Onbekende Focus mountainbike.

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Oeoeoeoe hij maakt 'm gewoon :lol:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef: ma 11 februari 2019, 20:58 Frame nr erbij, dan weet je meteen zeker of het wel een Focus is.
Dit al geprobeerd, of moeten wij al het werk doen?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Of het nu een Focus is of niet, dit is volgens mij gewoon een "van het rek" frame dat onder tig merknamen op de markt geweest is. En dan als instapmodel bij de bekende merken, of als eigen merk fiets van de lokale fietsenboer.

Daarmee wil ik niet zeggen dat er iets mis mee is hoor, ik heb ook op een paar van dergelijke frames gereden en dat reed prima. Maar of het echt wel een Focus is zul je denk ik alleen kunnen achterhalen op de manier die TSTM aangeeft, aan de hand van het framenummer.

Als de afmontage de originele is is het geen jong fietsje, de Skareb is er al een tijdje uit bij Manitou ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
RutgerVW
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 3 februari 2019, 20:52

kermit schreef: do 14 februari 2019, 10:32 Of het nu een Focus is of niet, dit is volgens mij gewoon een "van het rek" frame dat onder tig merknamen op de markt geweest is. En dan als instapmodel bij de bekende merken, of als eigen merk fiets van de lokale fietsenboer.

Daarmee wil ik niet zeggen dat er iets mis mee is hoor, ik heb ook op een paar van dergelijke frames gereden en dat reed prima. Maar of het echt wel een Focus is zul je denk ik alleen kunnen achterhalen op de manier die TSTM aangeeft, aan de hand van het framenummer.

Als de afmontage de originele is is het geen jong fietsje, de Skareb is er al een tijdje uit bij Manitou ;-)
Dit klopt inderdaad, maar ik kan het frame nummer helaas niet vinden 🙄
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Marktplaats, overgespoten en framenummer onvindbaar.
:roll:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

ThaSingleTrackMastah schreef: ma 18 februari 2019, 14:39 Marktplaats, overgespoten en framenummer onvindbaar.
:roll:
Ach als ie niet te duur is geweest. :lol:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Niet te duur als in 'gestolen'?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie