bike24

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Jordyyyy
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 28 december 2013, 15:48

Deze week voor het eerst bij Bike24 iets besteld. Normaal bestel ik altijd bij BC en haal ik het met de fiets op. Tot nu toe kon BC altijd mee met de prijs van Bike24 maar dit keer niet.

Een complete XT di2 groep met accu, kabels en zelfs remschijven is bij bike24 €300 goedkoper dan bij BC (€450 goedkoper dan Mantel...).
Geen idee hoe ze zulke prijzen kunnen bieden (Dat gaf BC ook aan toen ik vroeg of ze de groep ook voor die prijs konden aanbieden).

Dinsdag besteld en donderdag in huis. Volgens mij had woensdag ook al gekund maar de DPD had het pakket de verkeerde kant opgestuurd. Het was in een plaatsje dicht bij de Nederlandse grens en daarna opeens weer 300km verderop 'Loading Error' :lol:

Volgens mij hebben ze deze groepen ergens uit Nederland opgekocht. Alle onderdelen waren voorzien met een Nederlandse sticker. Ik ben in ieder geval zeer tevreden.
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Hier toevallig deze week ook voor het eerst een bestelling gedaan en ontvangen van Bike24. Ik deel volledig jouw ervaring, scherpe prijs voor het product (CB Highline 160 dropper) en enorm snelle levering.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 891
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Bike24 is onlangs gekocht door WiggleCRC, dus een grote kapitaalinjectie. Wellicht dat ze daardoor de prijzen kunnen drukken. Ik blijf desondanks toch liever bij hibike.nl bestellen, is vaak toch nog goedkoper dan bike24.
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Los van de sterke prijzen hebben ze een site die zeer gebruiksvriendelijk is én een gevarieerd en groot aanbod, dat is ook wat waard.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Bliss protector rugzak ARG 12 in blauw voor 84 euro. De helft van de normale vraagprijs. Goede aanbieding! En ik kan binnenkort wel zeggen hoe dat ie bevalt als iemand interesse heeft. :winkie:
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Twee bandjes besteld bij Bike24, bijna 3 weken geleden. Bleef bij DPD paar dagen in de wacht staan. Webshop gemaild, zouden het nakijken en iets laten weten. Vervolgens niets meer gehoord en zag dat na ongeveer een week de status was aangepast naar "ontvangen in depot". Uiteindelijk gisteren de bandjes ontvangen. Rare manier van communiceren. Mag niet klagen over de prijs, maar zat toch wel even in m'n rats.... Weet ook niet of ik hier in de toekomst nog iets bestel...
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Carbon stuurtje, twee stems en kettingblad besteld. Snelle levering. Prima prijs. Gek genoeg geen pakbon in doos. Nu ga ik 1 stem retour sturen. Info is wat summier over retourproces. Eens kijken hoe dat loopt. En of ik geld retour krijg.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Aftersales is prima bij bike24 en ze reageren snel op mails. Levertijden zijn ook bizar snel. Laatst op maandag iets besteld, op dinsdag in huis.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
krosser
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: di 14 december 2010, 03:19

Nu tot ruim 30 % korting op Cannondale fietsen

https://www.bike24.de/marken/cannondale" onclick="window.open(this.href);return false;
praten = praten / fietsen = fietsen
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Afgelopen zaterdag heb ik een bestelling gedaan, mijn eerste bij Bike24. Zij waren de enige die een specifieke band hadden waar ik naar op zoek was, en het andere spul dat ik zocht was minstens zo goedkoop als ergens anders. Gisteren heb ik alles in goede orde ontvangen, prima eerste ervaring.
BMW325TI
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: za 22 december 2012, 22:09

Bike24 prijsgarantie is niet de beste, ik wacht al lange tijd op mails.
Helaas zolang wachten dat ik maar bij de concurrent besteld heb.
Laatst gewijzigd door BMW325TI op di 31 juli 2018, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Hier wisselen ervaring , gezocht naar specifieke delen voor de fiets , de enige shop die ze hadden en tegen redelijke prijzen , en genoeg op voorraad . Alles besteld blijkt meer dan helft ineens niet meer op voorraad. Wachttijd duurde meer dan 2 weken , dus alles geannuleerd .

Maarrr , na 2 weken netjes een mail dat alles op voorraad was , en of ik nog belang had . Toch keurig , dikke excus erbij .
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

1 September besteld, ligt nog steeds bij DPD, vind ik knap waardeloos..(van DPD!)
Ypuh
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: di 1 maart 2016, 18:24
Mijn mountainbike: Wilier 503 Plus

Geduld is een schone zaak. 1 september is een weekend, dus effectief hebben ze nog maar 2 werkdagen de tijd gehad. Als dat niet snel genoeg is, zou ik voortaan lekker weer 50% meer betalen bij de FM om de hoek (die overigens zondag en maandag ook genieten van hun weekeinde).
BMW325TI schreef:Bike24 prijsgarantie is niet de beste, ik wacht al lange tijd op mails.
Helaas zolang wachten dat ik maar bij de concurrent besteld heb.
Bike24 doet de prijsgarantie achteraf dus op deze manier kun je inderdaad wachten tot je een ons weegt. Gewoon bestellen, mailtje als de order binnen is en dan storten ze het verschil terug.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Ypuh schreef:Als dat niet snel genoeg is, zou ik voortaan lekker weer 50% meer betalen bij de FM om de hoek (die overigens zondag en maandag ook genieten van hun weekeinde).
:roll: :roll: Lekker bijdehand, onzinnige text
2 werkdagen is deze tijd niet meer dan normaal..
Plaats reactie