"De Vijf van LV." (forummeeting) Zat 20-4-2019

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

10 man bij de kuil. 10 man bij het theehuis. 10 man op andere plek beginnen. Probleem opgelost.
Lijkt mi jook allemaal iets te overdreven worden we zijn toch gewoon gezellig aan het biken samen. Vind het nogal wat als er meldingen gemaakt moeten worden alsof we een of andere mtb club uit de regio zijn die officieel met de club een toertocht gaan houden...
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Gewoon een beetje low-profile houden lijkt mij het beste inderdaad. Zorg er ook voor dat je met onopvallende wagens komt. Ikzelf denk er over met dit bescheiden vrachtwagentje te komen, altijd handig! :bier:

Afbeelding
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16074
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Als je het inderdaad op 25-30 man houdt, dan is het nog enigszins overzichtelijk. Maar als we naderhand bij 'In de Kuil' nog wat willen drinken, dan moet je bijvoorbeeld al gaan reserveren om zeker te weten dat er plaats is!
Dan heb je bij zoveel deelnemers al dat je lang niet iedereen spreekt, dus in dat opzicht schiet je al bijna je doel van 'forum-meeting' voorbij. Nu is het de vraag of het een forum-meeting is of een 5x LV rit en wie er dan nog wel of niet mag komen... .

Regels! En dat voor een ongeorganiseerd non-evenement... !

Wat mij betreft nu dus stoppen met toevoegingen aan de lijst.

(En wie nog wel aan zo iets mee wil doen: het schijnt dat er dezelfde dag een 6x HV evenement georganiseerd gaat worden!)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ad58 schreef: wo 16 januari 2019, 18:35 Gewoon een beetje low-profile houden lijkt mij het beste inderdaad. Zorg er ook voor dat je met onopvallende wagens komt. Ikzelf denk er over met dit bescheiden vrachtwagentje te komen, altijd handig! :bier:

Afbeelding
:lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

RoySmit schreef: wo 16 januari 2019, 17:39 10 man bij de kuil. 10 man bij het theehuis. 10 man op andere plek beginnen. Probleem opgelost.
Lijkt mi jook allemaal iets te overdreven worden we zijn toch gewoon gezellig aan het biken samen. Vind het nogal wat als er meldingen gemaakt moeten worden alsof we een of andere mtb club uit de regio zijn die officieel met de club een toertocht gaan houden...
In mijn ogen is het simpel, landeigenaar/ nationaal park bepalen de toegangsregels.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Lars TB schreef: wo 16 januari 2019, 19:11 Als je het inderdaad op 25-30 man houdt, dan is het nog enigszins overzichtelijk. Maar als we naderhand bij 'In de Kuil' nog wat willen drinken, dan moet je bijvoorbeeld al gaan reserveren om zeker te weten dat er plaats is!
Je mag doorgaans al blij zijn als 2/3e komt opdagen. Zo was dat althans bij de handvol voetbalforummeetings die ik (mede) heb georganiseerd.
Dan heb je bij zoveel deelnemers al dat je lang niet iedereen spreekt, dus in dat opzicht schiet je al bijna je doel van 'forum-meeting' voorbij.
Als iedereen aan een tafeltje gaat zitten met z'n vaste fietsmaten niet nee.....
In een ideale situatie zou je een apart gedeelte met statafels moeten hebben. Maar dan ga je al weer overorganiseren. Wij belden meestal een maand vantevoren de uitbater op dat we eraan kwamen. Zorgde hij weer dat ie genoeg bier in huis had, en zijn vrouw zorgde voor (gratis) hapjes. Dat mocht ook wel want van de opbrengst gingen ze elk jaar op vakantie. :lol:
Nu is het de vraag of het een forum-meeting is of een 5x LV rit en wie er dan nog wel of niet mag komen... .
In eerste instantie een 5x LV rit, die uiteraard gewoon doorgaat maar dit is wel uitgegroeid tot een serieuze forummeeting. Dat zag ik ook niet aankomen.
Regels! En dat voor een ongeorganiseerd non-evenement... !
:-{
Wat mij betreft nu dus stoppen met toevoegingen aan de lijst
Mee eens, 30 is wel de max. Maar dan wil ik wel een bepaalde zekerheid van opkomst. Diegenen die nu al behoorlijk twijfelen kunnen dan beter van de lijst.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Jurriaan schreef: wo 16 januari 2019, 19:40
RoySmit schreef: wo 16 januari 2019, 17:39 10 man bij de kuil. 10 man bij het theehuis. 10 man op andere plek beginnen. Probleem opgelost.
Lijkt mi jook allemaal iets te overdreven worden we zijn toch gewoon gezellig aan het biken samen. Vind het nogal wat als er meldingen gemaakt moeten worden alsof we een of andere mtb club uit de regio zijn die officieel met de club een toertocht gaan houden...
In mijn ogen is het simpel, landeigenaar/ nationaal park bepalen de toegangsregels.
En die staan gewoon op de borden. Wij mogen gewoon met een grote groep komen. Op groepsgrootte staat bij de toegangsregels geen vermelding. Iedereen moet in bezit zijn van een geldig vignet. Alleen als het een commerciële activiteit betreft zal je hiervoor moeten afstemmen met de terreineigenaar.

