Nordest Bardino (Ti)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Erg mooi geworden. :-q
Kun je alsnog die rit mee komen doen in Harderwijk. Misschien rijd je wel een deuk in de velg en heb je een reden om ze te vervangen. :D
Vind ze trouwens wel erg mooi staan met die zilveren naven.
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

kan niet meer schreef: wo 5 december 2018, 22:13 Erg mooi geworden. :-q
Kun je alsnog die rit mee komen doen in Harderwijk. Misschien rijd je wel een deuk in de velg en heb je een reden om ze te vervangen. :D
Vind ze trouwens wel erg mooi staan met die zilveren naven.
haha dat zou toch wat zijn. 2 jan is sowieso no go, maar heel misschien de 27e. kans is nihil maar wie weet.
Gebruikersavatar
lopezmobile
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: wo 29 september 2010, 18:05
Mijn mountainbike: Vassago, Voodoo, Kona, Surly

Schitterende fiets! Met recht een droombike!

Hoe mooi die stuurpen ook is, wat mij betreft zou de fiets met een zwarte versie nog mooier worden. Maar dat is een smaakkwestie natuurlijk, en smaken verschillen gelukkig.

Veel plezier ermee, maar dat komt ongetwijfeld goed!
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

Zeker heel mooi geworden en goed 'uitgebalanceerd' :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29972
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

lopezmobile schreef: wo 5 december 2018, 23:33 Schitterende fiets! Met recht een droombike!

Hoe mooi die stuurpen ook is, wat mij betreft zou de fiets met een zwarte versie nog mooier worden. Maar dat is een smaakkwestie natuurlijk, en smaken verschillen gelukkig.

Veel plezier ermee, maar dat komt ongetwijfeld goed!
Het is natuurlijk ongepast om commentaar te geven op zo'n mooie bike, maar ik dacht net als Lopez aan een zwarte stuurpen (en dan evt. een blank Ti stuur).
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

ThaSingleTrackMastah schreef: do 6 december 2018, 23:25
lopezmobile schreef: wo 5 december 2018, 23:33 Schitterende fiets! Met recht een droombike!

Hoe mooi die stuurpen ook is, wat mij betreft zou de fiets met een zwarte versie nog mooier worden. Maar dat is een smaakkwestie natuurlijk, en smaken verschillen gelukkig.

Veel plezier ermee, maar dat komt ongetwijfeld goed!
Het is natuurlijk ongepast om commentaar te geven op zo'n mooie bike, maar ik dacht net als Lopez aan een zwarte stuurpen (en dan evt. een blank Ti stuur).
commentaar is altijd welkom, ik sta natuurlijk altijd open voor suggesties.
Die zwarte pen heb ik toevallig liggen ook van thomson, weliswaar in 50mm variant. Ik heb hem erop gehad even en ik vond het zo "standaard" ogen. Meeste titanium builds zie je inderdaad met een zwarte stuurpen. Ik wilde een keer wat anders en aangezien ik die zelfde kleur zilver in de naven heb dacht ik waarom niet. Misschien dat het over een tijdje gaat vervelen en dan heb ik er heel snel een zwarte op maar dat zal wel even duren denk ik.

Die Thomson titanium stuur stond en staat stiekem nog op mijn lijstje maar dat is toekomstmuziek en zo kan ik nog wel een aantal andere en misschien belangrijkere dingen noemen zoals een iets beter wielsetje. Mij kennende zal het eigenlijk nooit echt af zijn, maar de komende paar maanden moet ik me koest houden en langzaam wat sparen. Heb nog een ander projectje bijna ten einde en geld is echt op nu.
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Mocht je die zwarte een keer weg willen doen houd ik me graag aanbevolen haha :bier:
Al zou die icm een titanium stuur hier inderdaad fantastisch op staan denk ik. :winkie:
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Vandaag tussen 2 grote wolken in toch maar de deur uit en zelfs nog wat zon gezien. Het was voldoende om een paar plaatjes te schieten met mijn mobiel en om een beetje te spelen. Ergens een route opgaan en de bike goed testen moet maar even op zich laten wachten voorlopig.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16838
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Heule strakke bak! Door het ontbreken van kleur wel sober, maar stijlvol. Niks mis mee.
Mooie lijn hebben die Bardino's, met de bovenbuis die doorgetrokken wordt in de chainstays (iig in deze maat).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

kermit schreef: zo 9 december 2018, 17:32 Heule strakke bak! Door het ontbreken van kleur wel sober, maar stijlvol. Niks mis mee.
Mooie lijn hebben die Bardino's, met de bovenbuis die doorgetrokken wordt in de chainstays (iig in deze maat).
het ontbreken van kleur moet ervoor zorgen dat het tijdloos is en dat hij me niet gaat vervelen. Ik wil er heel heel heel lang mee doen :D
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Wat een supergave build is dat geworden,
Zadelpenklen gaat morgen op de bus. :-q
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Wat is ie mooi geworden! :o
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Die bovenste foto was nog mooier in de boty geweest. :-D
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

kan niet meer schreef: zo 9 december 2018, 20:52 Die bovenste foto was nog mooier in de boty geweest. :-D
Nu zeg je wat.... :D foto 1 :-q en vind ook foto 4 super, de dropper laag ook apart en tegenstelling van foto 1 :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Mario070 schreef: zo 9 december 2018, 21:23
kan niet meer schreef: zo 9 december 2018, 20:52 Die bovenste foto was nog mooier in de boty geweest. :-D
Nu zeg je wat.... :D foto 1 :-q en vind ook foto 4 super, de dropper laag ook apart en tegenstelling van foto 1 :-q
Ja ik had ineens vandaag zoveel leuke foto's dat ik het zelf niet meer wist welke te kiezen. Maar blijkbaar komt men hier ook kijken dus zal het wel goed zitten.
Plaats reactie