Canyon 2024

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Himan
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: za 6 juli 2013, 19:24

B.A.R.T schreef: do 31 januari 2019, 23:09
Nu moet ik wel zeggen dat ik de CF 8.0 IN het blauw heb besteld. Toen ik deze bestelde een maand geleden was de levertijd 3e week Maart. De CF 8.0 in het zwart staat trouwens als zijnde op voorraad in de maat L op de site.
Ik heb mijn Neuron CF 8.0 n het zwart dinsdag binnen gehad. Toen ik bestelde 28 november was verzenddatum tussen 28/1 en 1/2. Ze hebben fiets de 28e verstuurd, dus precies op tijd.

Afbeelding

Ik ben er enorm blij mee. Ik heb ook getwijfeld tussen zwart en blauw, maar ik vind de zwarte echt gaaf en door de antraciet accenten zeker niet saai.

Het is echt een “dikke bak”. Helaas enkel nog maar stuk over asfalt kunnen rijden, maar fiets voelt heerlijk aan. Zeker geen logge bak. Zondag naar Dorst, ben benieuwd :winkie:

Ik had overgens lang getwijfeld tussen L en XL. Maar deze L is prima voor mij met mijn 185 cm. Fiets is tov mijn 19” XC hardtail 2,5 cm korter ( gemeten van punt zadel naar hart stuur), maar doordat de voorkant best laag is, zit je zeker niet kaarsrecht op de fiets. Een sportieve houding, maar toch net iets rechter op en dat wilde ik ook.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Himan schreef: vr 1 februari 2019, 22:18
B.A.R.T schreef: do 31 januari 2019, 23:09
Nu moet ik wel zeggen dat ik de CF 8.0 IN het blauw heb besteld. Toen ik deze bestelde een maand geleden was de levertijd 3e week Maart. De CF 8.0 in het zwart staat trouwens als zijnde op voorraad in de maat L op de site.
Ik heb mijn Neuron CF 8.0 n het zwart dinsdag binnen gehad. Toen ik bestelde 28 november was verzenddatum tussen 28/1 en 1/2. Ze hebben fiets de 28e verstuurd, dus precies op tijd.

Afbeelding

Ik ben er enorm blij mee. Ik heb ook getwijfeld tussen zwart en blauw, maar ik vind de zwarte echt gaaf en door de antraciet accenten zeker niet saai.

Het is echt een “dikke bak”. Helaas enkel nog maar stuk over asfalt kunnen rijden, maar fiets voelt heerlijk aan. Zeker geen logge bak. Zondag naar Dorst, ben benieuwd :winkie:

Ik had overgens lang getwijfeld tussen L en XL. Maar deze L is prima voor mij met mijn 185 cm. Fiets is tov mijn 19” XC hardtail 2,5 cm korter ( gemeten van punt zadel naar hart stuur), maar doordat de voorkant best laag is, zit je zeker niet kaarsrecht op de fiets. Een sportieve houding, maar toch net iets rechter op en dat wilde ik ook.
:-q :-q Hele dikke bak!! Ziet er echt strak uit man!!
B.A.R.T
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 16 oktober 2011, 06:41
Mijn mountainbike: Canon Nerve 7.0 AL.

[/quote]

Ik heb mijn Neuron CF 8.0 n het zwart dinsdag binnen gehad. Toen ik bestelde 28 november was verzenddatum tussen 28/1 en 1/2. Ze hebben fiets de 28e verstuurd, dus precies op tijd.

Afbeelding

Ik ben er enorm blij mee. Ik heb ook getwijfeld tussen zwart en blauw, maar ik vind de zwarte echt gaaf en door de antraciet accenten zeker niet saai.

Het is echt een “dikke bak”. Helaas enkel nog maar stuk over asfalt kunnen rijden, maar fiets voelt heerlijk aan. Zeker geen logge bak. Zondag naar Dorst, ben benieuwd :winkie:

Ik had overgens lang getwijfeld tussen L en XL. Maar deze L is prima voor mij met mijn 185 cm. Fiets is tov mijn 19” XC hardtail 2,5 cm korter ( gemeten van punt zadel naar hart stuur), maar doordat de voorkant best laag is, zit je zeker niet kaarsrecht op de fiets. Een sportieve houding, maar toch net iets rechter op en dat wilde ik ook.
[/quote]

Heel erg mooi! Ben benieuwd hoe de bike je gaat bevallen in het bos! Ik heb de mijne vanmiddag binnen gekregen.
Himan
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: za 6 juli 2013, 19:24

B.A.R.T schreef: vr 1 februari 2019, 23:05
Heel erg mooi! Ben benieuwd hoe de bike je gaat bevallen in het bos! Ik heb de mijne vanmiddag binnen gekregen.
Staat ie al in elkaar Bart? Welke heb jij binnen gekregen? Jij ook heel veel fietsplezier komend weekend!
B.A.R.T
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 16 oktober 2011, 06:41
Mijn mountainbike: Canon Nerve 7.0 AL.

