Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
PaganiProductions

Marco79 schreef: za 27 oktober 2018, 14:55 Hoe is de spaakspanning?
kan nagespannen worden sommige goed andere spaken winder
Xfries
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 531
Lid geworden op: za 8 december 2012, 15:03
Mijn mountainbike: Merida E one sixty Canyon Neuron 9.9 AL Stealth

PaganiProductions schreef: za 27 oktober 2018, 13:39 De wielen zien er nog ok uit
Afbeelding
Afbeelding
Binnen en buiten banden hebben een prullebak mod ondergaan :winkie: :winkie: :D
Mooie werkplaats, was de badkamer niet beschikbaar? :winkie:
Of is het 2 in 1 ;toilet en badkamer 8)
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Velgen zijn nog prima bruikbaar :-q
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5576
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Jamis Diablo schreef: za 27 oktober 2018, 16:28 Velgen zijn nog prima bruikbaar :-q

Zekers, kun je toch een leuk bijzettafeltje van maken.

Afbeelding
PaganiProductions

Xfries schreef: za 27 oktober 2018, 15:59
PaganiProductions schreef: za 27 oktober 2018, 13:39 De wielen zien er nog ok uit
Afbeelding
Afbeelding
Binnen en buiten banden hebben een prullebak mod ondergaan :winkie: :winkie: :D
Mooie werkplaats, was de badkamer niet beschikbaar? :winkie:
Of is het 2 in 1 ;toilet en badkamer 8)
Beter licht daar
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

PaganiProductions schreef: vr 26 oktober 2018, 19:12 Volgende ga ik de week fiets brengen naar lbs zodat
Die zegt tegen zijn vrouw:
haal de koffers maar van zolder, we kunnen toch op vakantie deze zomer. Het budget komt eraan.
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

De grap is dat er hordes fietsers zijn die denken dat ze kunnen sleutelen en als ze de boel verkloot hebben of niet snappen naar ds LBS gaan. Maar die durven dat niet toe te geven.
Pagani is er gewoon eerlijk over wat hem niet lukt en dan moeten er weer allerlei flauwe grappen worden gemaakt.
Voel je je nou helemaal het mannetje? Get a life.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Afbeeldinger, daar doe ik het inmiddels alweer drie maanden mee :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Xfries schreef: za 27 oktober 2018, 15:59
PaganiProductions schreef: za 27 oktober 2018, 13:39 De wielen zien er nog ok uit
Afbeelding
Afbeelding
Binnen en buiten banden hebben een prullebak mod ondergaan :winkie: :winkie: :D
Mooie werkplaats, was de badkamer niet beschikbaar? :winkie:
Of is het 2 in 1 ;toilet en badkamer 8)
V/a zo'n beetje Nederland naar beneden....is dat gebruikelijk alles in 1.... :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

wat heeft dat nou met t mannetje te maken.??

Al jaren geeft ie aan niet over al te veel budget te beschikken. Geen probleem , dat heb ik ook niet .Maar iedereen adviseert hem om geen geld onnodig over de balk te gooien maar daar luistert hij totaal niet naar. Sterker hoe meer waarschuwingen of goed bedoeld advies hij krijgt hoe dwarser dat hij reageert. Dus probeer ik het hem nog eens duidelijk te maken met een kwinkslag. Iets wat jij duidelijk niet begrijpt. Hij hopelijk wel.
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Afbeelding
transportfiets van ’t Mannetje :D
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29966
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

jimbo schreef: zo 28 oktober 2018, 00:48 wat heeft dat nou met t mannetje te maken.??

Al jaren geeft ie aan niet over al te veel budget te beschikken. Geen probleem , dat heb ik ook niet .Maar iedereen adviseert hem om geen geld onnodig over de balk te gooien maar daar luistert hij totaal niet naar. Sterker hoe meer waarschuwingen of goed bedoeld advies hij krijgt hoe dwarser dat hij reageert. Dus probeer ik het hem nog eens duidelijk te maken met een kwinkslag. Iets wat jij duidelijk niet begrijpt. Hij hopelijk wel.
Ik begreep 'm wel (en ergens eerder in dit topic werd hij ook al gewaarschuwd er niet teveel geld in te steken).
Hopelijk begrijpt Wouter 'm ook.
Ik begrijp ook Wouter z'n enthousiasme wel, maar soms begrijp ik z'n keuzes niet, net wat jij zegt.
Hoe dan ook, Wouter blij, LBS blij, wij weer wat leesvoer :-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

jimbo schreef: zo 28 oktober 2018, 00:48 wat heeft dat nou met t mannetje te maken.??

