Ook Peter schreef:Kies de flow tracks, ze hebben ze ingedeeld naar moeilijkheid, en neem een uplift. Wij hadden 23 graden en dan is het fijn als je energie over hebt want het was erg warm op de helling.
De beginnerstrack heeft er wat slechte bochten in zitten waardoor ik er geen vertrouwen in had maar als je met de Norkle naar de uplift gaat (bordjes volgen) en op het eind ervan niet te hard wil klimmen dan heb je een goed begin. Daarna de Sixtapod en vandaaruit een eenvoudiger track om mee te beginnen. Of de eenvoudiger flow tracks moeten alweer open zijn maar die hebben wij niet kunnen doen.
En doe goeie valprotectie aan, de grond is erg ruw met leisteen snippers en nog wat andere scherpe stenen.
Thanks! De uplift ga ik inderdaad doen, ik houd op het moment de beschikbare plaatsen, en de lange termijn weersvoorspelling in de gaten

Hopelijk kan ik nog een dag boeken als het redelijk zeker is dat het droog is.
Route duidelijk. Norkle naar de uplift, sixtapod om mee te beginnen, andere willekeurige blauw verder naar beneden, en dan maar eens zien hoe het er voor staat
Qua bescherming was ik van plan met een fullface, bril en kniebeschermers op pad te gaan.. jij raadt dus aan om meer in te pakken?