Stuurhouder Garmin Touring

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
rognic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: ma 30 augustus 2010, 22:14

Welke is de beste stuurhouder voor men Garmin touring,hij gaat niet op men stuurpen?
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

rognic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: ma 30 augustus 2010, 22:14

Bedankt,maar zie er nergens "touring" bij staan en is die geschikt voor de mountainbike?
rognic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: ma 30 augustus 2010, 22:14

Nu ik je site gevonden heb,heb ik deze gevonden,lijkt mij steviger om te mountainbiken.

https://www.bike24.com/1.php?content=8; ... 631;page=2
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

rognic schreef: ma 14 januari 2019, 19:45 Nu ik je site gevonden heb,heb ik deze gevonden,lijkt mij steviger om te mountainbiken.

https://www.bike24.com/1.php?content=8; ... 631;page=2
Nee, die heb ik ook gehad en beide zijn ze geengineerd om te breken om bij een crash de Edge te beschermen, bovendien zijn de binnenste plaatjes voor die specifieke houder van Garmin zo goed als niet te vinden (ik heb hier nl nog steeds een kapotte liggen).
rognic schreef: ma 14 januari 2019, 19:39 Bedankt,maar zie er nergens "touring" bij staan en is die geschikt voor de mountainbike?
Alle Edge aansluitingen zijn hetzelfde dus ik gebruik gewoon de goedkoopste. Wat natuurlijk wel handig is, is dat ze zo`n scharnier-ontwerp hebben, dan hoef je niet je grip, shifter en rem eraf te halen voor de montage (en kan je `m ook makkelijk overzetten op een andere fiets)
rognic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: ma 30 augustus 2010, 22:14

Bedankt,zal dan gaan voor jou tip en de goedkope nemen.
rognic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: ma 30 augustus 2010, 22:14

TenZNL schreef: ma 14 januari 2019, 18:37 https://www.bike24.com/p2249001.html
Vandaag ontvangen en wil je nog eens bedanken.

Heb hem omgekeerd gemonteerd zodanig dat men GPS boven de stuurpen staat en niet voor men stuur,ideaal :-q
bighit76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 24 juni 2009, 17:51

ik heb zon origineel houdertje van sram voor de gps (precies zon ding als jullie laten zien) en ben al twee keer mn gps verloren..
ik heb tegenwoordig een nylon polslusje om mn stuur als veiligheid.
met andere woorden: pas op met deze beugels want t zit echt niet goed vast, in tegenstelling tot wat de fabrikant beweert.

ook ik ben nog zoekende naar iets wat beter tegen gestuiter kan..
four wheels move the body, two wheels move the soul.
rognic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: ma 30 augustus 2010, 22:14

Bedankt,indien hij moest lossen hangt hij nog altijd aan men stuur,ik draai dat polslusje rond men stuur en zet hem dan vast.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Sommige Edges hebben geen oogje voor een polsbandje.
Ik heb bij de 810 een lusje visdraad onder een schroefje gedaan, en daar zit het polsbandje aan vast.
Heeft de Edge al een paar keer gered.
(maar zo komt er natuurlijk nolit iets nieuws... )
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

rognic schreef: do 17 januari 2019, 16:10 Vandaag ontvangen en wil je nog eens bedanken.

Heb hem omgekeerd gemonteerd zodanig dat men GPS boven de stuurpen staat en niet voor men stuur,ideaal :-q
Graag gedaan :)
bighit76 schreef: vr 18 januari 2019, 11:50 ik heb zon origineel houdertje van sram voor de gps (precies zon ding als jullie laten zien) en ben al twee keer mn gps verloren..
ik heb tegenwoordig een nylon polslusje om mn stuur als veiligheid.
met andere woorden: pas op met deze beugels want t zit echt niet goed vast, in tegenstelling tot wat de fabrikant beweert.

ook ik ben nog zoekende naar iets wat beter tegen gestuiter kan..
Die van Sram zit idd wat losser dan de O-synthese maar ik heb het zelf nog niet mee gemaakt dat de Garmin eruit stuiterde. Ook bij de SRAM niet en daar heb ik ook een jaar mee gereden (totdat ie brak tijdens de technische LR in Harderwijk)
Plaats reactie