Canyon Neuron of Canyon Spectral

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1359
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Geen enkele fabrikant of leverancier gaat een prijsverlaging van te voren publiekelijk aankondigen, dan wil natuurlijk niemand nog de huidige prijs betalen. Dat je bij sommigen nauwkeuriger kunt voorspellen wanneer de nieuwe modellen er aan komen en de oude in de aanbieding gaan is geen klantvriendelijkheid maar een zwak punt in hun businessmodel waar je als consument je voordeel mee kunt doen. Het is niet voor niets dat steeds meer merken de modeljaren loslaten.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

en ik heb nog 0 ervaring met canyon. maar mijn neuron zou tussen 24 en 28-9 verzonden worden. en kijk net naar de bestelling en hij wordt maandag voor einde dag al geleverd! dat is dus een enorme meevaller voor me. tot nu toe niks te klagen. maar goed ik zal het wel merken als er iets defect gaat hoe het dan gaat. maar nogmaals het prijzen verhaal van Arjan vind ik echt onzin zo kan ik er nog wel 100 vertellen waarbij dat zo gaat...
mwouters91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: di 16 augustus 2016, 21:41
Mijn mountainbike: Cube LTD race 2014

Jongens allemaal leuk en aardig, maar dit gaat totaal niet meer over mijn vraag en waarom ik het topic gestart heb.
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Je overweegt nu een plus set up zag ik in je andere draadje...Mijn vriendin heeft een Spectral met 2.6. 2.8 past er makkelijk tussen, 3.0 waarschijnlijk ook nog...oftewel spectrallen.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

mwouters91 schreef:Jongens allemaal leuk en aardig, maar dit gaat totaal niet meer over mijn vraag en waarom ik het topic gestart heb.
Je hebt je er al te lang niet meer mee bemoeid, dan haken anderen aan... .


Maar welke antwoorden zoek jij nog?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

mwouters91 schreef:Jongens allemaal leuk en aardig, maar dit gaat totaal niet meer over mijn vraag en waarom ik het topic gestart heb.
Menzen hebben hier slaande ruzie gekregen om jou een goed advies mee te geven.
En jij vertelt vervolgens dat je nog ff een jaartje wacht.
En nu dit?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
mwouters91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: di 16 augustus 2016, 21:41
Mijn mountainbike: Cube LTD race 2014

Vanaf het begin al gezegd dat het nog even gaat duren en dat ik me wil orienteren. Maar net zoals in mijn andere topics erger jij je schijnbaar aan mij. En zoals vaker gezegd heb ik iedereen al meerdere malen bedankt voor alle info en ervaringen die gedeeld zijn in dit topic. Als mensen zich niet kunnen beheersen en ruzie moeten maken om een antwoord te geven of mening te geven, is dat niet mijn probleem.

Afin, zoals al 100x gezegd. Iedereen bedankt voor alle goede info/ervaringen en meningen. Ik vervolg de aanschaf van een nieuwe fiets lekker alleen zonder dat er mensen om mij slaande ruzie krijgen ;). Ik dacht dat een forum er was ok vragen te stellen etc. Maar schijnbaar mag dat van de heer hierboven niet
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Jij begon te mopperen toen anderen inhaakten op jouw vraag. Dat gebeurd wel vaker op een forum.
En ja, mijn mond viel open van verbazing toen jij vertelde dat je voorlopig nog geen fiets gaat kopen.
De adviezen hier qua merk en type zijn dan hooguit nog nuttig bij het kopen van een 2e hands fiets. Maar vragen staat vrij.
En ik ben me er niet van bewust dat ik me erger aan jou, heb niet op jouw naam gelet of gereageerd.
Als ik al geërgerd heb gereageerd, dan is dat naar aanleiding van jouw tekst geweest, niet op de persoon.
Maar waarschijnlijk heb je mn opmerkingen/antwoorden verkeerd begrepen, dat gebeurt wel vaker op een forum.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

nou ik ben wel dankbaar voor dit topic want mijn nieuwe fiets wordt maandag geleverd ipv begin oktober. en zal jullie delen doe die fietst!
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

nou ik ben wel dankbaar voor dit topic want mijn nieuwe fiets wordt maandag geleverd ipv begin oktober. en zal jullie delen doe die fietst!
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

nou ik ben wel dankbaar voor dit topic want mijn nieuwe fiets wordt maandag geleverd ipv begin oktober. en zal jullie delen doe die fiets..

hmm 3x zelfde reactie foutje op t forum bedankt hahah
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Zo, meteen 3 nieuwe fietsen !!!
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

RoySmit schreef:nou ik ben wel dankbaar voor dit topic want mijn nieuwe fiets wordt maandag geleverd ipv begin oktober. en zal jullie delen doe die fietst!
:-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

ThaSingleTrackMastah schreef:Zo, meteen 3 nieuwe fietsen !!!
:lol: (Gelukkig) zie het nu vaker.....een tijd gedacht dat ik alleen slecht internet had....blijkbaar heb ik niet alleen slechte verbinding met de telefoon centrale :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Mario070 schreef:
ThaSingleTrackMastah schreef:Zo, meteen 3 nieuwe fietsen !!!
:lol: (Gelukkig) zie het nu vaker.....een tijd gedacht dat ik alleen slecht internet had....blijkbaar heb ik niet alleen slechte verbinding met de telefoon centrale :lol: :wink:
Yup met me tel en indd effe slecht verbinding heb het niet vaak haha.

en echt maar 1 fiets besteld ze mogen er uiteraard wel 3 brengen no problem!!!
Plaats reactie