Dat het fatsoenlijk is om de terreineigenaar te melden dat je met een flinke groep komt dat is logisch. En dat je bij Buiten in de Kuil ook maar beter kan reserveren is ook logisch.
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Bowiex weet nog wel het een en ander. :winkie:

Toch maar gaan kijken voor de 100 van Lage Vuursche?
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16074
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Goed, snel nr. 30 toevoegen, dan heb ik een BOB!

1) Giant-e
2) Roy
3) Mario070 ovb
4) Freekenstein
5) Lars TB (onder voorbehoud van het soort bier)
6) Jurriaan
7) MacReal
8 ) Robko
9) Reinoud87
10) Victor1977 (ovb, moet vrij zien te krijgen)
11) Kapitein Iglo (ovb van vaenw/phpd)
12) Tiggermac
13) kan niet meer
14) big deef ( ongeacht welk soort bier)
15) naze1975 (maakt niet uit welk bier, als het maar coca cola is)
16) Herman de Biker
17) mauke (heel verhaal, zien we dan wel)
18) Edkars
19) Bouwpakket
20) TenZNL (ovb)
21) suravida
22) Krosser
23) Bartsince1975
24) Demoniac
25) Ghost Rider
26) Rayb81 (ovb)
27) Meegs (ovb)
28) MVMVML + minimaal 3 man denk ik, misschien meer.
29) downhilldirtbike
30) Miss TB
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5590
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ik denk dat het voor sommigen meer een forummeeting is dan een rit en voor anderen precies andersom.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

bouwpakket schreef: wo 16 januari 2019, 19:51
Jurriaan schreef: wo 16 januari 2019, 19:40
In mijn ogen is het simpel, landeigenaar/ nationaal park bepalen de toegangsregels.
En die staan gewoon op de borden. Wij mogen gewoon met een grote groep komen. Op groepsgrootte staat bij de toegangsregels geen vermelding. Iedereen moet in bezit zijn van een geldig vignet. Alleen als het een commerciële activiteit betreft zal je hiervoor moeten afstemmen met de terreineigenaar.

Dat het fatsoenlijk is om de terreineigenaar te melden dat je met een flinke groep komt dat is logisch. En dat je bij Buiten in de Kuil ook maar beter kan reserveren is ook logisch.
Eens met Frank hier maar... moeten "we" dan iets gaan melden ergens??? Bedoel als een wielerclub met 30 man gaat rijden op lv melden ze zich toch ook nergens aan lijkt me of denk ik nu helemaal fout?.... Ik vind persoonlijk dan ook dat Jurriaan in deze overdrijft en erg graag wilt laten merken dat ie bekend is hier....(no offense Jurriaan) reserveren voor bij in de kuil lijkt me zinvoller.. Wie gaat dat opzich nemen??
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Rayb81 schreef: wo 16 januari 2019, 21:02 Ik denk dat het voor sommigen meer een forummeeting is dan een rit en voor anderen precies andersom.
Het wordt een vrijblijvende dag. Geen verplichtingen.

5x LV, top. 2x LV, prima. Geen LV en laveloos in de Kuil? Whatever... :-q
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

RoySmit schreef: wo 16 januari 2019, 21:19 ...reserveren voor bij in de kuil lijkt me zinvoller.. Wie gaat dat opzich nemen??
Kan ik in principe wel op me nemen maar ‘t lijkt me handiger om even face to face langs te gaan bij de eigenaar.
Misschien gelijk even buiten een hoekje reserveren. Een local biker die daar toch is zou dus beter zijn, zelf kom ik namelijk voorlopig niet op de UHR ivm een vervelende rugblessure.
Laatst gewijzigd door Giant-E op wo 16 januari 2019, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

We hoeven toch ook niet allemaal tegelijk te starten? En denk wel dat er een paar afzeggen.. komen er mis ook nog een paar bij😅 als we allemaal een beetje braaf zijn komt het vast allemaal wel in orde toch? Als er maar bier genoeg is
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Waarom Max 30 .... :-? Hebben één van de maximum stellers wel eens 30 bikers in de kuil zien staan....is niks :roll: is een hoekje... :lol: ik heb 2x met de MBC mee gereden en beide keren niet onder de 25 rijders.... :-D
We zijn allen volwassen :-D ....en weten ook wat te doen 8) ....dus ik zeg geen limiet aan de aantal forumers stellen en laten we ook een mega groeps foto maken....voor het rijden en zuipen :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie