NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Wie weet welke kant de route Hooge Vuursche nog op gaat. Las ergens maart open, dus wij gaan het zien.
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10835
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Tijgerhaai schreef:Wie weet welke kant de route Hooge Vuursche nog op gaat. Las ergens maart open, dus wij gaan het zien.
eind maart weet je meer. Tot die tijd wordt het nagelbijtend klifhangen. Of een keer uit de comfortzone stappen en helpen bij de aanleg.
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Rayb81 schreef:Toch is het wel apart als je het bekijkt op Maps.
Linksonder staat Lage Vuursche met route Hoge Vuursche en boven staat H00ge Vuursche met route Lage Vuursche :D


Afbeelding
tsja heel apart he, nee alle gekheid op n stokje er ligt ook een hoge vuursche weg en de route moet toch ergens beginnen bij een centraal startpunt. De kuil leent zich uitstekend als startpunt voor degene die met de auto willen komen en nadien nog een hap en snap willen scoren bij resto de Kuil. Je kunt denk ik dan ook wel inschatten waar er naartoe gewerkt gaat worden. Wat Bert al stelde, degene die mee klussen hebben meer info. Ik vind het zelf ook wel mooi om te zien dat je iets later rijd waar je even eerder zelf bent begonnen met snoeien door een dichtbegroeid bos. Voor het broedseizoen nog wel wat km werk te doen dus "we want you" oproep, en het is meestal nog gezellig ook. :D
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

bert l. schreef:
Tijgerhaai schreef:Wie weet welke kant de route Hooge Vuursche nog op gaat. Las ergens maart open, dus wij gaan het zien.
eind maart weet je meer. Tot die tijd wordt het nagelbijtend klifhangen. Of een keer uit de comfortzone stappen en helpen bij de aanleg.
Als wij te Schoorl weer aan de gang mogen gaan we los als een malle. Tot die tijd is het af en toe eens bij jullie op de trails buurten. (als het nieuwe Schoorl klaar is mogen jullie natuurlijk ook komen buurten, elke dag pindakaas op je broodje gaat ook vervelen)
◼︎ Go round the outside.
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Tijgerhaai schreef:
Als wij te Schoorl weer aan de gang mogen gaan we los als een malle. Tot die tijd is het af en toe eens bij jullie op de trails buurten. (als het nieuwe Schoorl klaar is mogen jullie natuurlijk ook komen buurten, elke dag pindakaas op je broodje gaat ook vervelen)
Zou daar niet meer op rekenen en lekker bij LV/HV komen helpen :lol:
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Is er een verbindingsroute tussen deze route en Zeist / Austerlitz?
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10835
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

check onze website.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

(Nog) niet dus. Zie wel veel bos tussen de routes. Lijkt me leuk om deze routes een keer te combineren. Met de auto naar Zeist en dan vanaf daar de 4 routes fietsen.
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Die is er weldegelijk. Routes Soest ligt tussen de routes in. Hoef je maar een klein stukje over de weg.
Als je op MTBroutes kijkt zie je precies waar je waar deze ligt. Vanaf Austerlitz de a28 over een klein stukje door de wijk, dan nog een stukje fietspad en je zit al op rondje Soest. Ligt er nu waarschijnlijk wel dramatisch bij door de regen. (Dat is al snel het geval daar).
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Kijk aan, thanks. Had de route Soest over het hoofd gezien omdat deze nog niet op de site van de MTB UHR staat. Misschien volgende week, als het een aantal dagen droog is geweest volgens de weersvoorspellingen, een poging wagen.
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 824
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Die staat er niet bij omdat de route niet onder MTB Utrechtse Heuvelrug valt.

Soest zal er overigens inderdaad behoorlijk nat bij liggen. Ik gebruik 'm ook wel eens als verbinding tussen Lage Vuursche en Zeist maar vaak slechts een gedeelte. Het stuk tussen Dolderseweg (net na spoorovergang) en Landgoed De Paltz.

Als je op dit kaartje kijkt kun je precies zien hoe het in elkaar steekt:
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 15468&z=15" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar staan alle Utrechtse Heuvelrug routes op maar ook Soest. Credits voor deze kaart zijn voor Tijgerhaai die daarvoor dit mooie topic in het leven heeft geroepen: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=136305" onclick="window.open(this.href);return false;
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Da's een mooi duidelijk kaartje :-q
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

Kijk ook even in het draadje alle 'Routes op google maps' . Daar hebben ze het toevallig over precies hetzelfde. Kijk j op pagina 1 op de kaart, dan zie je bovendien de oplossing
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10835
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Wat zijn de verwachtingen voor as. zondag m.b.t. #trailrespect?
Waar woke is, is vuur
Plaats reactie