je hebt eigenlijk wel gelijk! Maar om geen kans onbenut te laten, moeten we dan ook maar wat LaChouffe bier meenemen.... En daar zijn nogal wat uitvoeringen van tegenwoordig....

We hebben natuurlijk de normale Chouffe, de McChouffe, de Houblon Chouffe, de Chouffe Soleil, de N'ice Chouffe, de Chouffe Bok en niet te vergeten de Château d'Ychouffe!

Die laatste is een bijzonder aperitiefbier dat wordt gebrouwen op basis van biermost van La Chouffe en druivenmost uit het Domaine Pigneret in Moroges - AOC Coteaux Bourguignons. Beide mosten gisten samen in de kuipen van Brouwerij Achouffe.
Dit rosé-kleurig aperitiefbier heeft het bruisende en heldere karakter van een schuimwijn en een delicate schuimkraag. Het resultaat van deze samenwerking tussen een Bourgondische wijnmaker en een Belgische brouwer is beperkt tot 25.000 flessen. Wordt geleverd in gulle flessen van 0.75 L en het alcoholpercentage bedraagt 8.5%.

Het zou zomaar kunnen dat er voor dit exlusieve bier een ware veldslag gaat ontstaan tussen die trollen!

En om niet te discrimineren natuurlijk (want je weet maar nooit tegenwoordig) ook maar wat van De Stramme Kabouter Brouwerij:

Stramme Kabouter: Een lekker doordrinkbare tripel met een lekker kruidige maar frisse smaak. Maar pas op, 8% alcohol!

Schèle Kabouter: Typische Dubbel Belgische stijl. Een subtiele combinatie van caramel, chocolade en kandijsuiker.

Die Schèle Kabouter zou ook best wel eens hoge ogen kunnen gooien denk ik.

En dan wordt het ook hoog tijd om Giant-E even op de hoogte stellen ....
Dit vereist een totaal nieuwe aanpak en organisatie.... Maar goed, we hebben nog 3 weken....

Ok, kom er maar in Jan-Willem! :lol:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Zondagochtend 10 uur, we waren niet alleen zeg maar :winkie:
De leden hebben weer hard gewerkt aan hun techniek. Voordeel dat er meer bikers waren, de voorbeelden hoe het niet moet :wink:
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Begrijp uit de hoeveelheid reacties van hem hier, dat Ad binnenkort een rondje Zeist gaat fietsen? ;-) (is wel stukken leuker dan je vaste 2 luik )
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Een beetje uit de richting voor mij, maar wie weet als alles weer lekker gaat... Ik ben voorlopig al bezig mijn fietsendrager aan te passen voor die brede mountainbike banden. En ik was een beetje aan het trollen maar dat is eigenlijk de schuld van Lars... 8)

Maar ik snap de subtiele hint; ik zal dit topic niet verder vervuilen met mijn onzin. :wink:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Rechtdoor is...ja wat is rechtdoor eigenlijk
Afbeelding

Bornia:
Afbeelding

Klamme genot:
Afbeelding
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

:-q :-q :-q
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Het zal wel aan mij liggen maar denken die Strava bosrenners nu werkelijk dat hier rechtdoor sneller is?
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Giant-E schreef: za 6 april 2019, 23:28 Het zal wel aan mij liggen maar denken die Strava bosrenners nu werkelijk dat hier rechtdoor sneller is?
We hadden via Facebook een opmerking gekregen over een andere doorsteek die we iedere keer hadden dichtgegooid. De melder vond de track te gevaarlijk en snapte niet dat wij de ideale lijn hadden dichtgegooid :o

Ik denk eigenlijk dat zijn ideale lijn aan de andere kant van de weg ligt; het fietspad
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

bouwpakket schreef: za 6 april 2019, 23:38
Giant-E schreef: za 6 april 2019, 23:28 Het zal wel aan mij liggen maar denken die Strava bosrenners nu werkelijk dat hier rechtdoor sneller is?
We hadden via Facebook een opmerking gekregen over een andere doorsteek die we iedere keer hadden dichtgegooid. De melder vond de track te gevaarlijk en snapte niet dat wij de ideale lijn hadden dichtgegooid :o

Ik denk eigenlijk dat zijn ideale lijn aan de andere kant van de weg ligt; het fietspad
Afbeelding
Plaats reactie