Al jaren geeft ie aan niet over al te veel budget te beschikken. Geen probleem , dat heb ik ook niet .Maar iedereen adviseert hem om geen geld onnodig over de balk te gooien maar daar luistert hij totaal niet naar. Sterker hoe meer waarschuwingen of goed bedoeld advies hij krijgt hoe dwarser dat hij reageert. Dus probeer ik het hem nog eens duidelijk te maken met een kwinkslag. Iets wat jij duidelijk niet begrijpt. Hij hopelijk wel.
Ik had het over alle grappen die er weer gemaakt worden. Niet persoonlijk naar jou. Het wordt weer een afzeik topic zodra Wouter keuzes maakt die wij niet zouden doen. Dat staat los van advies geven, want als dat niet opgevolgd wordt, kan men ook gewoon stoppen met advies geven.
Wouter denkt en doet nou eenmaal vaak net anders dan wij. Dat komt door een beperking. Maar dat kunnen een hoop mensen maar niet begrijpen en die komen in dit topic alleen maar even hem in de zeik nemen. Dat is gewoon pest gedrag en wordt normaal gesproken niet geaccepteerd op dit forum. Lees de laatste 3 pagina's, daar staan een aantal tussen die niks met advies te maken hebben maar met volwassen mannen die een zwakker iemand even lekker in de zeik komen nemen.
PaganiProductions

Jamis Diablo schreef: zo 28 oktober 2018, 09:27
jimbo schreef: zo 28 oktober 2018, 00:48 wat heeft dat nou met t mannetje te maken.??

Al jaren geeft ie aan niet over al te veel budget te beschikken. Geen probleem , dat heb ik ook niet .Maar iedereen adviseert hem om geen geld onnodig over de balk te gooien maar daar luistert hij totaal niet naar. Sterker hoe meer waarschuwingen of goed bedoeld advies hij krijgt hoe dwarser dat hij reageert. Dus probeer ik het hem nog eens duidelijk te maken met een kwinkslag. Iets wat jij duidelijk niet begrijpt. Hij hopelijk wel.
Ik had het over alle grappen die er weer gemaakt worden. Niet persoonlijk naar jou. Het wordt weer een afzeik topic zodra Wouter keuzes maakt die wij niet zouden doen. Dat staat los van advies geven, want als dat niet opgevolgd wordt, kan men ook gewoon stoppen met advies geven.
Wouter denkt en doet nou eenmaal vaak net anders dan wij. Dat komt door een beperking. Maar dat kunnen een hoop mensen maar niet begrijpen en die komen in dit topic alleen maar even hem in de zeik nemen. Dat is gewoon pest gedrag en wordt normaal gesproken niet geaccepteerd op dit forum. Lees de laatste 3 pagina's, daar staan een aantal tussen die niks met advies te maken hebben maar met volwassen mannen die een zwakker iemand even lekker in de zeik komen nemen.
Gelukkig heb ik een heel dikke huid en boeit mij niet echt wat mensen over mij zeggen i don't give a f.... :evil: :evil: :-q
Zal met dit project de juiste keuzes maken
Dit project een groot middel vinger signaal naar de haters.
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3364
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

PaganiProductions schreef: zo 28 oktober 2018, 10:08 Gelukkig heb ik een heel dikke huid en boeit mij niet echt wat mensen over mij zeggen i don't give a f.... :evil: :evil: :-q
Dat is altijd goed.


Maar de meeste haters gunnen je gewoon een pechvrije en betaalbare fietservaring hoor :wink:
Everybody bought a new bike!
Plaats reactie