Jazeker!
Ik heb dezelfde als jou, maar dan in het blauw. Ik krijg hier geen foto geüpload vanaf mijn gsm, anders had ik deze erbij geplaatst.

Thanx!
Laatst gewijzigd door B.A.R.T op zo 3 februari 2019, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

De 1e quote zonder /
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
The Pwep
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 13 januari 2014, 14:14
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 9.0 SL

Nogmaals B.A.R.T. Ziet er heel vet uit hóór!! Maar die zwarte is ook zeer gaaf.
B.A.R.T
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 16 oktober 2011, 06:41
Mijn mountainbike: Canon Nerve 7.0 AL.

8)
Dank je!
In het zwart/grijs is hij ook erg mooi. De dames modellen trouwens ook. Als de fiets nu ook zo rijdt als dat hij eruit ziet.....
We gaan het meemaken.
Gebruikersavatar
uncle sam
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 19:28
Mijn mountainbike: canyon lux

Lars TB schreef: do 31 januari 2019, 23:16 Is misschien een eigen topic waard, maar wel duidelijk waarom de Lux zo vertraagd is:
https://www.pinkbike.com/news/shimanos- ... lable.html
(vertraging in uitlevering XTR)

(Aurelius: ze hebben het wel over beperking van de kwaliteit als je onderdelen gaat mixen!! Even scherp blijven :wink: )
mmm, ik heb een lux pro race 9.0 in bestelling sedert eind september, en pas leverbaar week 13 mei
alles is sram, niks shimano, en toch duurt en duurt da eindeloos

zucht :p
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 527
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

uncle sam schreef: ma 4 februari 2019, 15:10
Lars TB schreef: do 31 januari 2019, 23:16 Is misschien een eigen topic waard, maar wel duidelijk waarom de Lux zo vertraagd is:
https://www.pinkbike.com/news/shimanos- ... lable.html
(vertraging in uitlevering XTR)

(Aurelius: ze hebben het wel over beperking van de kwaliteit als je onderdelen gaat mixen!! Even scherp blijven :wink: )
mmm, ik heb een lux pro race 9.0 in bestelling sedert eind september, en pas leverbaar week 13 mei
alles is sram, niks shimano, en toch duurt en duurt da eindeloos

zucht :p
Ik rij al een week of 6 met dezelfde fiets, oktober besteld en eind december geleverd.
Wel de zwarte trouwens
Gebruikersavatar
uncle sam
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 19:28
Mijn mountainbike: canyon lux

is ook de zwarte bij mij

grrrr
eens moeten informeren
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 527
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

uncle sam schreef: ma 4 februari 2019, 15:38 is ook de zwarte bij mij

grrrr
eens moeten informeren
Je krijgt er geen spijt van....superfiets.

Upgrades die ik gedaan heb:

Dropperpost vervangen door Ritchey vaste zadelpen.
Banden tubeless gemaakt, ging zeer simpel met een handpomp.
Voorblad vervangen door een 36 tands
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

worstkaas schreef: ma 4 februari 2019, 17:23
uncle sam schreef: ma 4 februari 2019, 15:38 is ook de zwarte bij mij

grrrr
eens moeten informeren
Je krijgt er geen spijt van....superfiets.

Upgrades die ik gedaan heb:

Dropperpost vervangen door Ritchey vaste zadelpen.
Banden tubeless gemaakt, ging zeer simpel met een handpomp.
Voorblad vervangen door een 36 tands
Waarom die dropper eraf dan?
Als je hem niet gebruikt zit het toch niet in de weg verder.. Gewoon effe benieuwd naar hoor :D
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

RoySmit schreef: ma 4 februari 2019, 18:40 Waarom die dropper eraf dan?
Als je hem niet gebruikt zit het toch niet in de weg verder.. Gewoon effe benieuwd naar hoor :D
Weet je hoeveel biertjes je extra kunt drinken als je zo een droppert thuis laat?! :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 527
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

Lars TB schreef: ma 4 februari 2019, 19:38
RoySmit schreef: ma 4 februari 2019, 18:40 Waarom die dropper eraf dan?
Als je hem niet gebruikt zit het toch niet in de weg verder.. Gewoon effe benieuwd naar hoor :D
Weet je hoeveel biertjes je extra kunt drinken als je zo een droppert thuis laat?! :bier:
Ik heb een gewichts fetish
Plaats reactie