Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5593
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ik ben bang dat deze fiets binnenkort bij de dealer staat en dat die mag uitzoeken wat er allemaal aan versleten is en evt mag opknappen.
Zo ging dat ook haast bij de Merida.
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

awinkel schreef: wo 24 oktober 2018, 13:35 Vergeet de staalborstelkop niet... :roll:
Juist wel vergeten, dan slijpt ie zijn frame gewoon door en kan dit weer op slot... :bier:
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
PaganiProductions

Heb al een setje buitenbanden gevonden op marktplaats voor 12.50 met verzendkosten erbij
Breedte 2.20 en 2.00 en natuurlijk 26er banden
En nog geboden op een gebruikte 26er wielset en banden en lx naven iets meer dan 25 euro.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op wo 24 oktober 2018, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

Rayb81 schreef: wo 24 oktober 2018, 16:35 Ik ben bang dat deze fiets binnenkort bij de dealer staat en dat die mag uitzoeken wat er allemaal aan versleten is en evt mag opknappen.
Zo ging dat ook haast bij de Merida.
Je kan weleens ongelijk krijgen.
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

PaganiProductions schreef: wo 24 oktober 2018, 19:14
En nog geboden op een gebruiket wielset en banden en lx naven iets meer dan 25 euro.
Die nu verkocht is voor 75 bedoel je?
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
PaganiProductions

John77 schreef: wo 24 oktober 2018, 19:32
PaganiProductions schreef: wo 24 oktober 2018, 19:14
En nog geboden op een gebruiket wielset en banden en lx naven iets meer dan 25 euro.
Die nu verkocht is voor 75 bedoel je?
nee dat zijn andere banden
Gebruikersavatar
ultimateme
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4816
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 20:08
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CFR

Dus de wielen waren wel versleten? Of?

Waarom ga je de wielen vervangen?
PaganiProductions

ultimateme schreef: wo 24 oktober 2018, 19:46 Dus de wielen waren wel versleten? Of?

Waarom ga je de wielen vervangen?
Reserve en gaat mij ook om de banden.
En nog op een andere set wielen geboden omdat die andere set misschien een andere koper heeft.
Ik weet niet wat die wielen kunnen hebben.
En ook nog op een 70 mm stuurpen geboden
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3298
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

mtfuji schreef: wo 24 oktober 2018, 17:21
awinkel schreef: wo 24 oktober 2018, 13:35 Vergeet de staalborstelkop niet... :roll:
Juist wel vergeten, dan slijpt ie zijn frame gewoon door en kan dit weer op slot... :bier:
:winkie:
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Ach zo kennen we Wouter weer. Alle serieus goedbedoelde adviezen naast neerleggen en geld aan onzin dingen uitgeven. Straks weer een hoop onderdelen waar je geen drop mee doet en een fiets die helemaal niet meer rijdt. Maar goed, blijft leuk vermaak. Dus, Go Wouter!
“Old, not obsolete”
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3298
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

PaganiProductions schreef: wo 24 oktober 2018, 19:21
Rayb81 schreef: wo 24 oktober 2018, 16:35 Ik ben bang dat deze fiets binnenkort bij de dealer staat en dat die mag uitzoeken wat er allemaal aan versleten is en evt mag opknappen.
Zo ging dat ook haast bij de Merida.
Je kan weleens ongelijk krijgen.
Ik weet wel wie er ongelijk gaat krijgen en dat zal niet Rayb81 zijn. :-D
PaganiProductions

awinkel schreef: wo 24 oktober 2018, 20:09
mtfuji schreef: wo 24 oktober 2018, 17:21

Juist wel vergeten, dan slijpt ie zijn frame gewoon door en kan dit weer op slot... :bier:
:winkie:
Dan krijg ik van jouw een nieuw frame lol
:bier: :bier: :kiss:
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3298
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Nee hoor...dommigheid wordt niet beloond. :P
PaganiProductions

awinkel schreef: wo 24 oktober 2018, 20:12 Nee hoor...dommigheid wordt niet beloond. :P
Je hebt toch geld zat lol
:lol: :lol:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jongens, laat Wouter nou lekker. Ik vind het supergaaf dat hij gewoon zo een wrak heeft gekocht en daarmee aan de gang gaat. Hij kan er voor het geld niets aan verpesten, kan er lekker zelf aan knutselen en laat hem lekker dromen over wat er allemaal op kan. Stem dus gewoon toe met zijn suggesties en kijk wat er gebeurt. Wouter is ook wel zo realistisch deze fiets niet direct bij de dealer neer te zetten en zo kan hij nu in 1x heel wat leren.

In dat opzicht zou ik nu een oproep willen doen om gewoon wat restmateriaal naar Wouter te sturen! Nog een setje kabels liggen --> naar Limburg. Vast vorkje, desnoods staal --> in een doos naar Wouter. Een losse voor- of achterrem --> doe Pagani een lol! Gereedschap over? Helemaal perfect --> persoonlijk langs brengen (om uit te leggen waar het voor is!).
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie