"De Vijf van LV." (forummeeting) Zat 20-4-2019

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Al 22 pagina's (herstel nu begin pag. 23) na een uit de hand gelopen ritje op een vrijdag...................
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

En 23 pag. zijn er veel te weinig....want als er meer forum leden zich hier hadden kunnen aanmelden voor deelname en er niet een max van 30 rijders was gesteld.....zaten we nu op minimaal 50+ pag...... :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Fred (mtb-sport) schreef: wo 30 januari 2019, 13:48 Al 22 pagina's (herstel nu begin pag. 23) na een uit de hand gelopen ritje op een vrijdag...................
Waarvan al minimaal 2 pagina hele vaage teksten over SBB en weet ik veel wat.. over dat de lets ride al eerder bestodn en weet ik veel wat... Blijft heel wazig allemaal... ( en ik heb goed geslapen vanacht en ben ecth wel scherp vandaag merk ik)

Maar toch snap nog steeds niet waar het probleem zit..
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Fred (mtb-sport) schreef: wo 30 januari 2019, 13:48 Al 22 pagina's (herstel nu begin pag. 23) na een uit de hand gelopen ritje op een vrijdag...................
Voorpret heet dat toch?

Ik heb mijn vignet al klaar liggen. De bike nog even netjes poetsen en klaarmaken voor 20 april.
:-q
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Oppoetsen. ...dat is nog eens luxe zeg ...ik moet ieder schroefje, boutje...enz, enz...nog aandraaien... :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

RoySmit schreef: wo 30 januari 2019, 14:23
Fred (mtb-sport) schreef: wo 30 januari 2019, 13:48 Al 22 pagina's (herstel nu begin pag. 23) na een uit de hand gelopen ritje op een vrijdag...................
Waarvan al minimaal 2 pagina hele vaage teksten over SBB en weet ik veel wat.. over dat de lets ride al eerder bestodn en weet ik veel wat... Blijft heel wazig allemaal... ( en ik heb goed geslapen vanacht en ben ecth wel scherp vandaag merk ik)

Maar toch snap nog steeds niet waar het probleem zit..

Ook ik begrijp hier de ballen van...omdat een bos waar dan ook in NL dagelijks behoorlijk veel bezoekers heeft en wij echt niet de enige zijn die in NL een keer afspreken :-D ....is het naar mijn mening niet anders dan normaal... :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Onder de reactie van Bouwpakket staat de door mij gestelde vraag. Even terug bladeren. SBB gaf als reactie daarop een max. van 30 bikers. Als er meer dan 30 bikers dan spreek ik van een reserve of wachtlijst. SBB is eigenaar en bepaald de regels. Vind ik logisch.

Dit was mijn laatste reactie op dit onderdeel van de 5 van LV.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jurriaan schreef: wo 30 januari 2019, 21:13 Onder de reactie van Bouwpakket staat de door mij gestelde vraag. Even terug bladeren. SBB gaf als reactie daarop een max. van 30 bikers. Als er meer dan 30 bikers dan spreek ik van een reserve of wachtlijst. SBB is eigenaar en bepaald de regels. Vind ik logisch.

Dit was mijn laatste reactie op dit onderdeel van de 5 van LV.
Onduidelijk is waarom je die vraag aan SBB hebt voorgelegd? Dus toch nog graag een reactie omdat je nog niet op die vraag gereageerd hebt.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
downhilldirtbike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 20:47
Mijn mountainbike: El Mariachi

Nogal voor de hand liggende vraag lijkt me.
Of bedoel je dat hij geen slapende honden had moeten wakker maken?
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

downhilldirtbike schreef: wo 30 januari 2019, 21:47 Nogal voor de hand liggende vraag lijkt me.
Of bedoel je dat hij geen slapende honden had moeten wakker maken?
Gewoon een rare vraag omdat er niks geen commercieel belang is bij deze ride. just some bikers die gaan biken en ja we gaan met veel.. dus niks voor de hand liggende vraag in mijn optiek hoor. gewoon een rare vraag...

Dus als ik ga fietsen met 10 van me maten moet ik SBB een mail sturen of het mag??? wtf?

Het wordt steeds gekker hier.

Lars slaat de spijker op ze kop met zijn reactie op jurriaan... ik hoop dat hij dan ook reageerd op die vraag zodat er wat duidelijkheid komt... en niet nu niks meer willen zeggen zou heel gek zijn
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Jurriaan schreef: di 29 januari 2019, 18:34
bouwpakket schreef: ma 28 januari 2019, 21:37 Ik ben heel erg benieuwd wat jouw vraag aan SBB is geweest om dat antwoord te krijgen.

Ik wil met een geroep vrienden lage vuursche fietsen. Hoeveel vrienden mag ik meenemen?

En als we zo gek zijn om vijf keer lage vuursche achter elkaar te fietsen. Hoeveel vrienden mag ik dan maximaal meenemen?

Mag ik na het fietsen met al mijn vrienden een biertje drinken? Met hoeveel vrienden tegelijk mag dat?
Ik zal verantwoording afleggen, bij deze:
Zojuist is spontaan het idee ontstaan voor de 5 van Lage Vuursche. Op een zaterdag met een groep mountainbikers 5 keer achter elkaar de route van Lage Vuursche rijden en na afloop uit hijgen bij Buiten in de kuil. Puur recreatief en voor de lol (dus geen wedstrijd), naar voorbeeld van wijle de 5 van Amerongen en de bestaande 5 van Schoorl. Deze activiteit kent geen commercieel karakter, enkel een fysieke uitdaging.

Stelt Staatsbosbeheer voorwaarden aan deze activiteit?
sorry maar kan het niet laten..

Zoals Lars al vroeg. Waarom heb je deze vraag gesteld? Wat is jou gedachte hierachter? Wat is de meerwaarde ervan om dit te doen?
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Stel nou dat er van SBB toch 31 mogen komen., dan wil ik wel op de reservelijst :-)
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

38x10 schreef: wo 30 januari 2019, 22:23 Stel nou dat er van SBB toch 31 mogen komen., dan wil ik wel op de reservelijst :-)
Gewoon komen.. we cancellen de lets ride en iedereen die wilt biken op 20 april doet dat toch wel... stiekem zijn we wel met ze alle rond half 10 bij de kuil :wink:
downhilldirtbike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 20:47
Mijn mountainbike: El Mariachi

Bij hoeveel man waren jullie van plan geweest om bij SBB te informeren?

Het antwoord van SBB laat volgens mij al zien, dat het geen rare vraag was.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Er was spraken van dat de let’s ride op mijn naam zou komen te staan. Vanuit mijn inziens goed burgerschap heb ik vooraf genoemde vraag aan SBB gesteld. Het antwoord heb ik om redenen van datzelfde goed burgerschap hier gepost. Daarover is een mening verschil. Ik respecter dat.
Plaats reactie