Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bartsince1975
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 615
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:07
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. De overbrenging is met 32-16 wel wat zwaar als je ook in heuvelrijk gebied wilt rijden, maar daar kom je vanzelf wel achter. Singlespeed en star is supergoed voor je techniek. Veel plezier bij je eerste ritje straks.
PaganiProductions

bartsince1975 schreef: za 26 januari 2019, 20:45 Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. De overbrenging is met 32-16 wel wat zwaar als je ook in heuvelrijk gebied wilt rijden, maar daar kom je vanzelf wel achter. Singlespeed en star is supergoed voor je techniek. Veel plezier bij je eerste ritje straks.
Zal de fiets verlopig nog met de standaard voorvork rijden zal op de duur nog vervangen voor een starre voorvork.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Deze fiets was toch om te leren sleutelen? Waarom laat je het nu dan door de fietsenmaker doen?
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Misschien moet de fietsenmaker leren sleutelen?
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
PaganiProductions

suravida schreef: za 26 januari 2019, 22:25 Misschien moet de fietsenmaker leren sleutelen?
Daar is bijna niet tussen te komen de meesten fietsenmakers hebben het te druk hier.
Aangezien ik al werk vind ik wel goed zo en ben te zeer een buitenmens om binnen werk te doen op dezelfde plek.
Waarschijnlijk is straks van mijn andere fietsen al redelijk ver op dus heb ik wel een fiets nodig om te kunnen mountainbiken helaas komt het leven er weleens tussen daarom een andere besluit dan ik gepland heb.
Wil nu eigenlijk wat voor mijzelf sleutelen dan vind het wel goed.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op za 26 januari 2019, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3300
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

En je wil fietsenmaker worden... :~
PaganiProductions

awinkel schreef: za 26 januari 2019, 23:44 En je wil fietsenmaker worden... :~
Niet meer zo erg.
Daar is bijna geen werk in of je komt er niet tussen zeker niet zonder opleiding.
En wat nog belangrijker is kan niet veel meer fietsen zoals ik wil wat ik nu wel kan met mijn huidige baan.
Dingen veranderen weleens.
Vind fietsen leuker dan eraan werken als ik heel eerlijk ben op dit moment.
Maar kan natuurlijk allemaal weer veranderen je weet het nooit met mij.
PaganiProductions

bartsince1975 schreef: za 26 januari 2019, 20:45 Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. De overbrenging is met 32-16 wel wat zwaar als je ook in heuvelrijk gebied wilt rijden, maar daar kom je vanzelf wel achter. Singlespeed en star is supergoed voor je techniek. Veel plezier bij je eerste ritje straks.
Een stuk lichter dan 40 20 overbrenging op de Merida die was wel 650b.
Dank je zal wel lukken.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

32-16 is precies hetzelfde als 40-20 Wouter. Maar op 26 wel iets lichter ja.
Waar woke is, is vuur
PaganiProductions

Makkelijk schreef: zo 27 januari 2019, 00:20 32-16 is precies hetzelfde als 40-20 Wouter. Maar op 26 wel iets lichter ja.
Kan de gearing ook nog verder naar onder brengen.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5597
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Dit had je net zo goed met de Merida kunnen doen?
PaganiProductions

Rayb81 schreef: zo 27 januari 2019, 00:56 Dit had je net zo goed met de Merida kunnen doen?
Ja achteraf gezien wel ja dat besluit heb ik toen genomen kan ik niet meer terug draaien.
Maar dat is achteraf gezien helaas is ding ergens in oost europa of naar de eeuwige oudijzer jachtvelden.
Aan die Merida moest echt veel aan gebeuren toen ook een aantal dure dingen.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

PaganiProductions schreef: za 26 januari 2019, 23:40
Waarschijnlijk is straks van mijn andere fietsen al redelijk ver op dus heb ik wel een fiets nodig om te kunnen mountainbiken
Welke fiets is dan op? Dat kan echt niet gebeuren in zo een korte tijd.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Dat is ook niet zo, maar dat zegt PP als reden om niet steeds uit te leggen dat hij de fiets naar de LBS heeft gebracht.
@PP: geen schande als het niet is gelukt, je hebt het geprobeerd toch?
Hoop alleen dat de LBS je geen poot uit draait.
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Ik vind het een duidelijk verhaal, je kiest nu voor fietsen in plaats van leren sleutelen.
Plaats reactie