3 uur Oldebroek

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

Beste renners,
a.s. zaterdag 4 november staat in Oldebroek de 2 uur jeugd en de 3 uur senioren op de kalender.
Helaas valt het aantal inschrijvingen nog erg tegen. De ATB vereniging heeft daarom het volgende besloten:

Als er woensdag 1 november geen 10 teams bij de jeugd staan ingeschreven en bij de 3 uurs geen 30 renners dan word deze wedstrijd afgelast.
Dus laat het niet zover komen en schrijf in.
Dit kan via de site van ATB Oldebroek http://www.atb-vereniging-oldebroek.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Vorig jaar deden er nog aardig veel mee.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Op precies dezelfde datum start de Veluwse Wintercompetitie waarbinnen de vereniging uit Oldebroek ook een wedstrijd organiseert... Dit had op het gebied van afstemming beter gekund volgens mij.
Mees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 9 januari 2008, 23:52
Mijn mountainbike: Liteville 101 MK1 / Cannondale F29 Carbon 2

jwolfkamp schreef:Op precies dezelfde datum start de Veluwse Wintercompetitie waarbinnen de vereniging uit Oldebroek ook een wedstrijd organiseert... Dit had op het gebied van afstemming beter gekund volgens mij.
Ja, dat is niet zo handig want ik had graag beide gereden. Van de andere kant bekeken: er is nu keuze!
Haast u langzaam
Mees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 9 januari 2008, 23:52
Mijn mountainbike: Liteville 101 MK1 / Cannondale F29 Carbon 2

Goed dat de 3 uurs race trouwens doorgaat. Leuke evenement. Op 11 november (wintercompetitie Oldebroek) en 18 november (Veluwse Wintercompetitie) kunnen we ook aan de bak in Oldebroek :-q
Haast u langzaam
Gebruikersavatar
MLW
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 00:09
Mijn mountainbike: Epic 29er

Ingeschreven! Had ook de veluwse wintercompeitie op het programma, maar vind deze qua parcours en lengte/duur interessanter!
Het ligt altijd aan de banden!
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Ik ben er ook bij.
De planning met de veluwse wintercompetitie had wel wat beter gekund ja. Met een groter start veld is zoiets wel een stuk leuker.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5841
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 25 augustus 2023, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Sidaan
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: zo 23 september 2012, 18:05
Mijn mountainbike: Wand vol staal, aluminium en plastic.

Mees schreef:Goed dat de 3 uurs race trouwens doorgaat. Leuke evenement. Op 11 november (wintercompetitie Oldebroek) en 18 november (Veluwse Wintercompetitie) kunnen we ook aan de bak in Oldebroek :-q

Mario, zie hierboven ;-)
Offline Aan het fietsen!
Online Dan regent het!
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5841
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 25 augustus 2023, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Nou Schepp vloog weer over het oldebroekse parcours. Net zoals vorig jaar gewonnen.
Zelf een lekker start en tot 1:15 ging het goed en reed ik ongeveer 18e, daarna zo ontzettend geparkeerd gestaan tot het einde dat ik alle plekken bijna verloor. kwartier voor het einde zelfs even gestopt omdat het zwart voor de ogen werd. Wel uitgereden maar de reden voor het slechte rijden nog onbekend...
Jammer want de conditie is goed!

Maar was een leuk evenement alleen jammer dat er vergeleken met vorig jaar zo weinig mee deden.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

jorryt schreef:Nou Schepp vloog weer over het oldebroekse parcours. Net zoals vorig jaar gewonnen.
Zelf een lekker start en tot 1:15 ging het goed en reed ik ongeveer 18e, daarna zo ontzettend geparkeerd gestaan tot het einde dat ik alle plekken bijna verloor. kwartier voor het einde zelfs even gestopt omdat het zwart voor de ogen werd. Wel uitgereden maar de reden voor het slechte rijden nog onbekend...
Jammer want de conditie is goed!

Maar was een leuk evenement alleen jammer dat er vergeleken met vorig jaar zo weinig mee deden.
:winkie: reden voor wat minder deelnemers is denk ik te wijten aan het late tijdstip van bekendmaken en de Veluwse wintercompetitie. Het was dit jaar pittig omdat het tempo vanaf de start echt enorm hoog lag. pas na een uur of 2 ging het tempo wat naar beneden aan de kop. Laatste 20minuten nog lekker vol gas kunnen rijden.
Plaats reactie