MTB marathon Amerongse Berg 30 juni 2018

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Rayb81 schreef:"hamburgerhill"
Nostalgie, ik kijk ernaar uit. :-q Hoewel Leersum 2.0 natuurlijk een hele verbetering is heb ik af en toe nog heimwee naar het oude marathon knalrondje.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

800 deelnemers, Staatsbosbeheer, Utrechts landschap, gemeenten,iedereen heeft er wel een mening over. De droogste juni ooit, zomerse temperaturen, we proberen daar waar mogelijk het beste er van te maken, binnen de stringente kaders wat mag en kan. We gaan het meemaken, moge de ware mountainbike kampioenen opstaan. Opmerkingen, kritiek over het parcours mogen na de wedstrijd aan mij gericht worden. Dan kunnen we het daar mogelijk volgend jaar nog beter maken.. succes.. PS die hamburger hill heb ik vd week gefietst en die viel erg mee qua mulheid.. tip vd week .. onderaan bde rechter kant pakken over het gras strookje
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Rutger S schreef:.. tip vd week .. onderaan bde rechter kant pakken over het gras strookje
Ja, en dan zelf lekker links erlangs knallen :lol: :-q
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Doe je morgen ook mee Bouwpakket?
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

vergeven
Laatst gewijzigd door Bonanza op vr 29 juni 2018, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Lefty29 schreef:Doe je morgen ook mee Bouwpakket?
Nee deze keer (weer) niet. Rustig aan deze week. Kom misschien wel even bij de start kijken en aanmoedigen
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
erwinmesu
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: di 2 mei 2017, 09:19

Heeft iemand een gpx bestand beschikbaar voor de 3 rondjes van morgen? Als backup om verkeerd rijden helemaal uit te sluiten. Of is de bewegwijzering zo goed dat verkeerd rijden onmogelijk is?
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

erwinmesu schreef:Heeft iemand een gpx bestand beschikbaar voor de 3 rondjes van morgen? Als backup om verkeerd rijden helemaal uit te sluiten. Of is de bewegwijzering zo goed dat verkeerd rijden onmogelijk is?
je bent me net voor.. !! zoals het nu hangt is verkeerd rijden onmogelijk, maar er wil nog wel eens iets verdwijnen :(
en we kunnen niet de hele route controleren voor de wedstrijd

in mn volgende post zit de link naar de gpx
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

De route is uitgezet! Hou er rekening mee dat het door de record droogte hier en daar muller is, af en toe ligt er een mulle bocht aan het einde van een afdaling. Verder liggen er wat klims redelijk mul, maar ik heb ze vandaag allemaal met 10kg op de rug, tangentjes is de handen en tyrips tussen de tanden omhoog gefiets en het is allemaal te doen (volgens 2 israeliers was het zelfs fantastisch,) tip van onze kant, neem je tijd in de klims en pak de randen, geef gas op de brede paden, die liggen er top bij, maar he het is mountainbiken en mtb-ers zijn wel wat gewend toch.Voor de mensen allergisch voor stof, morgen is ook de Jan Jansen classic op de weg in dezelfde omgeving. Volg de aanwijzingen vd verkeers regelaars bij de oversteek vd berg weg, er wordt geprobeerd de fietsers zoveel mogelijk voorrang te verlenen. Tevens komt er een extra waterpost aan het aan de leersum kant vlakbij het dierenasiel. De route is bijna gelijk aan die van vorig jaar met 2 kleine wijzigingen . de leersum kant gaat bijna volledig over de route, behalve dan dat er niet overgestoken wordt naar gingelduin maar via de oude route van leersum terug het parcours op. mocht er lint of bordje verdwenen zijn volg dan zoveel mogelijk de officiele mtb route, Amerongen is een mix van de route en bredepaden, genoeg mogelijkheden om intehalen

gpx
https://www.gpsies.com/map.do?fileId=nljurnddhpjaedlp" onclick="window.open(this.href);return false;

zo en dan ga ik mij nu volproppen.. tot morgen
Gebruikersavatar
Roderbike
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 15 december 2013, 16:26
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel / Cube Reaction GTC SL 29"
Contacteer:

Vriend van mij heeft op dinsdag een startnummer overgenomen. Woensdag op de post gegaan en vandaag nog niet binnen.. wat nu?
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Roderbike schreef:Vriend van mij heeft op dinsdag een startnummer overgenomen. Woensdag op de post gegaan en vandaag nog niet binnen.. wat nu?
Pb
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Ik heb genoten.
HAAS-RENSWOUDE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 14:33
Mijn mountainbike: Santa Cruz CC

Ik ook. Was allemaal dik voor elkaar. Organisatie bedankt!!!!
Dus zak maar zegge
Reinoud87
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 12 juli 2017, 13:04

Ik heb er ook van genoten. Mooie route en goed georganiseerd!
Bike-chica
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 13:41
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 910
Contacteer:

Op parkeerplaats in het bos vergeten: knalgroene Vaude rugzak. Met bidons en Camelback; knaloranje helm, bril, pasje :(
Wie O wie?
Organisatie is op de hoogte.

gevonden!
Laatst gewijzigd door Bike-chica op za 30 juni 2018, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag mij niet: 'Man er uit of Scott er uit?' :lol: :bier:

https://www.gofundme.com/f/mountainbike-nl
Plaats reactie