Grand TUHR (Ultieme Heuvelrug Ronde)

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Je slaat 2 stukjes over Jur: de aanrijroute van Rhenen langs de begraafplaats en klein stukje Zeist, van de splitsing Au/Ze tot start Traaij
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Kijk aan, er komen varianten op de toch. Helemaal toppie. Ik heb dan het geluk wat dichter op de tracks te wonen, scheelt weer een (hoop) km's. Moet wel leuk blijven..............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8042
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

bouwpakket schreef:Je slaat 2 stukjes over Jur: de aanrijroute van Rhenen langs de begraafplaats en klein stukje Zeist, van de splitsing Au/Ze tot start Traaij
ssst :kiss:
Fred (mtb-sport) schreef:Kijk aan, er komen varianten op de toch. Helemaal toppie. Ik heb dan het geluk wat dichter op de tracks te wonen, scheelt weer een (hoop) km's. Moet wel leuk blijven..............
In deze variant 191 km, aldus Garmin Basecamp (hoe nauwkeurig dat programma is, weet ik na afloop... :lol: )
ltqalias
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 261
Lid geworden op: za 31 december 2011, 15:55

Ik heb 'm in 2 dagen gereden en een luie vriend in Baarn opgezocht; hem laten zien dat hij een pracht route op steenworp heeft liggen (lv en hv) -- super hoor zo'n route! (En niet slecht voor een boswachter, toch?)
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3880
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

:-q Bij het PWN hebben ze een boswachteres die je het snot voor de ogen er uit fietst. (Zij rijd ook wedstrijden) Dus er zijn meer sportieve boswachters. :-q
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

ltqalias schreef:Ik heb 'm in 2 dagen gereden en een luie vriend in Baarn opgezocht; hem laten zien dat hij een pracht route op steenworp heeft liggen (lv en hv) -- super hoor zo'n route! (En niet slecht voor een boswachter, toch?)
Zo heb je meer tijd om te genieten ook. :-q

Ik heb overigens nog een vraagje voor de puristen die de UHR9/Grand TUHR hebben gereden. Gisteren bedacht toen ik eind vd middag een rondje HV/LV heb gereden. Jullie hebben er toch zeker wel aan gedacht om bij het combineren van LV en HV ook de entree en exit vanuit de kuil mee te nemen en dus niet gelijk door te steken? Strikt genomen moet je die stukjes allebei rijden. Zou zonde zijn als je voor die paar meter opnieuw moet beginnen.

Nou fijn weekend nog allemaal. :winkie: :bier:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8042
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

En de doorsteekjes van het technische rondje op LV, wat dachten jullie daarvan :winkie:

(beste stuurlui staan aan de kant :lol: )
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Haha, jij bent wakker. Ik dacht...die hou ik nog even achter de hand. :winkie:
HAAS-RENSWOUDE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 14:33
Mijn mountainbike: Santa Cruz CC

https://www.strava.com/activities/1551541598

Zo bij mij kan die ook van de lijst af. Vandaag heb ik hem ook gereden. Lekkere temperatuur niet al te druk soms wat glijden in de bochten en op HV en LV wat mulle stukken. Maar ik heb me goed vermaakt.
Dus zak maar zegge
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8042
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Well done! Op dezelfde dag als Rembert.

Leuk, weer nieuwe varianten.
HAAS-RENSWOUDE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 14:33
Mijn mountainbike: Santa Cruz CC

Jurriaan schreef:Well done! Op dezelfde dag als Rembert.

Leuk, weer nieuwe varianten.
Ik zag het net ja dat hij hem ook gereden heb. Ik heb alleen een heel klein stukje Zeist overgeslagen omdat het druk was met vaders met kleine kinderen. Die kleine strijders vlogen voor me aan de kant en sommige reden bijna de waterputten in. Daarom ben ik na Austerlitz het fietspad langs de woudenbergseweg op gegaan richting La place. Ik kreeg zin in eten. Hahaha
Dus zak maar zegge
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

De club van 9 is gisteren aardig uitgebreid, helemaal top. En inderdaad leuk om die varianten te zien.
Vorige week op koningsdag begreep ik dat Pieter Braam hem gedaan heeft.
@Gerdo: Hoe deed jij het met voornamelijk water?
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
HAAS-RENSWOUDE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 14:33
Mijn mountainbike: Santa Cruz CC

Ik had een Deuter rugzak met 3 liter water en twee bidons. Bij kwintelooyen alles aangevuld bij het RWP alles bijgevuld en later bij La place voor het laatste stukje. Ik vind het helemaal niks om met een rugzak rond te rijden maar voor zoiets is het wel makkelijk.
Dus zak maar zegge
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

HAAS-RENSWOUDE schreef:Ik had een Deuter rugzak met 3 liter water en twee bidons. Bij kwintelooyen alles aangevuld bij het RWP alles bijgevuld en later bij La place voor het laatste stukje. Ik vind het helemaal niks om met een rugzak rond te rijden maar voor zoiets is het wel makkelijk.
Mooie rit amigo bijna 210, mooie training voor de A strecke :-q
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Geweldige rit en mooie snelheid ook.

Misschien moet ik er ook maar eens aan geloven.
Dan wel op de 29er hardtail ipv 26" fully vanwege de vele lange verbindingsstukken.
Crosser zou nog sneller zijn, maar is weer iets te spartaans op sommige gedeeltes van de routes.
Plaats reactie