Bar End mtb-weekend 10 en 11 maart 2018 powered by Merida!

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Iemand een idee waar ik een PDF van de uitslag kan downloaden?
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

https://results.chronotrack.com/event/r ... vent-38386" onclick="window.open(this.href);return false;
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Ik bedoel een PDF om op te slaan.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

Op RideMyMTB.com staat een verslag en dit keer ook een paar honderd foto's. Ik heb voor de verandering eens samen met een teamgenoot gedwongen aan de kant gestaan. Een hele andere beleving dan zelf afzien op de fiets. De foto's zijn vrij te gebruiken.

Zie: http://ridemymtb.com/bar-end-mountainbi ... thon-2018/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Bedankt voor de link :)

Overigens komen er nog meer foto's aan als ik de email van Bar End mag geloven.
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

dadionysos schreef:Op RideMyMTB.com staat een verslag en dit keer ook een paar honderd foto's. Ik heb voor de verandering eens samen met een teamgenoot gedwongen aan de kant gestaan. Een hele andere beleving dan zelf afzien op de fiets. De foto's zijn vrij te gebruiken.

Zie: http://ridemymtb.com/bar-end-mountainbi ... thon-2018/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was inderdaad een hele andere dimensie om langs de kant te staan. Helaas was ik de hele week ziek geweest. Maar ieder nadeel heb z'n voordeel: Ik kon mijn dochtertje wel enthousiast maken over het biken en ze heeft ook diverse foto's gemaakt.

Wat ik wel erg mooi vond is het verschil in sportbeleving te zien van de deelnemers. De ene ziet het echt als een wedstrijd en wil het uiterste uitzichzelf halen met de bijbehorende grimassen op het gezicht en de andere zie je echt genieten en lachen tijdens het fietsen.

Ondanks dat ik niet mee kon doen heb ik langs de kant erg van de marathon genoten.
Forau
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1179
Lid geworden op: di 17 april 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Soma / Santa Cruz / Ibis

Mooie rit gehad, was wel een beetje eenzaam met baggy en camelbak ;-)
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

dadionysos schreef:Op RideMyMTB.com staat een verslag en dit keer ook een paar honderd foto's. Ik heb voor de verandering eens samen met een teamgenoot gedwongen aan de kant gestaan. Een hele andere beleving dan zelf afzien op de fiets. De foto's zijn vrij te gebruiken.

Zie: http://ridemymtb.com/bar-end-mountainbi ... thon-2018/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een mafkees he, die agressieve kerel (bidonaangever/verzorger) die voor onze neus de dame van de organisatie uitschold toen wij na de finish ff zaten te ouwehoeren. Toen een andere gefinishte rijder daar wat over zei had hij bijna een vuist op zijn gezicht, wat een idioot zeg. Ik dacht vooraan te starten bij bordjes opstellen 70 km, maar bleek achteraan te staan gaf iemand aan. Via zijkant wat naar voren gelopen en naast groepje dames aangeschoven. Vervolgens als 50e a 60e het veld in om aan alle kanten er langs te gaan en na een kwartier aansluiting met groep 2 kunnen maken. Er werd niet echt kop over kop gereden om naar groep 1 toe te rijden daar was wel vrede mee nam ik aan. Dat een wedstrijd geen hoogtemeters hoeft te hebben om zwaar te zijn bleek wel het tempo lag hoog en als je hier alleen komt te rijden is het afzien. Paar km voor eind 1e rondje nog eens doorgetrokken om groep uit te dunnen maar was niet gelukt zag ik langs t spoor. Halverwege ronde 2 hadden we uitgewaaide renners van groep 1 opgeraapt dus tempo was nog wel hoog. Op het vlakke ging ik die er niet afrijden en op de laatste klim op de heide vielen er van de 8 de helft af. Met de 3 tempobeulen van groep 2 dus de laatste kilometers in. Een alles of niets poging gedaan in laatste kilometers toen het wat naar beneden ging en had ik een klein gaatje. Maar bij fiets over de boomstronk tillen voelde ik de kramp in mijn hamstring en waren ze alweer bij me. De finish was wat verder dan gedacht en mijn kruit was verschoten, 2 gingen voorbij en met 1 nog een sprint naar de finish. En dat werd een finishfoto, hij denk ik nog met banddikte voorsprong 10e, ik 11e. Goed mee te leven want dit waren de sterkste mannen uit de groep die zich niet gespaard hadden.
Wat en verhaal met die paarden zeg. En zie ik hier foto van Feenstra alleen op podium m40, had ik ook op gekund als 2e zag ik, maar ik was al met Mark Schepp en Nico naar auto gereden en wist niets van podium.
Saai parcours maar wel een leuke wedstrijd doordat je echt in groep moest blijven om te overleven net als in Norg eigenlijk.
Laatst gewijzigd door NelizRijn op ma 12 maart 2018, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikoz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 14 juni 2009, 14:09

Ja ik had op plek 3 kunnen staan van 40+ podium op de 70. Ik was ook al naar huis. Stom van me, want was eerste keer een podium ooit :)

Maar het was idd best wel pittig met die zuigende ondergrond en wind op de hei.
Yeah Steel
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: ma 4 januari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: Epic SWORKS 2023, Santa Cruz Hightower LT

