MTB Route Ede

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Kelvin_
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: do 16 juni 2011, 19:24
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 2 2010 -EXIT- Canyon Nerve AL 7.0 -EXIT- Trek Fuel EX 8 -EXIT- Giant Trance

Vandaag deze route maar eens geprobeerd. Echt een enorme verbetering, wat een lol daar.

Onderstaande feature was er al even maar stond nu wel erg veel water, zo vaak kom ik hier nou ook niet. Heb geen droge voeten gehouden, dus dan maar niet te lang stilstaan en doortrappen om ze warm te houden 😁

Afbeelding
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Feature :lol: :lol: :lol:
Sneeuwmonster
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Dat stuk staat al snel onder water bij wat regenval. Een stuk North shore zou hier wel mooi zijn, als dat mag.
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

Kelvin_ schreef: di 12 februari 2019, 16:56 Vandaag deze route maar eens geprobeerd. Echt een enorme verbetering, wat een lol daar.

Onderstaande feature was er al even maar stond nu wel erg veel water, zo vaak kom ik hier nou ook niet. Heb geen droge voeten gehouden, dus dan maar niet te lang stilstaan en doortrappen om ze warm te houden 😁
En wij denken dat we er al ver genoeg omheen gegraven hadden :-)

Overigens wordt er elke winter water gezet in het binnenmeer. Dit is niet alleen maar regenval. Maar de regen zorgt wel voor een hogere waterstand. We gaan toch ff overleggen met de beheerder of de ST iets verder mogen doortrekken. Of een stuk North Shore er overheen leggen. Maar dat is wel een kostbare optie die niet begroot is.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

kuijtje.nl schreef: di 12 februari 2019, 20:02
Kelvin_ schreef: di 12 februari 2019, 16:56 Vandaag deze route maar eens geprobeerd. Echt een enorme verbetering, wat een lol daar.

Onderstaande feature was er al even maar stond nu wel erg veel water, zo vaak kom ik hier nou ook niet. Heb geen droge voeten gehouden, dus dan maar niet te lang stilstaan en doortrappen om ze warm te houden 😁
En wij denken dat we er al ver genoeg omheen gegraven hadden :-)

Overigens wordt er elke winter water gezet in het binnenmeer. Dit is niet alleen maar regenval. Maar de regen zorgt wel voor een hogere waterstand. We gaan toch ff overleggen met de beheerder of de ST iets verder mogen doortrekken. Of een stuk North Shore er overheen leggen. Maar dat is wel een kostbare optie die niet begroot is.
Ik weet nog wel ergens wat eiken planken en balken te liggen :D
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Kelvin_
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: do 16 juni 2011, 19:24
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 2 2010 -EXIT- Canyon Nerve AL 7.0 -EXIT- Trek Fuel EX 8 -EXIT- Giant Trance

kuijtje.nl schreef: di 12 februari 2019, 20:02
Kelvin_ schreef: di 12 februari 2019, 16:56 Vandaag deze route maar eens geprobeerd. Echt een enorme verbetering, wat een lol daar.

Onderstaande feature was er al even maar stond nu wel erg veel water, zo vaak kom ik hier nou ook niet. Heb geen droge voeten gehouden, dus dan maar niet te lang stilstaan en doortrappen om ze warm te houden 😁
En wij denken dat we er al ver genoeg omheen gegraven hadden :-)

Overigens wordt er elke winter water gezet in het binnenmeer. Dit is niet alleen maar regenval. Maar de regen zorgt wel voor een hogere waterstand. We gaan toch ff overleggen met de beheerder of de ST iets verder mogen doortrekken. Of een stuk North Shore er overheen leggen. Maar dat is wel een kostbare optie die niet begroot is.
Kijk gelijk aktie, heb er alle vertrouwen in. En zo niet, zo erg is een beetje nat worden niet hoor 😁

Top dat jullie er al rekening mee gehouden hebben trouwens ik ben hier zelf al wel regelmatig geweest maar heb het nooit zo groot gezien nog.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

mooie natuurbrug overheen maken.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1722
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Bram87 schreef: di 7 april 2015, 17:22 ligt er prima bij hoor, alleen bij noord-ginkel een enorme vijver waar middenin een route-pijltje staat. perfecte plek voor een houten brug, ik denk niet dat dat stuk ooit nog droog zal vallen...
ik zei het in 2015 al ;)

je kunt er zonder vergunning rijden, misschien dat rijders toch iets willen bijdragen. Collectebusje aan het paaltje voor een vlonder over het Binnenmeer :-q
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Hij gaat lekker op de route Ede... :roll:

Mountainbiker mishandelt ouder echtpaar na discussie in Ede (Bron: GelreNieuws)
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Wat een slechte titel...

"Terwijl het echtpaar daar liep, werden zij aangesproken door een man. Deze man was gekleed in fietskleding en was daar waarschijnlijk aan het mountainbiken. De man sprak het echtpaar aan en ging een discussie met hen aan. Op een gegeven moment begon de man het echtpaar ook te achtervolgen en te filmen met zijn telefoon."

Heeft toch geen zak te maken met mountainbiken? Behalve de aanname dat hij door zijn kleding wel aan het mountainbiken was. Dit klinkt meer als een ontsnapte TBSer :-{

Signalement:
- Zwarte softshell jas met capuchon
- Zwarte lange fietsbroek
- Donkerkleurige/zwarte sportschoenen

Geen sprake van een helm of zelfs een fiets, wel voldoende onderbuikreacties over mountainbikers op de fb pagina. :cry:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Merijn. schreef: do 14 februari 2019, 12:06 Hij gaat lekker op de route Ede... :roll:

Mountainbiker mishandelt ouder echtpaar na discussie in Ede (Bron: GelreNieuws)
Helaas halen we mountainbikers zo weer negatief in het nieuws.. Agressieven personen worden helaas vaak geassoneerd met mtb ers
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Terwijl het meestal de racerts zijn :D
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Boswielrenners... Het is nog steeds winter hè? :-?
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Allemaal fout. Er is een woord voor: tuig met fietskleding aan.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Strakke broek?


Ik zou eerder aan een balletdanser denken!

Of Robin Hood...

https://www.youtube.com/watch?v=pc1am3KyYgA



Geen echte mountainbiker in ieder geval.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie