Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

De meesten hier hechten waarde aan kosten-baten, kosten-effectiviteit / resultaat of hoe je het maar noemen wilt.
Pagani heeft daar volstrekt, maar dan ook v o l s t r e k t geen boodschap aan en kiept al die logica gewoon lekker overboord, is dat nu nog steeds niet duidelijk?
Als je maar lol hebt.
Wat iets kost en wat iets waard is nadat je daar waarde x 10 kosten ingestoken hebt? Boeien!
Als je maar lol hebt.
De enige limiet die voor hem bestaat is het saldo op zijn bankrekening.
Blijkbaar wordt dat saldo op raadselachtige wijze toch op peil gehouden.
Als je maar lol hebt.
En dat lukt Pagani misschien wel beter dan menigeen hier.
Lak aan hoe anderen over zijn levensstijl denken. Lak aan meningen. Lak aan visie. Lak aan andermans kennis. Lak aan het misschien wel tweeduizendste advies.
Hij heeft lol, echt waar.
Wat is daar mis mee?

En zeg nou zelf, als het gaat om kosten-baten, kosten-effectiviteit / resultaat; wie is nou eigenlijk 'verstandiger' bezig, Pagani of iemand die > € 8000,- lapt voor een MTB en vaak ten diepste alleen maar gelukkig wordt van de likes?
Wie heeft er meer lol? Nou, zeg het eens?

Heb soms wel moeite met zijn LBS die onderhand wel een stevige pens geld aan Pagani verdiend zal hebben.
Maar misschien zijn zijn bedoelingen niet zo slecht als ik soms denk, wellicht omdat hij merkt dat er geen mens op de wereld in staat is om Pagani op, in onze ogen, betere ideeën te brengen.

Als er een probleem is kunnen we proberen hem te helpen maar als hij voor 5 tientjes een bike koopt en daar voor > 500 ballen aan parts op wil gooien; laat lekker gaan, hij heeft daar lol in.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Jan Willem schreef: wo 20 februari 2019, 10:49 De meesten hier hechten waarde aan kosten-baten, kosten-effectiviteit / resultaat of hoe je het maar noemen wilt.
Pagani heeft daar volstrekt, maar dan ook v o l s t r e k t geen boodschap aan en kiept al die logica gewoon lekker overboord, is dat nu nog steeds niet duidelijk?
Als je maar lol hebt.
Wat iets kost en wat iets waard is nadat je daar waarde x 10 kosten ingestoken hebt? Boeien!
Als je maar lol hebt.
De enige limiet die voor hem bestaat is het saldo op zijn bankrekening.
Blijkbaar wordt dat saldo op raadselachtige wijze toch op peil gehouden.
Als je maar lol hebt.
En dat lukt Pagani misschien wel beter dan menigeen hier.
Lak aan hoe anderen over zijn levensstijl denken. Lak aan meningen. Lak aan visie. Lak aan andermans kennis. Lak aan het misschien wel tweeduizendste advies.
Hij heeft lol, echt waar.
Wat is daar mis mee?

En zeg nou zelf, als het gaat om kosten-baten, kosten-effectiviteit / resultaat; wie is nou eigenlijk 'verstandiger' bezig, Pagani of iemand die > € 8000,- lapt voor een MTB en vaak ten diepste alleen maar gelukkig wordt van de likes?
Wie heeft er meer lol? Nou, zeg het eens?

Heb soms wel moeite met zijn LBS die onderhand wel een stevige pens geld aan Pagani verdiend zal hebben.
Maar misschien zijn zijn bedoelingen niet zo slecht als ik soms denk, wellicht omdat hij merkt dat er geen mens op de wereld in staat is om Pagani op, in onze ogen, betere ideeën te brengen.

Als er een probleem is kunnen we proberen hem te helpen maar als hij voor 5 tientjes een bike koopt en daar voor > 500 ballen aan parts op wil gooien; laat lekker gaan, hij heeft daar lol in.
:-q
PaganiProductions

Een goede lbs denk met je mee en probeert je te behoeden voor niet noodzakelijke kosten
bregth
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 23 juni 2014, 14:11
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9.6

PaganiProductions schreef: wo 20 februari 2019, 11:53 Een goede lbs denk met je mee en probeert je te behoeden voor niet noodzakelijke kosten
Daar faalt die van jou jammerlijk in dan.... :roll:
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

bregth schreef: wo 20 februari 2019, 12:54
PaganiProductions schreef: wo 20 februari 2019, 11:53 Een goede lbs denk met je mee en probeert je te behoeden voor niet noodzakelijke kosten
Daar faalt die van jou jammerlijk in dan.... :roll:
Wij proberen toch ook goede tips te geven, maar als daar dan niks mee gedaan wordt... :wink:
bregth
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 23 juni 2014, 14:11
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9.6

Herrick schreef: wo 20 februari 2019, 13:02
bregth schreef: wo 20 februari 2019, 12:54

Daar faalt die van jou jammerlijk in dan.... :roll:
Wij proberen toch ook goede tips te geven, maar als daar dan niks mee gedaan wordt... :wink:
Ik vind het ook heel nobel van jullie. Ik lees echt met stijgende verbazing de reacties van Paganini... :o
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Vraag me af, welke reacties zijn nu hardnekkiger, eigenwijzer, irritanter; die van TS of ... ?
Niet iedereen hier heeft een hersenpan met voldoende volume voor WO niveau.
Het is o zo simpel om rekening met beperkingen te houden.
Met alle respect; ik heb persoonlijk soms meer moeite met -de toon in- tot op het bot onderbouwde kennis dan een totaal gebrek daaraan.

