marathon Oldebroek

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Dat de gemiddelde snelheid in de uitslag niet klopt vind ik niet zo boeiend. Voor een eerste keer vond ik het zo slecht nog niet, ruime parkeer gelegenheid, ophalen van stuurbord ging super snel , er waren kleedkamers enz. Verbeterpunten waren dat er geen bordjes stonden die aangaven waar de start zich bevond (net als in Apeldoorn), de startopstelling en de verzorging kon beter. Hierbij dus kudo's voor de organisatie :-q .
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

door een aantal factoren is de tijdregistratie te laat of te vroeg gestart. daarbij klopte de opgegeven afstand niet helemaal. wat dus betekend dat de tijden in de uitslag niet 100% kloppen. ook dit nemen wij mee naar volgend jaar.
Gebruikersavatar
Opperhoofd
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1813
Lid geworden op: vr 11 april 2003, 17:47
Mijn mountainbike: hangt op zolder aan de muur

Ik kreeg gisteren een mail aangezien er nog steeds (!) transponders missen. Nou vind ik dat erg vreemd want zo'n transponder is prima te herleiden naar wie zo'n ding nog heeft. De transponder heb ik na de finish gewoon van de fiets laten halen, dus of ergens in de administratie is wat verkeerd of er wordt met hagel geschoten.

In geval van niet inleveren is het voor volgend jaar makkelijk lijkt me.
Gewoon alles laten inschrijven en betalen en een week of wat vantevoren die personen uit de inschrijving halen ;-)
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ik snap het ook niet helemaal. Als die transponders op naam staan kan je die persoon toch benaderen? En na 2x vragen zonder reactie een rekening sturen?
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 29 augustus 2023, 08:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

wij als organisatie hadden besloten iedereen een huurtransponder toe te kennen.
en inderdaad deze staan gekoppeld aan een naam. er waren 450 voor inschrijvers en op de dag zelf nog een aantal bijschrijvers. ik kan inderdaad nagaan welke transponders er missen en wie hem niet heeft ingeleverd.
maar sneller was om een mail rond te laten gaan met daarin de aankondiging we missen een aantal transponders. nu na een week zijn er 3 boven water maar missen er nog een aantal waaronder een van mij privé. volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn je weet toch of je een transponder in je bezit hebt die niet van jou is!!!. maar goed volgende week zal ik alle transponders gaan afvinken op uitgifte en dan zullen de namen wel boven komen.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ik vind het belachelijk dat mensen hun transponder niet inleveren als dat echt het geval is.

Misschien volgend jaar stuurbordjes met een chip erin gebruiken?
Heb overigens geen idee wat dat qua kosten met zich meebrengt in verhouding tot een transponder.
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

stuurbordjes met daar achter de chip valt wat de prijs betreft mee.
maar het systeem waarop de Bit Tag draait is wel prijzig in aanschaf. we bezitten Orbits van Mylaps en dat was al een zeer prijzige uitgave. maar net als je schrijft als iedereen nu zijn transponder inlevert ook al ben je het vergeten om wat voor reden dan ook dan is dit alles geen probleem.
maar ben bang dat ook lang niet iedereen zijn mail leest gezien het geringe aantal reacties.
Plaats reactie