Zomer Rit 134 km rit 18 juli 2020

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Niels76
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 24 september 2017, 20:02

beetje off topic, maar heeft iemand toevallig niet een leuke GPX route voor de Meinweg? of een site waar deze te vinden zijn?
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Ik heb wat routes op gpsies.com staan. Ook 2 op de Meinweg. Start bij Verhoogd in Herkenbosch.

https://m.gpsies.com/trackList.do" onclick="window.open(this.href);return false;

Even zoeken op gebruikersnaam Rudy78. En dan in de lijst zoeken naar Meinweg.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
Niels76
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 24 september 2017, 20:02

Rudy78 schreef:Ik heb wat routes op gpsies.com staan. Ook 2 op de Meinweg. Start bij Verhoogd in Herkenbosch.

https://m.gpsies.com/trackList.do" onclick="window.open(this.href);return false;

Even zoeken op gebruikersnaam Rudy78. En dan in de lijst zoeken naar Meinweg.
Thanks, ik ga ze eens fietsen. :-q
Normaal fiets ik daar altijd rond als een kip zonder kop, en dan kom je op onbegaanbare paden, moet je je regelmatig omdraaien en dan is de fun er al snel vanaf. :oops:
PaganiProductions

Iemand interesse in een rondje Roerdalen echt susteren
In Montfort weet ik veel singletracks dicht bij elkaar ook wat kleine drops etc.
PaganiProductions

Wie wil er dit jaar omgeving roerdalen komen biken.
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Ik wil wel een keer mee biken,maar moet eerst voor mij zelf weer conditie opbouwen en de snelheid er inhouden. Heb namelijk weer last gehad van linker onderbeen chronisch ziektebeeld die jaarlijks terug komt. En moet weer helemaal opnieuw beginnen met mijn conditie en uithoudingsvermogen. Als ik weer in mijn element ben met biken dan laat ik het wel weten hier zo,maar dat heeft tijd nodig..............
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
PaganiProductions

Dit weekend heb ik tijd
PaganiProductions

Volgende week heb een week vakantie dan wil ik verschillende keren gaan biken
PaganiProductions

Volgende week heb een week vakantie dan wil ik verschillende keren gaan biken
Mensen kunnen me afhankelijk van het weer.
PaganiProductions

Ik denk dat van de zomer een lets ride event wil doen in omgeving Montfort Echt weet nu nog genoeg leuke tracks die aardig uitdagend zijn en natuurlijk zijn wel echte xc paadjes met niet xc fietsen zijn welkom maar een xc fiets heb je er de meeste lol mee.
Juli Augustus lijkt mij leuk.
wittereus
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 520
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 09:07
Mijn mountainbike: Cube STEREO HYBRID 160 HPC SL 625 27.5 PACIFIC/RED 2021
Contacteer:

Iemand zin om een kort rondje meinweggebied te gaan doen zondag of maandag morgen?
Ik kom vanuit Melick en fiets dan of achter Rockwool langs of over Herkenbosch en dan via Rothenbach naar de Dahlheimer Mühle :-q
Ik moet om 12.00uur weer thuis zijn.
Dus ik ga vroeg.
Without biking no fun.
Without fun no biking.
PaganiProductions

wittereus schreef: do 18 april 2019, 14:37 Iemand zin om een kort rondje meinweggebied te gaan doen zondag of maandag morgen?
Ik kom vanuit Melick en fiets dan of achter Rockwool langs of over Herkenbosch en dan via Rothenbach naar de Dahlheimer Mühle :-q
Ik moet om 12.00uur weer thuis zijn.
Dus ik ga vroeg.
Wat is vroeg?
PaganiProductions

Ik ga straks nog een rondje Meinweg waarschijnlijk richting Vlodrop of zo max iets van 45 km ofzo
PaganiProductions

Ik ga morgen een Langste dag rit rijden
Mijn doel is meer rijden dan 75.6 km
Meer info hier
https://www.strava.com/clubs/519853/group_events/496035
Plaats reactie