ICWNoord 2017/2018

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Marke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 september 2009, 20:38

Ook dit jaar weer een Noordelijke veldrit en MTB competitie.
In totaal zelfs 14 wedstrijden al zijn alle niet voor alle categorieën.

Zie http://www.knwunoord.nl/node/41" onclick="window.open(this.href);return false; voor de kalender.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Ga dit jaar ICW doen op cyclocrosser. Tenminste dat is bedoeling. Jij ook weer Mark?
Marke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 september 2009, 20:38

Speedfreak98 schreef:Ga dit jaar ICW doen op cyclocrosser. Tenminste dat is bedoeling. Jij ook weer Mark?
Ik denk dat ik een beetje naar de aard van het parcours kijk of ik cross of atb. Norg vind ik leuker op ATB, ronostrand en emmen zijn meer cross rondjes bijvoorbeeld. Kan ook aan de dag liggen natuurlijk.

Ik wil er wel meerdere rijden, maar even niet voor een klassement gaan. En op die manier schakel ik me helemaal voor de klassementen uit, maar heb ik er wel lol aan :)
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Snap het helemaal, bepaalde parcoursen als Norg en Appelscha zijn leuker op de mtb. Ik probeer wel voor klassement te gaan bij veldrijden, maar weet nu al dat ik niet alle wedstrijden kan rijden ivm werk enz.
S-Wapse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 24 april 2011, 21:38
Mijn mountainbike: Giant XTC 29 Composite 0

Ik wil er ook weer een paar gaan rijden, maar laat het van het weer afhangen :winkie:
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Vandaag mijn eerste cyclocross wedstrijd gereden, was echt veldrijden daar in Zevenhuizen. Zat flink zwaar stuk in met balkjes en bult en een modderpoel. Gelukkig was er geen regen :lol: . Wel raar dat er ook stadsfietsers op parcours reden tegen de rijrichting in :-{ , was toch wel opletten. Maar wel voldaan, top tien gehaald dus mag niet klagen :bier: .
Plaats reactie