Gezocht: Cube Epo 29er accu/lader

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
GolfJunkieXL
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 7 oktober 2017, 16:21

Ik ben voor een Cube Epo 29er uit 2012/2013 op zoek naar een accu en een acculader.
Heeft iemand die toevallig liggen, zou geweldig zijn. Prijs komen we vast wel uit.
Xfries
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 531
Lid geworden op: za 8 december 2012, 15:03
Mijn mountainbike: Merida E one sixty Canyon Neuron 9.9 AL Stealth

Heb deze fiets denk ik zien staan op marktplaats. Vond het een vaag verhaal, prijs erg laag.. te mooi om waar te zijn dacht ik..maar geen actie ondernomen verder. Dus gewoon uit nieuwsgierigheid; klopte het verhaal in jou beleving?
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Ik vind het dan wel weer grappig dat een fiets met trapondersteuning “EPO” heet...
GolfJunkieXL
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 7 oktober 2017, 16:21

Xfries schreef:Heb deze fiets denk ik zien staan op marktplaats. Vond het een vaag verhaal, prijs erg laag.. te mooi om waar te zijn dacht ik..maar geen actie ondernomen verder. Dus gewoon uit nieuwsgierigheid; klopte het verhaal in jou beleving?
Klopt, was een vaag verhaal, maar klonk eerlijk, heb het risico genomen en wat blijkt, accu is tot leven gekomen en was dus gelukkig niet diepontladen, door bij Mantel (waarvoor dank) hem even aan een compatible lader te hangen. Daarna een vergelijkbare nieuw lader aangeschaft met de juiste aansluiting. Laadt keurig op en heeft een nette actieradius.
GolfJunkieXL
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 7 oktober 2017, 16:21

hendrikjan schreef:Ik vind het dan wel weer grappig dat een fiets met trapondersteuning “EPO” heet...
Inderdaad een zeer tactische naam :roll:
Plaats reactie