120 km fietsen met zoontje van 11

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
MTBhans
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 9 december 2018, 08:59
Mijn mountainbike: SENSA FIORI SL TNT COMP RC

MacReal schreef: do 27 december 2018, 09:16 Mooi gereden, prachtige prestatie!

Daar zal hij het inderdaad nog lang over hebben. :-q
Hij ligt nu nog lekker te slapen, ben benieuwd hoe hij opstaat. OP t programma staat nog een ronde walcheren en parcours kamperland maar we zien wel ff een dagje rust lijkt mij ook niet verkeerd
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Superstoere actie in ieder geval! Kinderen kunnen veel meer dan de meesten denken. Zolang je ze maar vertrouwen geeft en hen laat bepalen hoe lang nog, wanneer rusten, hoe snel, etc.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
MTBhans
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 9 december 2018, 08:59
Mijn mountainbike: SENSA FIORI SL TNT COMP RC

38x10 schreef: do 27 december 2018, 09:58 Superstoere actie in ieder geval! Kinderen kunnen veel meer dan de meesten denken. Zolang je ze maar vertrouwen geeft en hen laat bepalen hoe lang nog, wanneer rusten, hoe snel, etc.
Hij is weer op sterkte, morgen even bij Dishoek kijken, en dan nog een klein of groot rondje walcheren. ZOndag met de Tourvereniging en maandag de Oliebollentocht (dit heeft hij zelf bepaald)
Underdog84
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 29 juli 2018, 22:51

Heel mooi om te zien! Knappe prestatie. Lijkt me erg leuk om samen met je kind te kunnen mtben. Mijne is pas 2. :P
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Wat een baas !
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Plaats reactie