MTB Route Ede

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Luhmann
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 31 december 2018, 14:11

Euh ja, zo werkt het he. Jij geeft de politie jouw verhaal en die noteerd dat in een verslagje. Dat is neutraal maar niet objectief.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Het plaatselijke suffertje doet dat. Van justitie mag je wat anders verwachten....
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

dubbelop schreef: vr 15 februari 2019, 22:55 De details van de dader staan er inmiddels bij. Hij stelt dat de wandelaars bezig waren boomstammen op het parcours te leggen. Dat heeft hij gefilmd waarop er ruzie ontstond. .
Boomstammen op een pad leggen. Daar is toch niets mis mee. Geeft toch extra uitdaging aan een route om er op zijn Sven Nys over proberen te springen. Kan nooit een aanleiding zijn om agressief te reageren.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Agressie kan je beter bewaren voor mensen die tegen de route inrijden... :-q
Misterelmo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 183
Lid geworden op: zo 26 augustus 2018, 07:58

Tsjibiti schreef: za 16 februari 2019, 20:01
dubbelop schreef: vr 15 februari 2019, 22:55 De details van de dader staan er inmiddels bij. Hij stelt dat de wandelaars bezig waren boomstammen op het parcours te leggen. Dat heeft hij gefilmd waarop er ruzie ontstond. .
Boomstammen op een pad leggen. Daar is toch niets mis mee. Geeft toch extra uitdaging aan een route om er op zijn Sven Nys over proberen te springen. Kan nooit een aanleiding zijn om agressief te reageren.
Het verhaal van de mtb-er lijkt meer te suggereren dat het echtpaar hem belaagde. Maar we waren er niet bij dus dat mag de politie uitzoeken. Ik hoop dat het in ieder geval afgelopen is met die flauwekul met de boomstammen op het pad, dat kan natuurlijk wel echt serieuzer gevolgen hebben als ze op een linke plek liggen.
Klusteam MTB Zuid Veluwe
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Tsjibiti schreef: za 16 februari 2019, 20:01 Boomstammen op een pad leggen. Daar is toch niets mis mee.
Zegt de grootste voorstander van 'geasfalteerde' paden in het bos... :lol:
Misterelmo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 183
Lid geworden op: zo 26 augustus 2018, 07:58

Merijn. schreef: zo 17 februari 2019, 12:13
Tsjibiti schreef: za 16 februari 2019, 20:01 Boomstammen op een pad leggen. Daar is toch niets mis mee.
Zegt de grootste voorstander van 'geasfalteerde' paden in het bos... :lol:
Dan is het wel logisch want dan kom je ze op het pad niet tegen.
Klusteam MTB Zuid Veluwe
Miob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: wo 14 juli 2010, 22:29

Misterelmo schreef: zo 17 februari 2019, 08:48
Tsjibiti schreef: za 16 februari 2019, 20:01
Boomstammen op een pad leggen. Daar is toch niets mis mee. Geeft toch extra uitdaging aan een route om er op zijn Sven Nys over proberen te springen. Kan nooit een aanleiding zijn om agressief te reageren.
Het verhaal van de mtb-er lijkt meer te suggereren dat het echtpaar hem belaagde. Maar we waren er niet bij dus dat mag de politie uitzoeken. Ik hoop dat het in ieder geval afgelopen is met die flauwekul met de boomstammen op het pad, dat kan natuurlijk wel echt serieuzer gevolgen hebben als ze op een linke plek liggen.
Vanmorgen lagen ze er anders weer/nog. Je zag ook de sleepsporen door het bos. Overigens niets waar je niet omheen of overheen kon, dus dit keer heb ik ze lekker laten liggen.
germinator
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: do 20 september 2012, 20:49

Leven & laten leven, ook in het bos, lijkt mij het beste.

Ben wel heel benieuwd hoe je het barricaderen van mtb route irt. het strafrecht moet zien.

Als ik boomstammen op een fietspad leg, is dat toch ook een poging zware mishandeling?!?!?
boswielrenner.nl
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

MTB Zuid Veluwe heeft een nieuwe versie van het GPX-bestand beschikbaar: https://www.filedropper.com/mtbzuidvelu ... de16022019
Miob schreef: zo 17 februari 2019, 14:35 Vanmorgen lagen ze er anders weer/nog. Je zag ook de sleepsporen door het bos. Overigens niets waar je niet omheen of overheen kon, dus dit keer heb ik ze lekker laten liggen.
Dat fenomeen sterft op den duur wel uit. Op een gegeven moment krijgt dat soort lui toch door dat het vechten is tegen de bierkaai.
modder zuigt!
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1323
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Dat meertje was weer goed volgelopen. Met als gevolg dat mensen die de oude route met de klok mee rijden uitwijken naar de nieuwe route, tegen de route in. En ik had natuurlijk het geluk op die manier een grote groep scholieren ofzo te treffen. Parcours lag er vanmiddag overigens mooi bij....

BM'09
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: wo 17 juni 2009, 20:40
Mijn mountainbike: Kingdom Brigante 650b
Contacteer:

Mark-xt schreef: do 21 februari 2019, 21:17 MTB Zuid Veluwe heeft een nieuwe versie van het GPX-bestand beschikbaar: https://www.filedropper.com/mtbzuidvelu ... de16022019
Miob schreef: zo 17 februari 2019, 14:35 Vanmorgen lagen ze er anders weer/nog. Je zag ook de sleepsporen door het bos. Overigens niets waar je niet omheen of overheen kon, dus dit keer heb ik ze lekker laten liggen.
Dat fenomeen sterft op den duur wel uit. Op een gegeven moment krijgt dat soort lui toch door dat het vechten is tegen de bierkaai.

Wishful thinking, kijk maar naar route Schoorl en de natuurlobby..
Mountainbiking? http://www.go-mtb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Daar is iemand opgepakt. Die doet dit niet meer.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
BM'09
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: wo 17 juni 2009, 20:40
Mijn mountainbike: Kingdom Brigante 650b
Contacteer:

bert l. schreef: wo 13 maart 2019, 19:16 Daar is iemand opgepakt. Die doet dit niet meer.
Ik doelde meer op het uithoudingsvermogen vd natuurvrienden die de aanpassing van de route al jaren weten te vertragen.
Mountainbiking? http://www.go-mtb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Dacht je dat de UHR zonder tegenstanders was/is? Kan dus prima slagen.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Plaats reactie