NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

commentaar:
"jullie doen nooit wat met onze aanbevelingen en ons commentaar".
"twee keer commentaar en de route wordt gelijk aangepast".

Voeg zelf de toevoegingen en toe-wens-ingen toe, maak de kleurplaat af en stuur deze naar de jury
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4129
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Ach, ieder zijn meug.

Waarschijnlijk past het huidige beheersbeleid bij 90% van de fietsers. Dus dan heb ik gewoon pech!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik ben bang dat het daar wel op neer komt. Maar soms moeten ook de vrijwilligers over hun eigen kunnen heen stappen en dit gewoon doen voor er meer ongelukken gebeuren.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

baron062 schreef:Ach, ieder zijn meug.

Waarschijnlijk past het huidige beheersbeleid bij 90% van de fietsers. Dus dan heb ik gewoon pech!
99,999%
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

baron062 schreef:Ach, ieder zijn meug.

Waarschijnlijk past het huidige beheersbeleid bij 90% van de fietsers. Dus dan heb ik gewoon pech!
Hahaha ik snap wat je zegt als ze er niks mee gedaan hadden had ik het ook niet erg gevonden.
Maar ik snap het dan weer wel en vind het wel van klasse getuigen dat de trailcrew er zo snel bij is als er iets gedaan moet worden.. Nogmaals alleen maar dikke plusjes voor die mannen!!
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1463
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Ik ben het in deze eens met de bouwers. Dit was echt onveilig. Ik heb mijn arm lelijk gebroken en moet geopereerd worden. En ik kan best een beetje sturen, durf ik wel te stellen. Als je meer uitdaging wil zou ik het elders zoeken.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4129
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

RoySmit schreef:
baron062 schreef:Ach, ieder zijn meug.

Waarschijnlijk past het huidige beheersbeleid bij 90% van de fietsers. Dus dan heb ik gewoon pech!
Hahaha ik snap wat je zegt als ze er niks mee gedaan hadden had ik het ook niet erg gevonden.
Maar ik snap het dan weer wel en vind het wel van klasse getuigen dat de trailcrew er zo snel bij is als er iets gedaan moet worden.. Nogmaals alleen maar dikke plusjes voor die mannen!!
Ik vond het een lekkere afwisseling: na die springbult direct het mulle zand in. Ook dat kuiltje na die wortel was niet spannend, maar ja, ik ben gelukkig niet de enige gebruiker. Prettige track!
CC-Rider schreef:Ik ben het in deze eens met de bouwers. Dit was echt onveilig. Ik heb mijn arm lelijk gebroken en moet geopereerd worden. En ik kan best een beetje sturen, durf ik wel te stellen. Als je meer uitdaging wil zou ik het elders zoeken.
Beterschap dan! Had mij waarschijnlijk ook kunnen gebeuren.

Maar als ik het afzet tegen waar ik in het buitenland vanaf rijd en waar alles goed gaat lijkt dit toch echt botte pech @CC-Rider.
Laatst gewijzigd door baron062 op ma 14 mei 2018, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

We kregen niet alleen de berichten van o.a.. CC-Rider (waarvan ik weet dat die lekker kan sturen) maar ook via onze vrijwilligers die menig OTB's wisten te melden.

Daarnaast waren deze plekken te snel aan het slijten; vorige week een plek van 2 meter, inmiddels een strook van 10 meter. Wij koesteren onze schaarse hoogteverschillen, vandaar de ingreep
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
theritz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 26 augustus 2013, 14:46
Mijn mountainbike: El Mariachi SS 2014

Ik ben er blij mee. Voor bakken zand ga ik wel naar de Sahara. Op de routes zie ik graag de flow en die was op een paar stukjes even ver te zoeken door mul zand. Dat kan gebeuren, en is ook nog eens rap aangepakt. Chapeau!
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Ik heb vanavond ook een onverwachts bodemonderzoekje gedaan en daarna nog 2 oeps momentjes, allemaal langs het spoor. dus er zijn nog wel wat uitdagingen voor de liefhebbers. :winkie:
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Is de fiets nog heel?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

naze1975 schreef:Ik heb vanavond ook een onverwachts bodemonderzoekje gedaan en daarna nog 2 oeps momentjes, allemaal langs het spoor. dus er zijn nog wel wat uitdagingen voor de liefhebbers. :winkie:
Langs het spoor langs de a12 toch? Ik vond dat stuk gisteravond toch echt wel goed te doen.

er is 1 stuk langs de a12 waar je een bocht naar links maakt en dan stukje moet klimmen. Die klim is wel super mul en daar had ik dan wel effe moeite. Maar goed dat zegt meer over mij dan de track ben ik bang :lol: :lol:
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Ik had het boven op de bult aan het begin, zag het mulle in de bocht niet of iig te laat, en als je dan als een blind paard naar boven knalt, de bocht in duikt, dan gaat er wel eens wat mis. :lol: , maar behalve een klein schuurplekje op de knie en een deuk in de ego, was er niks aan de hand.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

naze1975 schreef:Ik had het boven op de bult aan het begin, zag het mulle in de bocht niet of iig te laat, en als je dan als een blind paard naar boven knalt, de bocht in duikt, dan gaat er wel eens wat mis. :lol: , maar behalve een klein schuurplekje op de knie en een deuk in de ego, was er niks aan de hand.
Maar niemand heeft het gezien, dus niet verder vertellen.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

naze1975 schreef:
naze1975 schreef:Ik had het boven op de bult aan het begin, zag het mulle in de bocht niet of iig te laat, en als je dan als een blind paard naar boven knalt, de bocht in duikt, dan gaat er wel eens wat mis. :lol: , maar behalve een klein schuurplekje op de knie en een deuk in de ego, was er niks aan de hand.
Maar niemand heeft het gezien, dus niet verder vertellen.
Hahahah ik zeg in ieder geval niks...
Je kan ook gewoon zeggen dat je zo in je flow zat dat je niet goed voorruit keek en ja he dan kan het snel gebeuren zoiets....
Plaats reactie