Maashorst/Herperduin

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
TMB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 2 maart 2018, 15:21
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 2018

Ik rijd nu zo'n 5 jaar MTB in de omgeving Oss/Uden. Voornamelijk de rode route in Herperduin en de groene route rondom het begrazingsgebied. Af en toe de blauwe (te veel asfalt).

Dit weekend eindelijk overgestapt van 26" naar 29" en wil nu wat regelmatiger gaan fietsen. Het streven is om elke week in elk geval een rondje te maken, afhankelijk van de tijd in het weekend of als de dagen weer gaan lengen in de avond. Nu lijkt het me leuk om wat vaker met anderen te fietsen om zo de techniek en conditie naar wat een hoger niveau te tillen. En voor de gezelligheid natuurlijk :-q

Zijn er hier nog meer mensen die regelmatig in deze regio fietsen en ook op zoek zijn naar een fietsmaatje of waarbij ik aan kan sluiten?
matje90
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: di 6 februari 2018, 16:20

Ik kom zelf uit Berghem en fiets voornamelijk de rode route Herperduin, ik weet niet of je ooit doordeweeks overdag fietst? Straks als de avonden wat langer worden zal ik ook savonds wellicht een ronde maken. Ik fiets voornamelijk alleen, op de doordeweekse dagen maar soms ook met een of meerdere vrienden.

Ik ben pas sinds kort begonnen met fietsen dus het niveau is (nog) niet erg hoog... Ik zag dat je een Cube Reaction Pro gekocht hebt? Toevallig, ik ook 2 weken geleden, heb er nu net 2 rondes Herpeduin op zitten!

Wellicht kunnen we overige zaken via PB bespreken?
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Elke dinsdag avond start een groep18:30u bij de ski baan in Oss.

MCO :D

wij van wc eend :-q
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
richard
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 12 januari 2004, 19:58

Ik woon sinds kort in Berghem en zou het ook leuk vinden om iemand te hebben om mee te mountainbiken.
Het liefst rond mijn leeftijd.
Laatst gewijzigd door richard op za 11 augustus 2018, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bart-Oss
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 21 mei 2018, 22:44
Mijn mountainbike: Ridley Ignite A Deore 2018

Ik ben een beginner en zou het ook leuk vinden om eens met iemand anders/anderen te fietsen in herperduin
Laatst gewijzigd door Bart-Oss op vr 5 oktober 2018, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
duiker32
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 30 juni 2011, 21:34

ik kom zelf uit herpen.ben 40 jaar en nog aan het opbouwen .wie zin heeft laat maar weten
martinus83
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 7 september 2022, 14:32
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9 '22

Kick!

Zijn er nog steeds mtb-ers op vaste tijden actief op of rondom Maashorst?
Dirttrack
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 26 februari 2018, 23:49
Mijn mountainbike: Prone Octane One, Carbon Chinees

Ik ben regelmatig op de routes van de maashorst te vinden. Niet echt een vast moment in de week maar rond het weekend fiets ik vaak vanuit uden. We kunnen een keer een rondje samen doen.
Plaats reactie