Mtb'ers omgeving Zandvoort?

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
OllyNL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: di 23 oktober 2018, 16:09
Mijn mountainbike: Canyon Strive 2023

Hieronder een copy past van m'n voorstel topic haha. Lang verhaal kort, keertje meerijden met een paar ervaren bikers omgeving Zandvoort lijkt mij top. Hoor het graag.

Hi! Ik ben Olivier, 29 jaar. 

Z'n 15 jaar geleden in Schoorl redelijk wat mtb'ing gedaan (casual maar fanatiek), ook een keertje in de Alpen in de zomer gefietst en altijd gaaf gevonden. Nu jaren op wat sportschool en karten na eigenlijk geen dingen meer gedaan waar ik echt die adrenine kick weer van krijg. Dus in de fietsen gedoken en veel youtube gekeken en hier rond gekeken. Meteen maar een fiets besteld want fuck it, de Calibre bossnutt Evo. Nu nog een een helm, schoenen en broek oid en gaan. 

Ik woon in Zandvoort dus kan iig om de hoek al beginnen en dan ook Noordwijk mee pakken. Hopelijk dit jaar nog een paar keer fietsen voordat het echt vies koud wordt. Ben van plan na wat conditie en skills te hebben opgebouwd richting ardennen, Duitsland en de Alpen te gaan volgend jaar.

Mochten er mensen in de regio Haarlem, Zandvoort etc mij een paar rondes op sleeptouw willen nemen lijkt mij dat gezellig en leerzaam.  

Grt Olly
Mtb: Canyon Strive Underdog 2023

Racefiets: Canyon CF SL 7 Etap
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Zandvoort is nu nog erg droog en dus mul. Ik zou daar, om je huidige enthousiasme me te bewaren, daar even wegblijven ;)
Ik zou eens naar Spaarnwoude gaan als ik jou was. In de buurt en echt leuk (en pittig!).
Wij rijden in Hoofddorp op dinsdagavond altijd met een groepje, maar dat is dus in het donker. In het weekend fladdert iedereen altijd uit.
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
OllyNL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: di 23 oktober 2018, 16:09
Mijn mountainbike: Canyon Strive 2023

Hahah oke helder, klote :p Er staat wel redelijk wat regen op de planning voor morgen en zaterdag, gaat dat nog uit maken richting volgende week? Anders idd Spaarnwoude even checken. Wel gaaf in het donker! Wellicht na wat meer ervaring :-D
Mtb: Canyon Strive Underdog 2023

Racefiets: Canyon CF SL 7 Etap
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

PaneVino schreef: do 25 oktober 2018, 10:08 Zandvoort is nu nog erg droog en dus mul. Ik zou daar, om je huidige enthousiasme me te bewaren, daar even wegblijven ;)
Ik zou eens naar Spaarnwoude gaan als ik jou was. In de buurt en echt leuk (en pittig!).
Wij rijden in Hoofddorp op dinsdagavond altijd met een groepje, maar dat is dus in het donker. In het weekend fladdert iedereen altijd uit.
Ik was er gisteren en inderdaad nog erg zanderig.

Wel gaaf dat je zo het circuit op kijkt :-q
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Zandvoort zal altijd mulle delen blijven houden. Dat hoort ook een beetje bij de aard van het parcours, zo in de duinen.
In December zal het wel anders zijn. Dan zullen vele delen die nu mul zijn wel hard zijn, verwacht ik.

Was van plan om er vandaag naartoe te gaan, maar nadat ik naar Noordwijk was geweest had ik effe geen zin meer in windje tegen door de duinen, dus ben afgebogen naar Haarlem en Hoofddorp. Volgende keer maar weer naar Zandvoort.
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Plaats reactie