NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Erik1974
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 9 mei 2018, 20:59
Mijn mountainbike: Merida Big Trail 500

38x10 schreef: do 14 maart 2019, 15:32 Zooo herkenbaar. Nieuw tandwiel monteren: check. Lagers opnieuw in het vet: check. Dropper opnieuw monteren: check. Dempers op druk brengen: check. Poetsen is de volgende stap vrees ik. Grrrrr
En dan maken we dus idd de fiets mooi schoon, en daarna bij de 1e de beste dag dat het droog is het bos in en dan thuiskomen met een fiets die meteen weer onder de drek zit :winkie:
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Jurriaan schreef: do 14 maart 2019, 14:27Nu heb je kans dat ik begin over Turttlewax... :bier:
Die hadden we destijds in onze zitten. Jeffrey, met de bijnaam Turtlewax. Graaf,graaf in het geheugen............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Fred (mtb-sport) schreef: do 14 maart 2019, 16:13
Jurriaan schreef: do 14 maart 2019, 14:27Nu heb je kans dat ik begin over Turttlewax... :bier:
Die hadden we destijds in onze zitten. Jeffrey, met de bijnaam Turtlewax. Graaf,graaf in het geheugen............
Exact aan Jeffrey dacht :-q Mister Turtlewax. Ik zie hem in Luxemburg nog staat poetsen, na elke rit :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Ssst niet verder vertellen. Dit was gisteravond, 6 uur na de laatste regen en windkracht 5 zorgde voor een perfect droge route (7 a 8 grote plassen daar gelaten).

Afbeelding
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10858
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Onze dank vliegt uit naar de TrailCareCrew LV-HV, die moeder natuur af en toe een beetje helpt
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Jurriaan schreef: zo 17 maart 2019, 10:11Ssst niet verder vertellen. Dit was gisteravond, 6 uur na de laatste regen en windkracht 5 zorgde voor een perfect droge route (7 a 8 grote plassen daar gelaten).
In dat geval: De thuisblijvers/Zwifters hadden ongelijk. :winkie:
Dit aldus Fredje die vanmorgen toch maar opnieuw binnen blijft, haal de schade wel een keertje in.......
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Nog wel een beetje lief zijn voor de nieuwe sectie aub op HV. Dat stuk is logischerwijs nog wat zachter als de rest van het parcours.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Ben ik toch spontaan een dagje vrij vandaag. En wat doe je dan als het zonnetje schijnt? Jawel; een rondje HV. Wat moet je anders met je leven :bier:
Boven het 'Flight of the Valkyrie' segment hoorde ik twee buizerds luidkeels met elkaar communiceren. Wat kan het leven en de natuur toch mooi zijn Afbeelding
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Over een paar weken hangen ze in je helm en praat je wel anders. :wink:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Giant-E schreef: di 19 maart 2019, 17:36 Over een paar weken hangen ze in je helm en praat je wel anders. :wink:
Daar trakteerde het mannetje me vorig voorjaar op (okay, okay, het was een near-miss/fly over). Speciaal voor dat prachtige beest dat segment aangemaakt. Daarna nooit meer gezien of gehoord... :roll:

Tot vanmiddag :-D
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Geweldige naam gekozen. :-q

Ik hou er wel van, mits ‘t wel overeenkomt met ‘t segment. Ik zal de volgende keer omhoog kijken.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

vibemaker schreef: di 19 maart 2019, 17:42
Giant-E schreef: di 19 maart 2019, 17:36 Over een paar weken hangen ze in je helm en praat je wel anders. :wink:
Daar trakteerde het mannetje me vorig voorjaar op (okay, okay, het was een near-miss/fly over). Speciaal voor dat prachtige beest dat segment aangemaakt. Daarna nooit meer gezien of gehoord... :roll:

Tot vanmiddag :-D
Hij dacht daar is die weer nog een paar weken en dan ga ik hem dit jaar weer flink laten schrikken :lol:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

RoySmit schreef: di 19 maart 2019, 21:55
Hij dacht daar is die weer nog een paar weken en dan ga ik hem dit jaar weer flink laten schrikken :lol:
:lol:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Nieuwe stukje HV vanmorgen gereden en dik in orde :-q
Duidelijk te merken dat het nog ingereden moet worden, maar dat was ook bij ded andere trails het geval.
Complimenten aan de harde werkers van de trailcrew.
Verder lag LV-HV er lekker bij, je kon nog een paar watergaten zien die hun werk goed doen. Blijft lekker zo’n ‘speelrondje’ op minder dan 15 min. fietsen vanaf huis.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

Aan te kleine watergaten wordt op dit moment gewerkt.
Plaats reactie