Winterberg - Dinsdag 23 oktober

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Cannibal schreef: ma 15 oktober 2018, 22:24 Die stepdown en sprong zijn idd aangepast. Er is nu een soort houten ingang gecreëerd met een duidelijk bord met waarschuwing. De chicken run ligt er rechts naast en gaat ook niet meer over de laatste sprong. Voorheen kon je nog de stepdown overslaan en alsnog de laatste jump pakken. Voor de onervaren rijden allicht veiliger op deze manier.
Ah, kijk, dat is goed nieuws!

Maar eens kijken of ik voor einde van het seizoen nog een keer doordeweeks die kant op kan. Iemand zin om mee te gaan? :)
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Als het goed is ga ik ook nog een keer dit seizoen, hoofdzakelijk op een maandag. Springen heb ik nog heel veel in te leren, heeft Winterberg een lijn die mooi opbouwt qua sprongen? Van kleine naar grotere tafels bij voorkeur?
mark m
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 20 oktober 2003, 20:42
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 TR MyO / Mondraker Foxy R

Ik speel ook nog steeds met de gedachte om een keer door de weeks die kant op te gaan, want ik wil er dit jaar nog een keertje rijden.

@Bokma: er zit een mooie opbouw in de verschillende tracks en met een spoedcursus springen kan ik je wel op weg helpen
Michiel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1357
Lid geworden op: do 17 april 2003, 09:25
Mijn mountainbike: is gejat

Ik wil ook nog gaan, liefst doordeweeks. Maar de weersvoorspellingen voor komende week in Winterberg zijn niet denderend. Dit weekend wordt het nog mooi weer maar daarna lijkt het natter te worden. Morgen (donderdag) en maandag lijken nog goeie dagen te worden.
Es gibt keine Stelle in der Bibel, in der es heißt, du sollst das Gaspedal nicht bis zum Anschlag durchtreten!
mark m
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 20 oktober 2003, 20:42
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 TR MyO / Mondraker Foxy R

Ik probeer donderdag 1 november te gaan.

Zijn er nog meer gegadigden?
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Michiel schreef: wo 17 oktober 2018, 13:39 Ik wil ook nog gaan, liefst doordeweeks. Maar de weersvoorspellingen voor komende week in Winterberg zijn niet denderend. Dit weekend wordt het nog mooi weer maar daarna lijkt het natter te worden. Morgen (donderdag) en maandag lijken nog goeie dagen te worden.
Perfect is het niet, maar die paar mm per dag die nu voorspeld worden hoeft geen dagje downhillen in de weg te staan toch? Zal af en toe een buitje zijn. Met deze voorspellingen durf ik het wel aan, maar het zal de 28e en 29e worden.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Het ziet er iig naar uit dat ik dinsdag weer ga :-q
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Makkelijk schreef: do 18 oktober 2018, 13:33 Het ziet er iig naar uit dat ik dinsdag weer ga :-q
Vrij geregeld, dus ik ook 8)
'BUILT not Bought '
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Zo te zien hebben we nog een plekje vrij! Interesse bij iemand die ergens rond de N11 of A12 kan opstappen?
Waar woke is, is vuur
michelzoh
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 20 oktober 2018, 21:10
Mijn mountainbike: Arnhem

Ik ben dinsdag ook aanwezig, eerste keer bikepark voor mij.
Heb laatst een stereo 160 hpc gekocht en wil hem graag gaan gebruiken waar die voor bedoeld is
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Weersverwachting zegt dat het 7 graden wordt dinsdag. Ik probeer nog even mijn moed bij elkaar te rapen...
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ik maak me momenteel vooral meer zorgen om de windvoorspelling. Wetter.de en Bergfex zeggen windkracht 7 tot 9. Dat betekent geen lift (en ik weet niet wat ze met het bikepark doen..) Wetter.de geeft ook een onweerswaarschuwing rond het middaguur.
Waar woke is, is vuur
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Geen lift? De lift ligt op redelijk windstille helling volgens mij. Maar goed om in de gaten te houden, zeker als er onweer voorspeld is
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Het plan is gewijzigd ivm toch het zekere voor het onzekere. HdB en ik sluiten bij Dutch aan :-q
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Nouja of Dutch bij jullie ;-)

Zin aan. Benieuwd hoeveel ik mag lopen.
Plaats reactie