Salsa Fargo - (Off)Road Touring / Singletrack / Bikepacking

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Knerbert
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: ma 22 maart 2004, 12:25
Contacteer:

Gevoel De zit is een beetje dieper en gestrekter, op een natuurlijkere manier (hoeken onderarm-pols), schakelen en remmen vraagt minder kracht (kan komen door geenning: ik maak veel kilometers op de racefiets, met eveneens een dropbar en brifters).
Beleving Door de hoogte van de Fargo en breedte en flare van de cowchipper is 'onderin de beugels" goed te doen en op grove gravelstroken zelfs favoriet vanwege meer controle en gevoelsmatig meer druk op de voorband.
Spacers Functioneren nu als ankerpunt voor het klittenband van mijn bovenbuistasje, mogen weg zodra ik die tas anders vast kan zetten, misschien 5mm spacer onder t stuur? #Functionoverformoverestethics
bert l. schreef: zo 21 oktober 2018, 13:55 Wat is het verschil qua beleving, Gijs?
En qua gevoel in de handen en polsen?
Blijven de spacers zitten, omdat het stuur nog omhoog gaat?
!! 26inch en dikke banden !!
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Ziet er mooi uit zo! Gaaf bikepacking frame, ben toch wel een beetje jaloers op al die montage punten :D
Gebruikersavatar
Knerbert
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: ma 22 maart 2004, 12:25
Contacteer:

Dank! Qua montagepunten scoort dit frame en vork inderdaad hoog :)
Om wat meer spullen mee te nemen / langer onderweg te kunnen zijn ga ik op zoek naar een frametas (volledig of halve).
Bidons op de vorkpoten, of 1 op de schuine onderbuis, monteren zorgt er dan voor dat ik drinkrugzakloos kan blijven rijden. Daar ben ik het meest blij mee.
floris500 schreef: di 19 februari 2019, 15:43 Ziet er mooi uit zo! Gaaf bikepacking frame, ben toch wel een beetje jaloers op al die montage punten :D
!! 26inch en dikke banden !!
Plaats reactie