Ik wil geen 10/11-50!!!

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Leo VL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 16 maart 2004, 13:29

Ik heb met deze set up gefietst in de DD, Dorst en de UHR en ben overal boven gekomen (vraag niet hoe :-D )
Eerlijkheid gebied te zeggen dat het 2e rondje DD en Dorst het beste er wel vanaf is, maar dat is training
“Mooi van verre, verre van mooi”
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4074
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Dorst eo is singlespeed ook uitstekend te doen :winkie: 34-17 zit er bij mij op en als er niemand in de weg zit kom je met aanloopje overal boven.
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Ik zat nog ff na te denken over dit draadje. Er is dus kennelijk niemand die een close ratio cassette maakt voor xd bodies? Ik wil voor in de bergen wel graag 500% hebben maar 's winters kom ik met de fiets Nederland meestal niet uit, dus dan heb ik aan een 11-36 meer. Ook omdat ik 's winters nog wel eens ritjes maak met een combi van parcours en asfalt.
Ik zat te denken aan GX voor de nieuwe fiets, maar dan heb je dus eigenlijk geen keuze in cassettes. Misschien toch maar een standaard body en 11-50 voor de zomer, 11-36 voor de winter.
Give me little bits of / more than I can take
Leo VL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 16 maart 2004, 13:29

Knoop doorgehakt, Trek procaliber 9.7 rood besteld met een 11-28 achter en 34 voor.
Nu maar wachten, wordt waarschijnlijk April :o
“Mooi van verre, verre van mooi”
Plaats reactie