@NelizRijn was jij dat die lekker op kop sleurde in de tweede groep. Waarvoor dank (-:
Nadat we Nico zijn achterwiel even mochten zien, trok ik het toch niet helemaal bij de tweede maal 9th wave segment. Sjaak afhaak. Kramp kwam alweer opzetten dus door met nog twee renners en we moesten jullie laten gaan. Bij de boomstronk schoot de kramp er zover in dat ik niet meer kon inklikken. Laatste km nog wel door 5 man ingehaald, jammer.... maar het was weer mooi. Nico en Jan erg goed gereden, respect voor. Volgens mij ging het niet langzaam en het parcours was toch nog best zwaar door de opdooi/regen
MTBArnhem
Gebruikersavatar
Dtcrobin
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 00:45

Mooi verhaal Nelis!
NelizRijn schreef:
dadionysos schreef:Op RideMyMTB.com staat een verslag en dit keer ook een paar honderd foto's. Ik heb voor de verandering eens samen met een teamgenoot gedwongen aan de kant gestaan. Een hele andere beleving dan zelf afzien op de fiets. De foto's zijn vrij te gebruiken.

Zie: http://ridemymtb.com/bar-end-mountainbi ... thon-2018/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een mafkees he, die agressieve kerel (bidonaangever/verzorger) die voor onze neus de dame van de organisatie uitschold toen wij na de finish ff zaten te ouwehoeren. Toen een andere gefinishte rijder daar wat over zei had hij bijna een vuist op zijn gezicht, wat een idioot zeg. Ik dacht vooraan te starten bij bordjes opstellen 70 km, maar bleek achteraan te staan gaf iemand aan. Via zijkant wat naar voren gelopen en naast groepje dames aangeschoven. Vervolgens als 50e a 60e het veld in om aan alle kanten er langs te gaan en na een kwartier aansluiting met groep 2 kunnen maken. Er werd niet echt kop over kop gereden om naar groep 1 toe te rijden daar was wel vrede mee nam ik aan. Dat een wedstrijd geen hoogtemeters hoeft te hebben om zwaar te zijn bleek wel het tempo lag hoog en als je hier alleen komt te rijden is het afzien. Paar km voor eind 1e rondje nog eens doorgetrokken om groep uit te dunnen maar was niet gelukt zag ik langs t spoor. Halverwege ronde 2 hadden we uitgewaaide renners van groep 1 opgeraapt dus tempo was nog wel hoog. Op het vlakke ging ik die er niet afrijden en op de laatste klim op de heide vielen er van de 8 de helft af. Met de 3 tempobeulen van groep 2 dus de laatste kilometers in. Een alles of niets poging gedaan in laatste kilometers toen het wat naar beneden ging en had ik een klein gaatje. Maar bij fiets over de boomstronk tillen voelde ik de kramp in mijn hamstring en waren ze alweer bij me. De finish was wat verder dan gedacht en mijn kruit was verschoten, 2 gingen voorbij en met 1 nog een sprint naar de finish. En dat werd een finishfoto, hij denk ik nog met banddikte voorsprong 10e, ik 11e. Goed mee te leven want dit waren de sterkste mannen uit de groep die zich niet gespaard hadden.
Wat en verhaal met die paarden zeg. En zie ik hier foto van Feenstra alleen op podium m40, had ik ook op gekund als 2e zag ik, maar ik was al met Mark Schepp en Nico naar auto gereden en wist niets van podium.
Saai parcours maar wel een leuke wedstrijd doordat je echt in groep moest blijven om te overleven net als in Norg eigenlijk.
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Dankjewel Robin ik dacht laat ik eens uitgebreid verslag doen het wedstrijdverloop was leuk zaterdag. Over 1,5 week is alweer Oldebroek.
@yeahsteel het zou kunnen dat ik t was bij die klim vielen er idd paar tussenuit en op klim bij open veld ook. Het parcours had zeker paar heel zwaar zuigende stroken.
@Nicoz ik had mijn vorig bericht gewijzigd want ik heb je wel eens vaker gezien maar had geen naam erbij. Maar wij zijn samen met Schepp naar de auto gefietst terwijl we een schavotje op konden dus, zou ook mijn 1e keer zijn overigens. Jij bent trouwens mijn directe concurrent zag ik ook steeds bij uitslagen Sforz cup, weet ik nu wie ik in de gaten moet houden :lol:
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Iedereen die emails gezien? Whaha.

Afbeelding
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Er hoeft maar 1 iemand aangifte te doen en je kan beide verenigingen opdoeken... De straffen voor een datalek en het misbruiken ervan zijn erg hoog.
Van Bar End vind ik het al een grove fout, maar goed...kan gebeuren, maar dat Oldebroek er misbruik van maakt is wel heel erg fout.
De reactie van Bar End op de mail van mister Dekker is juridisch gezien dan wel weer in orde. :-)
Het is te hopen voor Bar End dat ze ook een officiële melding doen van hun lek. Dan dekken ze zich een beetje in voor het geval er misbruik van gemaakt wordt.
Een melding doen van een datalek is namelijk verplicht.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Wow wat bizar dat vereniging Oldebroek misbruik maakt van de fout van Bar End.

Had de foute mail van Bar End gezien maar deze 2 laatste nog niet.
Wat slecht zeg om daar als mede sport vereniging misbruik van te maken
Plaats reactie