Canyon Exceed CF SLX 9.9 Pro Race

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

up
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

up
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

up
dekster
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 175
Lid geworden op: wo 8 februari 2012, 13:17
Mijn mountainbike: Cannondale flash carbon

Hoi Arjan,

Hoeveel versnellings hebben jouw fiets? Kan je heel erg hard door de modder fietsen met deze mountainbike? Zit er een lekker zadel op? Kan je extra foto's maken van het stuur? Ik kan het stuur niet zo heel erg goed zien op de foto's.
Wat voor banden zitten er op? Hoeveel km denk je dat er nog met deze banden gefietst kan worden? Stel ik doe een bod op je fiets, krijg ik er dan ook een servicebeurt bij? Stel de ketting breekt na een week, kom jij het dan repareren?

Ik hoor graag van je.

Groet,
Jordy
Kootje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1213
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 11:24

@ Dekster:
Met een beetje aandachtig kijken naar de foto's en het lezen van het topic kun je al veel antwoorden krijgen op je vragen.
Wat ik zo ff snel zie:
1x 11 speed
Banden: Schwalbe Nobby Nic voor, en Conti X-King achter. Banden lijken nog in prima staat te zijn. Exceed is altijd 29 inch.
Zadel is erg persoonlijk: wat voor jou lekker zit, zit voor mij misschien niet lekker.
En of je hard door de modder kunt fietsen ligt meer aan jezelf dan aan de fiets. (en ook of er modder ligt of niet... :lol: )

Je laatste vraag kan ik uiteraard niet beantwoorden... :o


Mooie fiets voor een nette prijs! (heb geen belang bij verkoop overigens)
Lekker vies is niet bah...
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Kootje schreef: di 29 januari 2019, 11:02 Mooie fiets voor een nette prijs! (heb geen belang bij verkoop overigens)
Kijk, dat vind ik nou ook!
Eigenlijk veel te goedkoop... :tong
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

dekster schreef: di 29 januari 2019, 10:39 Hoi Arjan,

Hoeveel versnellings hebben jouw fiets?2 handjes vol en dan nog 1 vingertje Kan je heel erg hard door de modder fietsen met deze mountainbike? met jouw mooie continantal banden heeeeel hard!Zit er een lekker zadel op? Zonder zadel zit lekkerder voor jou denk ikKan je extra foto's maken van het stuur? Ik kan het stuur niet zo heel erg goed zien op de foto's.
Wat voor banden zitten er op? Hoeveel km denk je dat er nog met deze banden gefietst kan worden? Op jouw manier van fietsen? duizenden!!Stel ik doe een bod op je fiets, krijg ik er dan ook een servicebeurt bij? Stel de ketting breekt na een week, kom jij het dan repareren? Als jij een kratje Sancti Adelbert Tripel klaar heb staan wel

Ik hoor graag van je. bij deze.....Jordy..... :kiss:

Groet,
Jordy
dekster
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 175
Lid geworden op: wo 8 februari 2012, 13:17
Mijn mountainbike: Cannondale flash carbon

:D :D :D :D
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

up
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik denk dat je op Marktplaats meer kans hebt. Daar komt nog wel eens iemand langs die zo'n race monster kan waarderen.

Hier moet een fiets minstens 140 mm veerweg hebben (voor EN achter) en een dropperpost. Anders schijn je het leven te laten op de karresporen.

Succes evengoed, mooi fietsje.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Op MP staat hij al net zo lang als hier, maar daar hebben ze er niet zoveel verstand van als hier.
Wat ik persoonlijk dus niet snap is dat ze over de meest pietluttige dingetjes moeilijk doen (op MP dan he :winkie: ) en niet beseffen dat ze voor een goede prijs een klasse 2de handse fiets hebben.
Dan doen ze moeilijk over dat bv de garantie niet meer geldt bij aankoop..dus koop je liever een nieuwe fiets van 2500 met garantie dan een fiets van 4900 die max 9 maanden buiten geweest is (in de winter binnen gestaan heeft) voor 2500..?
Of wachten ze dat hij op pagina tig staat en bieden ze 1750 (en dan boos worden dat je niet reageer :lol: )....of bieden 2300 en om 200 verschil kopen ze liever een nieuwe fiets....van 13kg...met 2x11 NX of SLX....en Recon...
Zulke reacties krijg je hier tenminste niet.. :-D

Let wel: PERSOONLIJK snap ik dat niet, dan heb je m.i. geen verstand van fietsen, als je 2500 te besteden heb en je koop liever een nieuwe omdat daar garantie op zit dan b.v. deze.

Nou ja, de aanhouder wint, er komt er vast wel eens eentje langs die de deal kan waarderen, en anders blijft hij mooi staan, gebruik ik hem zelf zo nu en dan weer.. :-q
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

up
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

up
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

up
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

up
Plaats reactie