wielset boost 27.5

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
johnniesu123
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 10 januari 2018, 19:43

ik ben opzoek naar een set wielen voor mijn zelf bouw Votec Vms, nu kwam ik op het internet 2 wielsetten Bontrager Line Comp 30 en Dt swiss m1900 30, welke raden jullie aan? of mischien nog andere aanbevelingen? mijn budget voor de wielset is maximaal 300 eu.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Bontrager komt af en toe nog wel eens een negatief bericht langs, dus in dat opzicht gewoon de DT's.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Lars TB schreef: di 26 maart 2019, 12:45 Bontrager komt af en toe nog wel eens een negatief bericht langs, dus in dat opzicht gewoon de DT's.
Puur uit nieuwsgierigheid, in welk opzicht?
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Bokmaaa schreef: di 26 maart 2019, 12:48
Lars TB schreef: di 26 maart 2019, 12:45 Bontrager komt af en toe nog wel eens een negatief bericht langs, dus in dat opzicht gewoon de DT's.
Puur uit nieuwsgierigheid, in welk opzicht?
Alle opzichten, behalve het oplossen van de garantie!

(dus naven die minder zijn, spaken die loslopen, velgen die scheuren en banden die er lastig op gaan. Specifiek deze set durf ik het niet te zeggen. Maar dit forum is al een aardige graadmeter. En misschien is het ook meer omdat DT op het moment vrij probleemloos is dat het bij andere merken meer opvalt, ook al is daar het aantal probleemgevallen relatief ook heel klein. Maar dan nog/juist lijkt de DT de betere keuze.)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Lars TB schreef: di 26 maart 2019, 12:54
Bokmaaa schreef: di 26 maart 2019, 12:48

Puur uit nieuwsgierigheid, in welk opzicht?
Alle opzichten, behalve het oplossen van de garantie!

(dus naven die minder zijn, spaken die loslopen, velgen die scheuren en banden die er lastig op gaan. Specifiek deze set durf ik het niet te zeggen. Maar dit forum is al een aardige graadmeter. En misschien is het ook meer omdat DT op het moment vrij probleemloos is dat het bij andere merken meer opvalt, ook al is daar het aantal probleemgevallen relatief ook heel klein. Maar dan nog/juist lijkt de DT de betere keuze.)
Fingers crossed dan.... ik heb ze regelmatig flink op hun donder gegeven en blijf dat doen. Tot nu toe tevreden!
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Bokmaaa schreef: di 26 maart 2019, 12:59
Lars TB schreef: di 26 maart 2019, 12:54

Alle opzichten, behalve het oplossen van de garantie!

(dus naven die minder zijn, spaken die loslopen, velgen die scheuren en banden die er lastig op gaan. Specifiek deze set durf ik het niet te zeggen. Maar dit forum is al een aardige graadmeter. En misschien is het ook meer omdat DT op het moment vrij probleemloos is dat het bij andere merken meer opvalt, ook al is daar het aantal probleemgevallen relatief ook heel klein. Maar dan nog/juist lijkt de DT de betere keuze.)
Fingers crossed dan.... ik heb ze regelmatig flink op hun donder gegeven en blijf dat doen. Tot nu toe tevreden!
Het is niet dat ze slecht zijn, maar minder goed dan DT. De topwielen van Bontrager vind ik stukken beter doordacht dan die van DT, dus als wielenmerk kunnen ze zeker wat!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Iets erbij doen?
http://www.rczbikeshop.com/default/dt-s ... ls103693.h

Zijn net ff iets mooier en ik dacht dat de naven ook iets beter zijn.
"This species has amused itself to death"
rognic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: ma 30 augustus 2010, 22:14

johnniesu123
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 10 januari 2018, 19:43

bedankt voor de snelle reactie
Plaats reactie