Kona Satori DL LG 2019

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
PeterS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 16 maart 2011, 22:25
Mijn mountainbike: Kona Satori 2019

Afbeelding

Afbeelding

Nu hopelijk met foto's ?
Sinds vandaag van mij na hem afgelopen weekend uitgebreid getest te hebben. Nieuw concept van Bikeaholic uit Stabroek: try before you by!
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Goed concept :-q

Mooie fiets ook :-q
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Het frame is supergaaf.
Hoe doet je achterband het?
Sneeuwmonster
PeterS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 16 maart 2011, 22:25
Mijn mountainbike: Kona Satori 2019

Tot nu toe alleen op droge ondergrond gereden. Met de achterband prima grip zowel in de klim als in de bocht.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Je bent er snel bij met een 2019 model!


Mooie fiets, veel plezier er mee :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3239
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Mooie fiets, mooi kleurtje ook zo :-q
Ik neem aan dat er wel een bidon op kan ?
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
PeterS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 16 maart 2011, 22:25
Mijn mountainbike: Kona Satori 2019

Kan een bidon op, maar ik rijd altijd met een camelback.
Dunebiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 11 november 2016, 01:20
Mijn mountainbike: NL

Prachtige fiets!

Sinds de aankondig kijk ik ook met een schuin oog naar de Satori. Kan je iets meer vertellen over de rij eigenschappen. Bijvoorbeeld de acceleratie, trapefficiëntie, stuurgedrag in korte bochten etc. Welk terrein rij je het meest?
Bakpoeder

Ik ben erg benieuwd hoe de achterbrug het houdt. Dit is de enige reden waarom deze fiets niet bovenaan mijn wenslijst staat.
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Erg gave fiets met een lekker kleurtje! Mooi dat het zo kon bij de dealer, zitten er restricties aan? Qua testen maar ook qua nationaliteit bijvoorbeeld?
PeterS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 16 maart 2011, 22:25
Mijn mountainbike: Kona Satori 2019

@Dunebiker: Ik rij meestal bij Bergen op Zoom/Brabantse Wal/Kalmthoutse Heide: zanderige ondergrond! Met de Maxxis Minion DHF prima grip ook in de korte bochten.
@Bakpoeder: Ik ben geen extreme rijder, maar merk niets aan de achterbrug qua speling o.i.d.
@Floris500: Bij Bikeaholic mag je alles testen, ook als Nederlander (net als ik). Er staat een behoorlijke collectie mountainbikes (Kona, Cube) en na overhandigen van kopie identiteitsbewijs kun je een fiets testen (huren) voor een paar tientjes. Bij aanschaf wordt dat weer verrekend.
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

PeterS schreef:@Dunebiker: Ik rij meestal bij Bergen op Zoom/Brabantse Wal/Kalmthoutse Heide: zanderige ondergrond! Met de Maxxis Minion DHF prima grip ook in de korte bochten.
@Bakpoeder: Ik ben geen extreme rijder, maar merk niets aan de achterbrug qua speling o.i.d.
@Floris500: Bij Bikeaholic mag je alles testen, ook als Nederlander (net als ik). Er staat een behoorlijke collectie mountainbikes (Kona, Cube) en na overhandigen van kopie identiteitsbewijs kun je een fiets testen (huren) voor een paar tientjes. Bij aanschaf wordt dat weer verrekend.
Ah was er even vanuit gegaan dat je Belg was haha.. Wel interessant voor in de toekomst misschien een keer aangezien het niet bar ver weg is.

Ik kom ook weleens op de Wal/Kalmthoutse heide enz, wie weet een keer tot daar :-q
PeterS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 16 maart 2011, 22:25
Mijn mountainbike: Kona Satori 2019

Ik ben zelfs een Zeeuw, net als jij.
Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik nog niet op Walcheren gereden heb. Ik zie jouw naam wel eens voorbij komen bij Lets ride Zeeuwse kust. Maar dat staat nog op mijn to-do lijstje.
Dunebiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 11 november 2016, 01:20
Mijn mountainbike: NL

Beste PeterS,
Bedankt voor je antwoord. ik was meer benieuwd naar de algemene rij eigenschappen van de fiets en niet van de band. Kan je daar iets meer over zeggen?
Dank je.
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1359
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Mooi! Hoe bevalt de 78 graden zitbuishoek? Is erg steil!
Plaats reactie