Lezingen Hans Rey traillegende

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Mark-V schreef: di 12 februari 2019, 23:23 Blijkbaar wordt mijn opmerking over talent niet helemaal begrepen, dus ik zal het wat verder uitleggen:

"Talent" is niets meer dan een excuus wat vooral gebruikt wordt door de mensen die juist NIET bereiken wat ze willen.
Een stukje afgunst zou je bijna zeggen. Mensen die wel wat bereikt hebben zul je (vrijwel) nooit horen zeggen dat het komt omdat ze talent hebben. Maar die weten wat er voor nodig is om écht iets te bereiken. Wat ze er voor op moeten offeren.

Ik heb alle respect voor een ieder, ongeacht wat hij of zij doet, maar opkijken tegen iemand doe ik sowieso niet.
Niemand is beter dan ik, en ik ben niet beter dan een ander.
Dat iemand ERGENS beter in is, dat is vooral een keuze die die persoon gemaakt heeft om daar meer tijd en energie in te steken. Prima toch? :-q
Ik had je prima begrepen, ben het alleen niet met je eens, let's agree to disagree.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
dalecooper
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 29 oktober 2011, 19:55
Mijn mountainbike: Carbon,carbon,carbon

Leuke discussie! Heeft alleen weinig met het onderwerp te maken... Dus Mark heeft geen interesse in geschiedenis, maakt niks uit ik ben dol op geschiedenis heb zelfs t boek van Charlie Kelly! @yo_edddy geweldige foto's wou dat ik die skills had, maar helaas... Ik heb der Hans een berichs gestuurd dus even afwachten of daar iets uitkomt. Mijn doel is gewoon een leuke avond hebben met leuke mensen! Ikzelf hoef hier niet beter van te worden.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

dalecooper schreef: wo 13 februari 2019, 13:41 Leuke discussie! Heeft alleen weinig met het onderwerp te maken... Dus Mark heeft geen interesse in geschiedenis, maakt niks uit ik ben dol op geschiedenis heb zelfs t boek van Charlie Kelly! @yo_edddy geweldige foto's wou dat ik die skills had, maar helaas... Ik heb der Hans een berichs gestuurd dus even afwachten of daar iets uitkomt. Mijn doel is gewoon een leuke avond hebben met leuke mensen! Ikzelf hoef hier niet beter van te worden.
:-q laat maar even weten wat eruit komt en of ik verder wat kan betekenen, heb goed contact met Jeroen vh Museum en kan misschien bij Hans ook nog wel een potje breken. (staat mij iets bij van een gage van €1700,- maar ik kan er naast zitten). Zal er ook van afhangen of hij in de buurt zit etc.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3239
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Lijkt mij gaaf, maar ik wil er ook beter van worden. :-q
Gelukkig kan ik op heel veel vlakken ergens beter van (of in) worden.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

dalecooper schreef: wo 13 februari 2019, 13:41 ... Ikzelf hoef hier niet beter van te worden.
Technisch niet? Wat kennis betreft niet?


:~
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

$$ bedoelt ie :roll:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Snap ik wel, maar het is veel leuker om vage opmerkingen verkeert te interpreteren :wink: :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... oser=false

Volgens mij is hij alweer terug in LA...

Maar goed, als je af en toe in Livigno komt zie je hem vanzelf daar ;-)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

suravida schreef: do 14 februari 2019, 10:23 https://m.facebook.com/story.php?story_ ... oser=false

Volgens mij is hij alweer terug in LA...

Maar goed, als je af en toe in Livigno komt zie je hem vanzelf daar ;-)
Ja, 1 Maart is ie bij Bike Festival in Sedona, in de winter zit hij bijna altijd in zijn huis in de States. Vermoed dat voor of najaar logistiek het beste uitkomt.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Lars TB schreef: wo 13 februari 2019, 23:05 Snap ik wel, maar het is veel leuker om vage opmerkingen verkeert te interpreteren :wink: :bier:
Dat doe je maar lekker in een PP topic ofzo, dit is ons hoekje, daar waar nog volgens de oldschool waarden van respect en begrip wordt geacteerd. :wink:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jamis Diablo schreef: do 14 februari 2019, 14:22
Lars TB schreef: wo 13 februari 2019, 23:05 Snap ik wel, maar het is veel leuker om vage opmerkingen verkeert te interpreteren :wink: :bier:
Dat doe je maar lekker in een PP topic ofzo, dit is ons hoekje, daar waar nog volgens de oldschool waarden van respect en begrip wordt geacteerd. :wink:
"Oldschool waarden van begrip"????


Vroeger losten we dat met een knuppel op!

(meer omdat ik geen idee heb waar je het over hebt en dan is (was) een uiting van agressie de enige oplossing!)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
dalecooper
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 29 oktober 2011, 19:55
Mijn mountainbike: Carbon,carbon,carbon

Eergisteren ontving ik deze reactie van Hans:

I would love to do a talk in Holland. I just would need some local help to organize it.




Do you think the folks from the Museum would want to co-organize the event with me?

How many people could be seated inside the museum?

I noticed that Amsterdam as well as Germany (Ruhrgebiet) is about 1 hour away, do you think people drive to come to Arnhem?

We could combine it with a group ride.

I can also try to get some of my dutch media and sponsor contact behind to help promote the talk.




thanks




Hans

Dit klinkt helemaal geweldig, groupride hij wil zijn sponsors laten helpen dus helemaal goed! Nu zit ik alleen nog met wat vragen en heb ik wat hulp nodig! @yo-eddy zou jij t mountainbikemuseum kunnen contacten hierover en de hoeveelheid plaatsen? En natuurlijk of ze dit samen willen organiseren. En hoeveel mensen er uiteindelijk geinteresseerd zijn en willen komen!
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Dat klinkt al wat concreet, leuk!

Even in de gaten houden :bier:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

dalecooper schreef: wo 20 februari 2019, 13:48 Eergisteren ontving ik deze reactie van Hans:

I would love to do a talk in Holland. I just would need some local help to organize it.




Do you think the folks from the Museum would want to co-organize the event with me?

How many people could be seated inside the museum?

I noticed that Amsterdam as well as Germany (Ruhrgebiet) is about 1 hour away, do you think people drive to come to Arnhem?

We could combine it with a group ride.

I can also try to get some of my dutch media and sponsor contact behind to help promote the talk.




thanks




Hans

Dit klinkt helemaal geweldig, groupride hij wil zijn sponsors laten helpen dus helemaal goed! Nu zit ik alleen nog met wat vragen en heb ik wat hulp nodig! @yo-eddy zou jij t mountainbikemuseum kunnen contacten hierover en de hoeveelheid plaatsen? En natuurlijk of ze dit samen willen organiseren. En hoeveel mensen er uiteindelijk geinteresseerd zijn en willen komen!
Ik bel Jeroen (vh Museum) komend weekend even (of eerder), gaf Hans nog iets van een indicatie qua prijs/data?
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Jeroen staat hier zeker voor open, heeft plek genoeg. Leek hem leuk om combi te maken met ride en eventueel lunch/BBQ.
Misschien ook eens checken of GT iets wil betekenen.
Jeroen heeft genoeg retro GT spul staan en een beetje extra PR in NL kan geen kwaad ;)
Stuur mij anders ff PB voor telefoon nummer van Jeroen dan blijven de lijntjes kort. :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Plaats reactie