Deel route uit activiteit Garmin verwijderen?

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
StijnV
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 23 december 2015, 15:59

hallo,

Ik gebruik een Garmin Edge touring.
Ik probeer even het "probleempje" te schetsen. Ik reed van punt A naar B met de fiets en dan van punt B naar C met de wagen, vervolgens met de fiets van punt C naar D, waar de rit/activiteit eindigde. Aangekomen op punt B heb ik de activiteit op pauze gezet maar het toestel aan laten staan. Bij het opnieuw vertrekken op punt C de activiteit weer gestart tot einde rit.
Nu geven zowel Garmin als Strava de juiste kilometers van de fietsritten weer maar tussen punt B en C geven ze ook een rechte lijn weer (dus het deel dat met de wagen afgelegd is).

Mijn vraag is dus hoe ik dat deel dat met de wagen afgelegd is (dus die rechte lijn van B naar C) uit mijn activiteit kan halen??
(op zich is dit absoluut geen ramp, km's met de fiets zijn gewoon correct, maar ik heb het graag allemaal juist!)

Begrijpt u?
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

In basecamp de route splitsen in 2 aparte gpx-bestanden en opnieuw uploaden in Strava.

Of:
In strava route inkorten voor het deel A en dan de gps nog een keer inladen en dan de route inkorten voor deel 2. Maar dan zou je tegen het probleem aan kunnen lopen dat de headers in de GPX hetzelfde zijn en dat strava de gpx herkend en zegt dat die activiteit er al in staat. Maar dat weet ik niet zeker.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mijn idee is Basecamp (Strava gebruik ik niet)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie