NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Klopt. :-) Dat was inderdaad de oplossing.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Met een fohn is ie er zo af. Maar ze plakken prima hoor, ligt dus aan die asssaver. (waar je toch al mee voor lul rijdt, weg met dat ding!)[/quote]

Oh ja lekker logisch ... een sticker op je frame is okay maar een bijzonder nuttige asssaver rijd je mee voor l*l :~
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Uhhh, jazeker wel. Een FIAT Multipla is namelijk ook nuttig.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Wat een "problemen" met zo'n sticker allemaal. Bij de een te vast op het frame en de ander weer bang dat hij bij 1 wasbeurt weg is. Dan nog het "geweldige" idee van de asssaver.
Misschien voor een enkeling dit een optie?
Afbeelding
Oh ja, ik niet de moeite genomen om de 2017 versie te verwijderen, netjes overheen geplakt. Kan nog jaren duren voordat de stapel stickers te dik is en tegen mijn knie aankomt.....
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Liever voor lul rijden dan met een natte modderige reet :p
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Nat en modderig? Dan blijf ik lekker thuis of ga ik hardlopen. Beter voor track, materiaal, én reet. :wink:
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ik ook, maar soms heb je wat stukjes modder.
Of de omstandigheden zijn slechter dan gedacht, bijv. een ondergrond die ontdooit, of rijp uit de bomen dat ontdooit en op de track neerkomt.

Als ik weet dat het vies zou kunnen zijn dan trek ik wel een spray shorts aan, de asssaver houdt namelijk ook niet alles tegen.
lowie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 877
Lid geworden op: do 24 februari 2005, 23:14
Mijn mountainbike: Scott Spark + Scott Spark Plus
Contacteer:

Rayb81 schreef: Als ik weet dat het vies zou kunnen zijn dan trek ik wel een spray shorts aan, de asssaver houdt namelijk ook niet alles tegen.
de asssaver is old skool - intussen hebben ze weer een nieuwigheid ontwikkeld : het spatbord :lol:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

lowie schreef:
Rayb81 schreef: Als ik weet dat het vies zou kunnen zijn dan trek ik wel een spray shorts aan, de asssaver houdt namelijk ook niet alles tegen.
de asssaver is old skool - intussen hebben ze weer een nieuwigheid ontwikkeld : het spatbord :lol:
Sinds wanneer is er een asssaver nodig op de UHR?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

lowie schreef:de asssaver is old skool - intussen hebben ze weer een nieuwigheid ontwikkeld : het spatbord :lol:
+1 !!!
bouwpakket schreef:Sinds wanneer is er een asssaver nodig op de UHR?
Lol
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

bouwpakket schreef:Sinds wanneer is er een asssaver nodig op de UHR?
Als die nodig mocht zijn kiepert de crew de trails dicht :tong:
(en terecht natuurlijk hè)
modder zuigt!
Thec
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 19 augustus 2012, 09:47

Dinsdag wil ik een ronde op de UHR gaan rijden, een ronde van ongeveer 70 km. Ik zoek met name de routes met de meeste hoogtemeters. Wie heeft er suggesties Voor een mooie tocht. Kom aanrijden uit de richting Van Den Bosch. Waar kan ik dan bv het best parkeren en hoe sluiten de routes op elkaar aan?
lowie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 877
Lid geworden op: do 24 februari 2005, 23:14
Mijn mountainbike: Scott Spark + Scott Spark Plus
Contacteer:

Thec schreef:Dinsdag wil ik een ronde op de UHR gaan rijden, een ronde van ongeveer 70 km. Ik zoek met name de routes met de meeste hoogtemeters. Wie heeft er suggesties Voor een mooie tocht. Kom aanrijden uit de richting Van Den Bosch. Waar kan ik dan bv het best parkeren en hoe sluiten de routes op elkaar aan?
Misschien kan je hier wat inspiratie opdoen : https://www.facebook.com/lowie.marien/m ... nref=story" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe de routes precies gekoppeld werden weet ik niet, gewoon onze gids gevolgd, maar alleszins stevige kost.
Wij zijn dus ook via Den Bosch gekomen en gestart in Amerongen, waar je meteen een vignet kan kopen.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Thec schreef:Dinsdag wil ik een ronde op de UHR gaan rijden, een ronde van ongeveer 70 km. Ik zoek met name de routes met de meeste hoogtemeters. Wie heeft er suggesties Voor een mooie tocht. Kom aanrijden uit de richting Van Den Bosch. Waar kan ik dan bv het best parkeren en hoe sluiten de routes op elkaar aan?
In mijn sigje paar downloads
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Thec schreef:Dinsdag wil ik een ronde op de UHR gaan rijden, een ronde van ongeveer 70 km. Ik zoek met name de routes met de meeste hoogtemeters. Wie heeft er suggesties Voor een mooie tocht. Kom aanrijden uit de richting Van Den Bosch. Waar kan ik dan bv het best parkeren en hoe sluiten de routes op elkaar aan?
check de website
Plaats reactie