Mijn 2016 Canyon Grand-canyon-al-6-9.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
PaganiProductions

Crasstest schreef:
PaganiProductions schreef:Ik ga Canyon op marktplaats zetten kijken als ik er meer voor terug krijg dan bij lbs
Dat lijkt me een heel slim plan, ik denk het namelijk wel
Ook in de huidige staat?
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2919
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

niet hier vragen, gewoon op mp zetten en dan zie je het vanzelf
Bird Aeris 9 blurple
PaganiProductions

novaterra schreef:niet hier vragen, gewoon op mp zetten en dan zie je het vanzelf
goed
Crasstest
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 2 april 2012, 20:02
Mijn mountainbike: Canyon; Strive, Nerve, Stiched, Dude, Exceed

Plaats wel mooie heldere (daglicht) fotos van de fiets bij de advertentie. Weinig rommel oid op de achtergrond, helpt altijd ;)
PaganiProductions

Crasstest schreef:Plaats wel mooie heldere (daglicht) fotos van de fiets bij de advertentie. Weinig rommel oid op de achtergrond, helpt altijd ;)
doe ik.
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

En misschien even signeren. Dat koopt de nieuwe eigenaar een echte Pagani P.

Maar succes met de verkoop en nog veel meer plezier toegewenst met je nieuwe fiets.
Ik ga er van uit dat je daar weer een topic over gaat maken.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Wees wel eerlijk op MP. Omschrijf duidelijk de staat van de fiets, onderdelen etc. Scheelt je discussie's aan de voordeur.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Waar ik benieuwd naar ben, is de daadwerkelijke staat van de fiets.
€200,- is wel heel weinig. Met een beetje handelen krijg je dat ook als korting op een nieuwe fiets, zonder inruil. Goed, wel afhankelijk van de vraagprijs.

Wat is er dan zo slecht aan dat de fiets zo weinig waard is?
Al zou de gehele aandrijving ex shifters gaar zijn, je bracket knarsen, je headset vast staan en je blokken kaler zijn dan een goedgebruikte crossbaan, dan nog praat je over een €150,- - €200,-. (Via de bekende webshops).
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ik kan niet in je portemonnee kijken dus weet ook niet of je het geld wat je van de verkoop van de Canyon nodig hebt maar zo niet dan zou ik hem er naast houden voor de winter. Alles wat versleten is met Deore vervangen, kost je de hoofdprijs niet en je spaart je nieuwe bike.

En met jouw rijgedrag lijkt mij dat geen overbodige luxe.
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3363
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Iemand die alles gevolgd heeft en even een chronologisch overzichtje kan maken van alle onderdelen die op de Canyon hebben gezeten?

Ben ook wel benieuwd naar t totale aantal kilometers trouwens.

:bier:
Everybody bought a new bike!
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

asphaltdude schreef:Iemand die alles gevolgd heeft

:bier:
:lol: VOTY award
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3461
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Graag, conform de regels,geen links of verwijzingen naar verkoopsites van de fiets!
Verder al het advies in de verwijderde reacties goed lezen en kijken of en wat je ermee doet en succes met de verkoop.

@allen: graag on topic blijven en niet al te snel reageren! Een melding maken van niet volgen van de regels voorkomt, in dit geval zeker, een stortvloed aan off-topic reacties!

Grtz.
Herperduin
Moderator
PaganiProductions

Herperduin schreef:Graag, conform de regels,geen links of verwijzingen naar verkoopsites van de fiets!
Verder al het advies in de verwijderde reacties goed lezen en kijken of en wat je ermee doet en succes met de verkoop.

@allen: graag on topic blijven en niet al te snel reageren! Een melding maken van niet volgen van de regels voorkomt, in dit geval zeker, een stortvloed aan off-topic reacties!

Grtz.
Herperduin
Moderator
Daarom heb ik ook geen link geplaats.
Verder ga niet meer deze site posten over de verkoop.
PaganiProductions

De Canyon is verkocht voor euro 400 met pedalen
Zee topic kan slot erop
Gesloten