bergschenhoek?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5867
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-D zag er goed uit en lijkt mij ook wel leuk om mee te doen :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Dan zul je lid moeten worden, de wedstrijden van dirty hill zijn alleen voor leden ;)
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5867
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Is het zo een gesloten clubje, dat er geen open inschrijvingen mogelijk zijn :-? :( niet helemaal van deze tijd....zo gesloten :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Wees blij dat het een gesloten clubwedstrijd is en niet een gesloten inrichting :lol:

Zonder dollen, inschrijven kost niets als je lid bent.
Je kunt dus ook lid worden en alleen de wedstrijden mee rijden, ben je nog goedkoper uit dan elders vijf losse wedstrijden rijden :bier:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5867
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q wanneer ik terug ben van vakantie zal ik contact met dirty hill opnemen :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Vandaag twee rondjes gedaan en nog even gespeeld op de TTF's. Geen boeiende omgeving, maar wel een prima rondje om je klim- én afdaal-skills te trainen.
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Gebruikersavatar
Matn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 934
Lid geworden op: do 17 april 2008, 21:30
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10, Bulls Copperhead 29, Norco Sight A1

Laatste dagen zag ik opvallend veel helmlozen. Maar vandaag vond ik het echt bizar. Een of ander voor mij onbekend merk was electrische bikes aan het promoten. De een na de ander knalde me vrolijk heuvel op voorbij. Zonder helm. En daarna best hard naar beneden. Die organisatie durfde een risicootje te lopen...
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ik was er rond 4 uur en heb niets gezien. Was toen erg rustig op de baan, die er overigens in de bochten tricky bij lag.
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

Moest ook ff adem inhouden bij de bochten met gruis. Dwong me om uit stilstand aan hardcore Kill Bill te beginnen. Five point palm exploding heart technique.

Edit: verkeerde topic, heb vandaag beide gereden (Vieze Heuvel & Sweet Lake). Deze moet natuurlijkbij Sweet Lake. Vond Bergschenhoek er juist top bij liggen vergeleken ket 2 weken geleden. Wel ook de langsrazende e-bikes gezien ja. Er was een demo-dag bij Koers, maar kan me niet voorstellen dat ze daar mensen zonder helm het parcours op laten gaan.
sinterklaas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 309
Lid geworden op: vr 24 februari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Rijdt

Giant-E schreef:Ik was er rond 4 uur en heb niets gezien. Was toen erg rustig op de baan, die er overigens in de bochten tricky bij lag.
O jee losse grindjes, levensgevaarlijk. Ze zouden het moeten asfalteren....
Finale Ligure, Nava Valley the hidden gem.
Van een boomwortel af fietsen is geen droppen
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Matn schreef:Laatste dagen zag ik opvallend veel helmlozen. Maar vandaag vond ik het echt bizar. Een of ander voor mij onbekend merk was electrische bikes aan het promoten. De een na de ander knalde me vrolijk heuvel op voorbij. Zonder helm. En daarna best hard naar beneden. Die organisatie durfde een risicootje te lopen...
Was een test event van Mondraker. Klein en onbekend merk inderdaad :roll:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Giant-E schreef:Ik was er rond 4 uur en heb niets gezien. Was toen erg rustig op de baan, die er overigens in de bochten tricky bij lag.
Was ook om 4 uur afgelopen :)
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Matn schreef:Laatste dagen zag ik opvallend veel helmlozen. Maar vandaag vond ik het echt bizar. Een of ander voor mij onbekend merk was electrische bikes aan het promoten. De een na de ander knalde me vrolijk heuvel op voorbij. Zonder helm. En daarna best hard naar beneden. Die organisatie durfde een risicootje te lopen...
Bijzonder. Heb de hele dag met mensen meegereden en zonder helm kreeg men geen fiets mee. Heb wel wat helmlozen gezien maar die reden zeker geen Mondraker.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Matn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 934
Lid geworden op: do 17 april 2008, 21:30
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10, Bulls Copperhead 29, Norco Sight A1

suravida schreef:
Matn schreef:Laatste dagen zag ik opvallend veel helmlozen. Maar vandaag vond ik het echt bizar. Een of ander voor mij onbekend merk was electrische bikes aan het promoten. De een na de ander knalde me vrolijk heuvel op voorbij. Zonder helm. En daarna best hard naar beneden. Die organisatie durfde een risicootje te lopen...
Bijzonder. Heb de hele dag met mensen meegereden en zonder helm kreeg men geen fiets mee. Heb wel wat helmlozen gezien maar die reden zeker geen Mondraker.
Misschien was mijn formulering wat onprecies en overdreven. Excuus.
Ik zag zaterdag minimaal vijf mensen zonder helm op het parcours, waarvan zeker 1 op een electrische Mondraker. En juist die ging erg hard omhoog (vanuit het kersenbosje richting steile klim) en daarna flink rap omlaag.

Is Mondraker bekend? Zal me er eens in verdiepen!
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Iedereen die een testfiets meekreeg is met helm op weggefietst (en heeft daarvoor getekend), maar eenmaal op de trail is het lastig bij te houden of ze die afzetten blijkbaar. :evil: Had niet gemogen in ieder geval en als ik het had gezien had diegene terug kunnen lopen.
Mondraker is nog wat minder bekend, maar met Koers als permanent democenter zal dat wel veranderen. ;-)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Plaats reactie