Bar End mtb-weekend 10 en 11 maart 2018 powered by Merida!

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op zo 3 september 2023, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Reinhard
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 15 juli 2009, 14:20
Mijn mountainbike: Canyon GC SLX XO 2*10

Niels, moet je wel het juiste gezicht hebben.. anders let je op de verkeerde
Je reed niet met Nico maar met Mark en mij naar de auto.
Dan nog moet je op mij gaan letten in de sforz cup en ik op jou.. Volgens mij reed ik met Nico op 16km net achter de kopgroep. derailleurkabel werd er echter afgetrokken waardoor ik kansloos terug ben gerold naar de finish..
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1323
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Heerlijke bitchfight. #popcorntime. Was mijn eerste marathon en ik ben helemaal kapot gegaan. Duidelijk iets waar ik nog aan moet werken, maar wat ik zeker vaker ga doen.
Yeah Steel
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: ma 4 januari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: Epic SWORKS 2023, Santa Cruz Hightower LT

En ik heb ook de verkeerde voor me. Gijs Derksen heeft de tweede groep op sleeptouw genomen zowat de gehele eerste ronde..... (-: nevermind, hoe het ook zij, het tempo zat er bij velen lekker in (mijn mening)
MTBArnhem
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Reinhard schreef:Niels, moet je wel het juiste gezicht hebben.. anders let je op de verkeerde
Je reed niet met Nico maar met Mark en mij naar de auto.
Dan nog moet je op mij gaan letten in de sforz cup en ik op jou.. Volgens mij reed ik met Nico op 16km net achter de kopgroep. derailleurkabel werd er echter afgetrokken waardoor ik kansloos terug ben gerold naar de finish..
Ah ok, zie je wel ik ben niet zo goed in namen en gezichten. Ik zie nu ook dat jij nog een stukkie rapper bent dus dat wordt nog een hele uitdaging. Materiaalpech sucks, vooral in t buitenland.
Plaats reactie