Nog één keer, laat 'm toch lekker lol hebben :-q en grijp pas in als je ziet dat 'ie bijna in het ravijn stort.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
PaganiProductions

Vandaag effe stem en stuur aangepast voor betere houding zero euro eraan uitgeven.
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Goed bezig!
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

streetracer schreef: wo 20 februari 2019, 11:26
Jan Willem schreef: wo 20 februari 2019, 10:49 De meesten hier hechten waarde aan kosten-baten, kosten-effectiviteit / resultaat of hoe je het maar noemen wilt.
Pagani heeft daar volstrekt, maar dan ook v o l s t r e k t geen boodschap aan en kiept al die logica gewoon lekker overboord, is dat nu nog steeds niet duidelijk?
Als je maar lol hebt.
Wat iets kost en wat iets waard is nadat je daar waarde x 10 kosten ingestoken hebt? Boeien!
Als je maar lol hebt.
De enige limiet die voor hem bestaat is het saldo op zijn bankrekening.
Blijkbaar wordt dat saldo op raadselachtige wijze toch op peil gehouden.
Als je maar lol hebt.
En dat lukt Pagani misschien wel beter dan menigeen hier.
Lak aan hoe anderen over zijn levensstijl denken. Lak aan meningen. Lak aan visie. Lak aan andermans kennis. Lak aan het misschien wel tweeduizendste advies.
Hij heeft lol, echt waar.
Wat is daar mis mee?

En zeg nou zelf, als het gaat om kosten-baten, kosten-effectiviteit / resultaat; wie is nou eigenlijk 'verstandiger' bezig, Pagani of iemand die > € 8000,- lapt voor een MTB en vaak ten diepste alleen maar gelukkig wordt van de likes?
Wie heeft er meer lol? Nou, zeg het eens?

Heb soms wel moeite met zijn LBS die onderhand wel een stevige pens geld aan Pagani verdiend zal hebben.
Maar misschien zijn zijn bedoelingen niet zo slecht als ik soms denk, wellicht omdat hij merkt dat er geen mens op de wereld in staat is om Pagani op, in onze ogen, betere ideeën te brengen.

Als er een probleem is kunnen we proberen hem te helpen maar als hij voor 5 tientjes een bike koopt en daar voor > 500 ballen aan parts op wil gooien; laat lekker gaan, hij heeft daar lol in.
:-q

Helemaal mee eens! :-q En zeg nou zelf: dit forum zou dit forum niet zijn zonder Pagani!
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Jan Willem schreef: wo 20 februari 2019, 10:49 De meesten hier hechten waarde aan kosten-baten, kosten-effectiviteit / resultaat of hoe je het maar noemen wilt.

Wat iets kost en wat iets waard is nadat je daar waarde x 10 kosten ingestoken hebt? Boeien!

Als er een probleem is kunnen we proberen hem te helpen maar als hij voor 5 tientjes een bike koopt en daar voor > 500 ballen aan parts op wil gooien; laat lekker gaan, hij heeft daar lol in.
De meesten hier hebben wel last van het "forum" virus. Oftewel upgraden omdat het kan. En zoals zo vaak is niet elke upgrade noodzakelijk maar wel leuk. Maar 99/100 keer wordt zo`n upgrade gedaan op een fiets waarbij het enigszins nog verantwoord is. Als een fiets een "dood paard" is, kan een goed advies heel waardevol zijn.
“Old, not obsolete”
PaganiProductions

Marco79 schreef: do 21 februari 2019, 12:30
Jan Willem schreef: wo 20 februari 2019, 10:49 De meesten hier hechten waarde aan kosten-baten, kosten-effectiviteit / resultaat of hoe je het maar noemen wilt.

Wat iets kost en wat iets waard is nadat je daar waarde x 10 kosten ingestoken hebt? Boeien!

Als er een probleem is kunnen we proberen hem te helpen maar als hij voor 5 tientjes een bike koopt en daar voor > 500 ballen aan parts op wil gooien; laat lekker gaan, hij heeft daar lol in.
De meesten hier hebben wel last van het "forum" virus. Oftewel upgraden omdat het kan. En zoals zo vaak is niet elke upgrade noodzakelijk maar wel leuk. Maar 99/100 keer wordt zo`n upgrade gedaan op een fiets waarbij het enigszins nog verantwoord is. Als een fiets een "dood paard" is, kan een goed advies heel waardevol zijn.
Ga vanavond weer op mijn dood paard rijden.
hitchhikerzguide
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 3 december 2017, 23:28

Er zijn mensen die hem eerlijk en goed bedoeld advies geven, ik heb mijn mening en advies ook gegeven voor zover mijn kennis reikt, en die reikt ook helemaal niet ver. Net zoals ik ook advies vraag aan anderen die er weer meer van af weten dan ikzelf.

Maar waarom zijn die moraalridder comments nodig nadat er weer een "shit storm" gepasseerd is, "laat hem lekker doen, laat hem lol hebben als hij dit wilt", "het is zijn geld" en "zijn fiets" en dat zou dan de enige juiste conclusie zijn?

Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Je vraagt advies, waarvoor dit forum bedoeld is, uiteindelijk doe je ermee wat je wilt, maar als je elke keer het tegenovergestelde doet van wat iedereen zegt...

Waarom vraag je dan nog steeds advies, en waarom steken de forumleden er dan nog tijd in? Om wat te trollen of getrolld te worden en wat leesvoer te hebben? Ik blijf erbij dat deze fiets het zout op de patatten nog niet waard is.

Luisteren naar advies doe je soms beter wel, "gehoorzamen" is nog iets anders. Het is allemaal goed bedoeld. Maar als jij je geld wilt weggooien aan dat roestbarrel denk ik dat je toch spijt gaat hebben.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3300
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Dat dus! :-q
Plaats reactie